מור סטיילס
פרק משעמם .
אבל עזבו את זה ,
פאקקקקקקקקקקקקקקקקקק !! כבר אמרתי לכן שאתן הקוראות הכי הכי בעולם ?!
באמת שלא יכולתי לבקש יותר טובות מכן , את לא מבינות כמה התגובות שלכן עושות לי טוב ומעודדות אותי להמשיך לכתוב ולהנות מזה !!
מבטיחה שאני אפצה אתכן על הפרק המשעמם אל חשש .

אוהבתתת ❤

ריקוד חיי עונה 2 פרק 7

מור סטיילס 17/09/2013 3951 צפיות 17 תגובות
פרק משעמם .
אבל עזבו את זה ,
פאקקקקקקקקקקקקקקקקקק !! כבר אמרתי לכן שאתן הקוראות הכי הכי בעולם ?!
באמת שלא יכולתי לבקש יותר טובות מכן , את לא מבינות כמה התגובות שלכן עושות לי טוב ומעודדות אותי להמשיך לכתוב ולהנות מזה !!
מבטיחה שאני אפצה אתכן על הפרק המשעמם אל חשש .

אוהבתתת ❤

עונה 2 פרק 7

נקודת מבט של שרלוט :

״מי זה אמא ?״ קולה של בלה התמימה שבר את השתיקה ששררה ברגע שהארי נכנס ״אני לא יודעת בל אני לא מכירה אותו ״אמרתי מנסה להישמע הכי אמינה שאני יכולה ומבטו של הארי לא זז מבלה היא חיבקה אותי חזק ולחשה לי באוזן ״אני מפחדת ״ היא נצמדה אליי חזק ולקחתי את התיק שלי על יד אחת ואת בלה על יד שנייה עוברת את הארי בקלילות מושכת את ריאן שנעץ מבטי אימה בהארי ״ביי בנים ״ נופפתי להם ויצאתי משם . היא פחדה כי הוא הסתכל עלייה המון ובצורה מוזרה .

נקודת מבט של נייל :

״אתה ״ קולו של ריאן נשמע והאצבע שלו הופנתה להארי ״אני לא רוצה לראות אותך מתקרב אלייה או לקטנה תיראה את זה כאיום ואני לא צוחק ״ הוא דחף את הארי ובא לצאת מהחדר שהארי תפס אותו ונתן לו אגרוף בפנים . היינו המומים לא יכולנו לזוז לשנייה , מה לעזאזל הוא עושה ?!
״בן זונה !!״ ריאן החזיק את אפו המדמם ונתן אגרוף חזק להארי ועוד אחד אחריו ״שמוק ״ הארי מילמל בזמן שהוא החזיק את אפו ושפתו המדממת ״מה אמרת ?!״ ריאן הביט בהארי בעיניים מאיימות ״שאתה חתיכת שמוק מזדיין !״ הארי צעק וריאן הכניס לו עוד אגרוף . הם החלו ללכת מכות וקיללו אחד את השני באותו הזמן . עמדנו המומים כולנו עד שזאין וליאם החליטו להתערב אך הם יצאו משם מהר מידי . הדלת נפתחה ושרלוט עומדת שם . היא הורידה את בלה שרצה לידיים שלי והפרידה בין הארי לריאן . אגרופו של הארי שהיה מיועד לפניו של ריאן נפל על פנייה של שרלוט שניסתה להפריד וכולם נאלמו דום . ריאן ניקה את הדם שלו ושרלוט החזיקה את שפתה ודמעה קטנה איימה לברוח מעיניה ״אמא !!״ בלה צרחה וקפצה מידיי אל עבר שרלוט מחבקת את רגלה . ״ריאן . בבקשה. תצא״ היא אמרה שעיניה עצומות ״שרלוט אני מצט..״ היא קטעה אותו בצעקה ״תצא כבר !!״ הוא הביט בהארי מסמן לו שזה עוד לא נגמר ויצא משם . בלה בכתה שראתה את הדמעה זולגת מעינייה של שרלוט ובעטה להארי ברגל ״אל תרביץ לאמא שלי !!״ היא צעקה בקולה הקטנטן ושרלוט הרימה אותה על הידיים מחבקת אותה ״שרלוט אני מצט..״ הארי אמר ונקטע על ידי שרלוט ״היית ותישאר כזה , אידיוט ״ היא אמרה בעצבים ויצאה מהחדר .
״מה לעזאזל היה כל זה ?!״ ליאם צעק והארי הביט בו מחזיק את אפו המדמם .
״אני לא מאמין עלייך שהרבצת לו ״ מילמלתי והארי התרגז ״הוא איים עליי מה הוא חושב לעצמו האידיוט המזדיין הזה אל תתחיל גם אתה עכשיו נייל ״ ״למה הוא הרביץ לך בכלל ?! מה הולך פה ?! מי הילדה הזאת מי זה הריאן הזה מה לעזאזל הולך פה !?״זאין התעצבן והחל לצעוק ״הילדה היא הילדה של הארי עוד לא הבנתם ?! וריאן הוא התאום שלה , בקשר למכות תישאלו את הארי אני לא מתכוון לעשות לו את העבודה גם בזה !״ אמרתי בעצבים ויצאתי מהחדר הייתי צריך לשאוף אוויר .

נקודת מבט של הארי :

הגענו הביתה וסיפרתי לבנים את הכל על שרלוט , על זה שעזבתי אותה בצורה כזאת אבל לא סיפרתי להם למה , לא יכולתי לספר להם למה , העדפתי שהם יחשבו שאני שמוק מזדיין מאשר שידעו את האמת ויבינו כמה מטומטם הייתי .
הם התאכזבו ממני , הם היו בהלם כמובן אבל האכזבה הייתה יותר גדולה , ״אני לא הכרתי אותך ככה , אני לא מכיר אותך ככה הארי מה פאקינג קרה שככה עשית כי אני לא מאמין שזה היה מרצונך ״ ליאם אמר לי והשפלתי את ראשי ״זה לא משנה ..זה מה שהיה ״ התחמקתי מזה ״ידעתי שהיא שלך אני ידעתי , העיניים שלך והשפתיים היו לה והשיער , ושהיא קראה לנייל דוד פשוט האמנתי לזה ״ זאין אמר ואוזני נפתחו ״היא מכירה את נייל ?״ שאלתי ונייל נכנס לבית של ליאם , שם ישבנו ״אמרתם עליי משהו ?״ הוא התיישב ליד זאין במקום הפנוי ונשען על הספה ״אתה מכיר את ..את הבת שלי ?״ די התעצבנתי אז קולי נשמע תקיף ״הבת שלך ? אתה באמת חושב שאתה יכול לקרוא לה ככה ? תעשה לי טובה הארי ״ הוא אמר מתיישב ברוגע על הספה ומבטו נחת על הפלאפון שלו . בלעתי את רוקי בקולניות והשפלתי ראשי , הוא צדק . ״מה אתה הולך לעשות עכשיו ? אתם הולכים להיות כמעט חצי שנה באותו המקום והיא לא מוכנה לראות אותך בתמונה אפילו ״ ליאם אמר ונאנח ״אני ינסה לסיים את זה , אני חייב ״נאנחתי והחזקתי בראשי ״הארי , אחי שרלוט השתנתה , היא לא התמימה והרכה שהיא הייתה פעם , היא עונה ויורה בלי לפספס , ואת האמת , היא יותר קשה מפעם ״ נייל אמר והביט בי בעיניים מצטערות ״זה בסדר ניילר , אני לא הולך להחזיר אותה אליי זה באמת בלתי אפשרי , אני רוצה שלפחות נדבר , שאני אוכל להכיר את הבת שלי והיא אותי , שלפחות הבת שלי תכיר בי ״ אמרתי ונאנחתי שהבנים באו לצידי ״אל תדאג אחי הכל יסתדר ״ לואי חייך אליי וחייכתי בחזרה מקווה שהוא צודק .

עליתי אל החדר ונכנסתי אל המקלחת מוריד ממני הכל נכנס מתחת לזרם המים הקרים . המים התחממו לאט לאט והמחשבות צצו , הכל . כל היום הזה . פגשנו את שרלוט , פגשתי את בלה ובפעם הראשונה נוכחתי לדעת עד כמה היא דומה לי . ליבי נשבר ברגע שהאגרוף שהיה מיועד לפניו של ריאן נחת על של שרלוט ובלה הקטנה הסתכלה עליי בעיניים גדולות וכועסות , שינאה . דמעות ירדו על פניי שחשבתי שהילדה שלי , בשר מבשרי שונאת אותי כי הכנסתי אגרוף לאמא שלה , זה לא נשמע טוב .
ותכלס , נייל צדק , אני לא יכול לקרוא לה הבת שלי , אני עזבתי את שרלוט בהריון, והילדה חושבת שאני כביכול מת או מה שזה לא יהיה .
ראשי התפוצץ שרציתי פשוט להיעלם , לצרוח , הרגשתי חרא עם עצמי .
יצאתי מהמקלחת עם מגבת שלבושה על החלק התחתון שלי . המזוודה שלי הייתה באלגן אחד גדול . גרתי אצל אמא שלי לתקופה הקרובה בכדי להיגמל מהאלכוהול ולבינתיים זה עובד .
חפרתי במזוודה בחיפוש אחר בוקסר נוח ונורמלי ומצאתי אותו , לבשתי אותו עליי וניגבתי את תלתלי עם המגבת מסדר אותם בצורה נוחה . שהזזתי את המזוודה נוכחתי לגלות שבין כל הבלגן הסתתר לו הצמיד .

פלאשבאק :

פתחתי קופסא שחשפה שתי צמידים אותו הדבר ״תרשי לי ?״ חייכתי אלייה מושיט את ידי , היא הושיטה את ידה בתגובה וענדתי לה את הצמיד , צמיד כסוף שעליו חרוט בכתב מעוגל ויפה H & S . צמיד שגם לי יש .

סוף פלאשבאק .

הרמתי אותו מהריצפה והתיישבתי על המיטה בוחן אותו בידיי מצד לצד . אני חייב לתקן את זה . את כל המצב הזה .
להיות זוג אנחנו לא נהיה אבל לפחות ידידים , לפחות לא במצב העגום הזה .
אני חייב לתקן את זה . ואם אני אצטרך לספר את האמת אני אספר אותה , רק אם זאת תהיה הברירה היחידה שלי .
לא משנה כמ היא תדחה אותי אני לא אוותר . אני חייב לסיים את זה כבר , אחרת ששת החודשים האלו יהיו גיהנום .
מצד אחד התחרטתי שהסכמנו בכלל להיות מדריכים בתוכנית , שראיתי אותה התחרטתי , אבל עכשיו זה נשמע. כמו רעיון טוב , ככה היא תהיה חייבת לסיים את הריב איתי ולדבר אם נהיה כל יום במשך ששת החודשים האלו ביחד .

נקודת מבט של שרלוט :

״אני לא מאמינה עלייך , אלוהים ״ אמרתי מתהלכת מצד לצד מדברת אל ריאן במטבח ששקית קרח על ראשו . ״די שרלוט הבנתי , כל הנזיפה שלך לפני חמש דקות עזרה , הבנתי ״ הוא עצם את עיניו ושילבתי את ידי נשענת על השיש מאחוריי . שהגענו הביתה הדבר הראשון היה לשים את בלה אצל ליסה שתהיה איתה בסלון לכמה דקות שאני אוכל להוציא את כל העצבים שלי ולצרוח על ריאן . נזפתי בו כהוגן , התעצבנתי על הילדותיות שלו , והוא אמר שהוא תמיד חלם להכניס להארי כמו שצריך והוא עשה את זה והוא לא מתחרט . הוא אמר שהוא לא מבין מה עשיתי עם השמוק הזה . ״זה שהוא שמוק זה לא אומר שאתה צריך להרביץ לו ריאן !! אתה לא מבין למה גרמת ?! תיראה עכשיו אני חטפתי אגרוף ובלה יודעת מי הוא !״ צעקתי שגוללתי את השיחה בראשי ״אוקיי את לא היית צריכה להתערב ולא היה קורה לך כלום . ובלה לא יודעת שהוא אבא שלה !!״ הוא צעק בחזרה ושמענו ציחקוק של ילדה שנקטע באמצע , הבחנו בדלת המטבח וראינו שם את בלה ואת ליסה עומדת מאחוריי עם פנים מבועתות , כנראה היא שמעה ״מי אבא שלי ?״ היא שאלה אותי וראיתי את עינייה הופכות נוצצות ״לא בל , דוד ריאן התכוון לבלה , מישהי מהעבודה שלו ״ התחמקתי והרמתי אותה על ידי נותנת מבט עצבני במיוחד לריאן מבלי שהיא תשים לב והולכת לביתי איתה על הידיים.

׳השעה עכשיו שמונה וחצי , בלה כבר ישנה . היום הזה היה פשוט מטורף , כל מה שרציתי שלא יקרה קרה , פשוט סיוט . הארי עכשיו מכיר ויודע מקרוב את בלה וכך גם שאר חברי הלהקה שלו , ריאן והארי הלכו מכות ומכל זה קיבלתי גם אני אגרוף , והגרוע מכל . בלה הייתה עדה לכל זה .
יש לי הרגשה שהחיים שעמלתי ועבדתי כלכך קשה בשבילם הולכים להם והנה העבר נכנס לתמונה . אחרי שלוש שנים כולם חזרו בבת אחת . הבנים , הארי , קת׳רין . אני מקווה ששישה החודשים שאנחנו הולכים לבלות ביחד צמוד כקולגות בעבודה לא יהרסו את כל מה שבניתי עד עכשיו , אני מקווה שאני אצליח להתגבר עליו אחת ולתמיד . לילה טוב ׳
סגרתי את היומן שלי והכנסתי אותו אל המגירה שבשידה שלי מכבה את המנורה הקטנה ונכנסת מתחת לשמיכה מקווה לשקוע בשינה עמוקה ולשכוח מהכל .


תגובות (17)

ממש לא משעמם ותמשיכי עכשיו!!!

17/09/2013 08:29

זה פרק משעמם?!?!
תמשיכי דחוף אני לא יכולה לחכות!!!!

17/09/2013 08:31

א. הוא מממש לא משעמם
ב. הסיפור הזה כל כך ממכר שאי איפשר להשתעמם גם אם הכי נתאמץ
ג. או שאני מתה או שאת ממשיכה

17/09/2013 08:33

שעמם?!?! חהחהחה!! הצחקת אותיי!! הלוואי ואני הייתי כותבת מושלם כמוך!! אאמן!! חחחחח תמשיכייי דחווווףףף!!! אחד הסיפורים הכי יפים שקראתי עד עכשיו!! ותמשיכייי

17/09/2013 08:37

אעאעאעאעאעאעאעעאעאעאעאעאעאעעא פרק 7 !!! (את מבינה למה אני מתלהבת חחחחחחחחחחחחחחחח)

אומיייגדדד!!!!
"בלה בכתה ובעטה להארי ברגל 'אל תרביץ לאמא שלי' היא צעקה בקולה הקטנטן" אומייייגגגגגגגגגדד!!!! אני אשכרה מדמיינת רגל קטנטנה בועטת להארי ברגל ! חחחח יואווווו אני נמסה פה!! אני מטורפת על ילדים! יואוו תכניסי קטעים של בלה כל פרק!! חחחחחח איזה נסיכה היא יואו אני מאוהבת בבלה! ילדים זה החולשה שלי אין לא יעזור כלום! חחחח

טוב.. אני חייבת להבין.. למה הארי עזב את שרלוט? מה כבר יכולה להיות הסיבה? מה מסתתר בשק?! חחחחחחחחחח
יואו אני מתרגשת!! חחחח לא יכולה לחכות לפרק הבא!!! פליז תעלי אותו מהררר!!!

אוהבתת מלאאאאאא 3>

17/09/2013 08:45

תמשיכיייי!
והפרק לא משעמם !!

17/09/2013 09:04

תמשיכיייייייייי

17/09/2013 10:09

אומייגזר מור זה מושלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני כל כך אוהבת את הדמויות שלך! הם כל כך… מציאותיות!!!! אני ממש מתחברת אליהם… אני מרגישה ממש כאילו אני שם איתם (אוו… הלוואי)
אני נוסעת עכשיו לצפון לחמישה ימים אז אני לא אוכל לקרוא את מה שתעלי… אוףףףףףף
אבל בבקשה תעלי הרבה כדי שכשאני אחזור יהיה לי מה לקרואא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אה והפרק בכלללל לא משעמם…
אוהבת אותך!!!!!!!!!!

17/09/2013 10:10

אני כבר אמרתי לך שאני אוהבת אותך
ואני עוד יותר אוהבת לכתיבה שלך
ועוד ועוד יותר את המוח הקרימינלי שלך
בקיצור אני מתה עלייך נפרק מדהים הכתיבה המתח הכול הכול הכול והוא ממש אבל מממש אבל ממש לא משעמם תמשיכיי הכי מהר

17/09/2013 10:18

ללאלאלאלאאלא משעמם זה מושלם!
ואם לא תמשיכי אני ולואי נכה אותך עם
גזר וכף! חחח סתם תמשיכיייייייייייייייייי

17/09/2013 13:31

אם הפרק משעמם, אני בקבוק מיי חמורים בטעם סוניק הקיפוד ותפוזים שנוסע על חד אופן בעל שלושה גלגלים. בקיצור לא הגיוני ולא אפשרי.
הבנת את האבסורד…. מועחעחעחע!!!
תמשיכי!!!

17/09/2013 14:03

זה לא משעמםםםם!!!!!! עובדה שנהנתייי!!!! ודרך אגב את כותבת פשוט מושלם!! אני חולה על הכתיבה שלך!!! ואני מאוד נהנת כשאני קוראת את הסיפורים שלך, עוד מהסיפור הקודם , אני תמיד אהבתי את הכתיבה שלך! עם הסלנג , בלי הסלנג.. תמיד!! ואני מאוד מעריכה שאת מעלה פרקים והכל!! אני באמת אוהבת אותך!! סורי על החפירה.. פשוט אף פעם לא אמרתי את זה ישירות תמיד זרקתי מחמאה פה ושם אבל לא החמאתי כהוגן ועכשיו אני עושה את זה ואני פשוט חולה עלייך ועל הכתיבה שלך!!! ואני שכחתי גם משהו אחרון ןן!!! תמממממשששייכיייי!!!

17/09/2013 15:21

גאאאאא מווווווווווווווווווווווושלללםםםםםם!!!!!
כל יום כל היום.כל חצי שעה ניכנסת ליבדוק אם יש פרק חדש
את כותבת פשוט מוכשרתתתת אני מרגישה כאילו אני איתם בסיפר.אני בוהה במסך וצוחקת.מיתעצבנת ומחייכת. הסיפור שלך פשוט סוחף אני פשוט מכורה אליו!!!! הרגת אותי עם הקטע של בלהה זה היה כזה חמוד.דיימידנתי את זה והייתי בעננים. זה היה חלומי וכזה נווווושייי.
מחר.ומחרותיים.ויום אחרי ה ויום אחרי זה כללללל יווום אני אכנס ליראות אם יש פרק חדש. אני פשוווווטטט מכוררההההההה!!!!!
המלצתי את הסיפור שהזה לחברות שלי והם עכשיו יושבות וקראות אותו.הם לא יכולות להגיב כי אין להם ם מישתמש אז הם אמרו לי לימסור לך שאת כותבת מושלם.נקודה ואי אפשר להיתווכח על זה!
חווללה עלייך ועל הסיפור שלך פלייייז תמשיייכיייייייייייייי

17/09/2013 15:31

מממממממהההההההההה הההססססייייבבבבהההההההה?!?!?!?!!?!?!?!?!!!?
תגידייי ליי גבברתת את רוצה להרוג אותי או מה?!?!!?
מהה הווללךך שםםם איין לי אוויר אני לא מאמינה הוא ראה אותתהה והיא אותו והיאא בעטה בוו חחחח היא הילדה הכי חמודה שיייששש!!!!!
אני חוששת שאני עומדת לאבדד תהכרה אז אני יפסיק לכתוב עכשיוו!!
תממשייייככיייייייייי דחחחחחחוווווווווףףףףףף!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

17/09/2013 18:13

גאדד!!! זה כזה מווושלם!! וממש אבל ממש לא משעמם!!
ובפרק הבא את כותבת את הסיבה של הארי!! מובן?
מיותר להגיד שתמשיכי, נכון?!
כי אין מצב שאת לא ממשיכה וכמה שיותר מהררר

18/09/2013 01:24

נו, נו, נו, אני מחכה שתמשיכי.
זה הסיפור הכי מושלם אוור

18/09/2013 04:20

תמשיכייי !!!!!

21/12/2013 10:38
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך