ריקוד חיי – פרק 33 :

מור סטיילס 02/08/2013 4310 צפיות 8 תגובות

אני מצטערת שלא העלתי פרק זה היה שבוע לחוץ וחלק מהדברים גם גרמו לי לא לרצות להמשיך בכלל אבל הינה ההמשך , אני מצטערת שהוא קצר הוא נמחק לי והיה לי קשה רצח לשחזר תהנו (:

_____________________

נקודת מבט של הארי :

מכירים את התחושה הזאת שמישהו צופה בך ?
התעוררתי לתחושה הזאת אך לא פקחתי את עיניי ,
הרגשתי שפתיים קטנטנות על הלחי שלי , שרלוט .
מיד פקחתי את עיני ומשכתי את שפתייה על שפתי , היא נבהלה וניסתה להתנתק עד שהיא נשכה אותי בשפה ושיחררתי , ׳הבהלת אותי !!׳ היא צעקה וצחקתי ,
׳בוקר טוב ידידה ׳ חייכתי אליי ומשכתי אותה אליי , ׳בוקר טוב ׳ היא אמרה ונישקה אותי והתנתקה מהר צועדת לכיוון חדר האמבטיה ׳ידיד׳ היא אמרה ונכנסה מהר אל האמבטיה .
גיכחתי וחיוך עלה על פניי .
היא יצאה מהאמבטיה וניראה כלכך טוב על הבוקר במכנסונים הקצרים האלו חולצת הבטן והקוקו שהיא אוהבת .
הבטתי בה והיא חייכה אליי .
התקדמתי למקלחת ובטעות לגמרי נתקלתי בכתף שלה .
׳האריייי ׳ היא צעקה שמעדנו בסיבובים לאחור ונפלנו לבסוף שאני מעלייה והיא מתחתי על המיטה ואנחנו צוחקים .
׳אחותי אני חייבת לספר לך על -׳ קת׳רין נכנסה בצעקות ובהתרגשות , שהיא הבחינה בנו פנייה היו מופתעות ופיה ועינייה פתוחים לרווחה .
׳וואו אני הפרעתי לכם ?׳ היא הרימה גבות וחייכה , בכוח שלא ידעתי שקיים בשרלוט היא דחפה אותי ממנה מהר ונעמדה מובכת , ׳לא אל תדברי שטויות אנחנו ידידים ׳ חייכתי מאשר זאת .
׳ידידים .. הממ בטוח ?׳ היא חייכה. חיוך זחוח וערמומי .
׳כן עכשיו תפסיקי !׳ שרלוט צעקה בלחץ מחייכת לעברה וקת׳רין הפסיקה .
הרמתי את החולצה שלי מהרצפה והתרוממתי נעמד מביט בהן .
התקדמתי לדלת עם חיוך מרוח על הפנים ונעצרתי שקת׳רין אמרה ׳בוקר טוב שיהיה לך הארי ׳ הסתובבתי לראות את החיוך הערמומי שלה .
ניגשתי אלייה מתקרב לשתיהן ׳בוקר מצויין קת׳רין ׳ נשקתי לראשה ברעש מחייך חיוך חצוף ניגש לשרלוט תופס את מותנייה מדביק לה נשיקה קטנה ולוחש ׳ בוקר טוב גם לך ׳ לאוזנה והיא מחייכת ומצטמררת תחת מגעי .
הייתי חסר חולצה אז יצאתי משם עם החולצה בידי מתלבש במסדרון מתקרב קצת שוב אל חדרה של שרלוט שומע צעקות מבפנים , צעקות שמעלות לי חיוך ענק .
לבשתי את החולצה ונכנסתי מזמר אל החדר שלי ושל נייל .
׳וואו אתה מחייך ?! זה חדש , מי זאת ?׳ זה היה ניילר שהופתע מהאושר הפתאומי שלי. כבר שבועיים אני מסתובב עם פרצוף הפוך .
׳שרלוט ׳ השבתי משחק עם הפלאפון בידי מסובב אותו מחייך חיוך ענק , ׳מה ?! אהה חלמת על זה בטח ׳ נייל היה בהלם , הוא לא האמין , ׳אם אני אספר לך את תהיה בשוק ׳ ציחקקתי קצת מביט בו , ׳ספר נו ׳ הוא האמת בי והתיישב מולי .
׳היינו במעלית ואז ….׳
סיפרתי לו את כל הסיפור והוא מידי פעם השחיל מילה או שתיים ולבסוף הוא פשוט חיבק אותי ׳שמע שאחי אני שמח בשבילך והכל אבל דבר אחד לא ברור לי ׳ הרמתי גבה באי הבנה , ׳דבר ׳ פלטתי מפי ׳ איפה טיילור בכל הסיפור הזה ?׳ וואו , על זה לא חשבתי , באמת איפה היא בכל זה ? ׳אני חושב על לסיים עם הקטע המטומטם הזה , עזרתי כמה שיכולתי ׳ פניו של נייל ניראו כאילו קיבלו חיים , בסדר הם לא אהבו אותה אני מבין אבל עד לרמה הזאת ? ׳תיפרד ממנה נו תסיים את זה ככה הדרך לשרלוט תהיה פנויה ׳ הוא קרץ לי וגיחכתי ׳אני ושרלוט ?פחח ניילר הצחקת אותי אנחנו ידידים ׳ הוא גיכח ׳זה באמת מצחיק , אולי אתם ידידים אבל לא להרבה זמן הארי סמוך עליי ׳ הוא אמר וחייך חצי חיוך ,
׳עזוב בוא היקר לאכול אני מת מרעב ׳ העברתי נושא וירדנו לחדר האוכל .

נקודת מבט של שרלוט :

׳הבנת קת׳ ? והוא מנשק מושלם אני כבר לא כועסת ׳ חייכתי חיוך מאושר , ׳בטח למה שתכעסי אם נתת לו לבלוע לך את הפה את בטוח לא כועסת ׳ נתתי לה מכה והיא ציחקקה ,
׳אל תגידי לי שאת אוהבת אותו ׳ היא הביטה בי ופערה את עינייה .
׳מה ? ׳ שיחקתי את עצמי לא יודעת על מה היא מדברת ׳אל תיתממי את שמעת טוב מאוד מה אמרתי את אוהבת אותו ?׳
היא המשיכה להתעקש , ׳אני ? לא אנחנו ידידים ׳ חייכתי אלייה והיא לא האמינה וחיוך ערמומי עלה על פנייה ,׳מממ כן בטח ׳ היא החלה לגחך ׳בואי כבר קרצייה׳ משכתי אותה אל מחוץ לחדר וירדנו לחדר האוכל .
׳בוקר טוב חברים ׳ חייכתי אל כולם והראשון לענות לי היה הארי ׳בוקר טוב שרלוט ׳ עם חיוך החזרתי לו חיול והוא סימן לי להתיישב לידו וכך עשיתי , ׳סליחה ? פספסנו משהו ?׳ זה היה לואי שגבותיו היו מורמות בשאלה , ׳השלמנו סיפור ארוך לו עכשיו אנחנו ידידים ׳ הארי כרך את ידו סביב כתפי וציחקק קצת .
׳את זה אני אשמח לשמוע ׳ זאין מלמל וכולם בהו בנו מופתעים .
ההפתעה עברה אחרי כמה דקות וחזרנו לצחוק ולדבר רגיל והארי חיבק אותי המון ופשוט נהנו , הארוחה עברה בשמחה עד שהיא נהרסה .
׳האר׳ כולנו הפנו את פנינו אל כיוון הצעקה והבחנו בטיילור מתקדמת לעברנו .
׳בוקר טוב האר ׳ היא המשיכה עם הכינוי המטומטם שלה והתיישבה עליו מפרידה בני לבינו , חיוכי אוטומטית ירד מפני וכנראה שהארי הבחין בכך .
׳טיילור אנחנו צריכים לדבר שנייה בואי ׳ הוא הביט בי במבט מצטער משום מה והתרומם , ׳ על מה הארי ?׳ היא לא הבינה לפי הבעת פנייה , ׳פשוט בואי ׳ הוא לקח את ידה והם הלכו משם .

עברה שעה בערך וסיימנו לאכול .
הארוחה עברה בסבבה רק אותי הטרידה המחשבה של מה הארי וטיילור עושים ? אם הם ביחד ביחד עכשיו זה ממש יכאב לי אחרי כל מה שעשינו אתמול אבל אם הם רבים ? אוף !! לא יכולתי להוציא אותו מהמחשבות שלי !
׳היי חברים ׳ זה היה הארי , הסתובבתי להבחין בו והוא כבר התיישב לידי ,
׳נו אז מה קרה איתה ?׳ זה היה ליאם , ׳עשית את מה שאמרת לי ?׳ ניילר שאל אותו .
היינו רק הבנים של הלהקה אני קת׳רין והדר .
׳כן ׳ הארי השיב בפשטות וכרך את ידו סביב כתפי , מה זה ? מה הוא עשה ?
הורדתי את היד שלו ממני לאט ובזהירות והוא הבחין בזה , ׳מה עשית ?׳ זאין שאל אותו והארי הביט בי נפגע , ׳נפרדתי ממנה ׳ הוא זרק לאוויר בפשטות כאילו זה כלום , לא יכולתי לעצור את החיוך המתפשט על פניי , וזה היה חיוך ענק .
׳למה ?׳ הצלחתי להבליע את החיוך ולשאול את הארי שנראה מאוד מרוצה מהתגובה שלי , ׳כי זה סתם מעיק ועזבי לא רוצה לדבר על זה העיקר שאני פנוי לגמרי עכשיו ׳ הוא הדגיש את ׳הפנוי ׳ וחבטתי בחזה שלו מגחכת , הפעם הוא הניח את ידו על כתפי אך לא והזזתי אותה , להפך , רק התקרבתי אליו .
׳לדעתי אתה לא תישאר פנוי עוד הרבה זמן ׳ לואי מילמל בחיוך רחב ׳ שתוק ׳ הארי ציחקק וזרק על לואי כרית קטנה שהייתה מונחת על הספה שם וכולם צחקו .


תגובות (8)

את לא רוצה להמשיך בגלל ההערות האלו שאמרו לך?
אני מסכימה איתך שזה פוגע!
אבל כמו שאמרתי לך, אם אני רואה שזה קורה שוב היא תחטוף ממני!
הכתיבה של הסופר זה אחד הדברים הקרובים ביותר לליבו
שכאשר מעירים עליה זה חובט בלב.
לאביו!!

02/08/2013 08:23

נוני צודקת!!
לא להתייחס בכלל! אני גם מבינה שזה פוגע, ומאוד.
אבל יש לך כתיבה מושלמת, והסלנג רק מוסיף יותר.
אני למשל לא הייתי רוצה לקרוא סיפור על הבנים עם שפה ממש ממש גבוהה, זה היה משעמם אותי על המילה הראשונה..
והכתיבה שלך בדיוק מתאימה לי!
אני מאוהבת בה, לגמרי!
תממשייכי!!!! אוהבת אותךךךך!!! ❤❤❤❤

02/08/2013 08:42

וואי נכוןןן נוני את ממש צודקת אבל הנה עם כל הערות את ממשיכה ואני ממש שמחה כי אני מאוהבת בסיפור הזהההה ובךךךך אל תתיחסי פשוט לא טוב לה לקרוא עם הסלנג שלא תקרא תיראי כמה קוראות יש לך בזכות זה את כותבת מושלםםםםם
לאב יוווו תמשיכייייייייייייייייייי

02/08/2013 08:55

וואו מהמם…תמשיכי!!!!
סוף סוף,הארלוט….ביי ביי טיילור הכלבה!!!
(אני לא נגד טיילור,אני מתכוונת לסיפור!!)

02/08/2013 11:01

מור אני ממש מצטערת. אני לא מבינה למה את לא מתייחסת לסליחה שלי. אני מצטערת על זה ובטעות יצאה לי נימה מעליבה וצדקת. העלבתי.
אז סליחה.
אני אוהבת את הסיפור ואני רוצה שתמשיכי.

02/08/2013 11:52

וואי איזה מושלמים הם ביחד ותמשיכי!!!!!!!!

02/08/2013 12:00

מהמם תמשיכייי ואל תפגעי הכתיבה שלך מושלמת ואת לא צריכה להפגע

02/08/2013 13:41

זה אחד הסיפורים שאני אוהבת לקרוא באתר הזה, ואת כותבת מדהים. אל תתני לאפאחד להגיד לך שלא!!
תמשיכי D:

02/08/2013 15:42
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך