מור סטיילס
אני מצטערת זה עלה באיחור לא יכולתי להעלות בשעה הקבועה ...

אוהבת אתכן בנות תודה על כל התגובות !!!!!! ♥

הקישור :

http://www.polyvore.com/%D7%A9%D7%A8%D7%9C%D7%95%D7%98_%D7%95%D7%94%D7%90%D7%A8%D7%99_%D7%93%D7%99%D7%99%D7%98/set?id=93309588

ריקוד חיי – פרק 43 :

מור סטיילס 13/08/2013 3989 צפיות 12 תגובות
אני מצטערת זה עלה באיחור לא יכולתי להעלות בשעה הקבועה ...

אוהבת אתכן בנות תודה על כל התגובות !!!!!! ♥

הקישור :

http://www.polyvore.com/%D7%A9%D7%A8%D7%9C%D7%95%D7%98_%D7%95%D7%94%D7%90%D7%A8%D7%99_%D7%93%D7%99%D7%99%D7%98/set?id=93309588

לפני הפרק :
בפרק יש תיאורים של בגדים , הקישור נמצא ברציתי להוסיף , תעתיקו ותדביקו אותו ותיראו למה אני מתכוונת שאני מתארת את הבגדים לדעתי זה מוסיף בדימיון .

תהנוווווווווווו ♥

כעבור חצי שנה :

נקודת מבט שרלוט :

"Good morning beautiful
How was your night
Mine was wonderful
With you by my side
And when I open my eyes
And see your sweet face
It's a good morning beautiful day"

התעוררתי לקולו של הארי ששר לי ,
פקחתי את עיניי מביטה בו , לבוש במכנס טרנינג וכובע גרב על ראשו , בידיו מגש ועליו צלחת עם חביתה וכמה צנימים , מיץ תפוזים וגבינות , ועל המגש מונח ורד קטנטן .
׳האז זה יפייפה ׳ נשקתי לו שהוא הניח את זה על ברכיי ׳יום שנה שמח אהובתי ׳ הוא נשק לי והתקדם ליציאת החדר ׳תהי מוכנה ב 7 בערב ותהי לבושה יפה ׳ הוא לקח משהו מהארון ונשק לי נשיקה אחרונה לפניי שהוא יצא מהחדר .
סיימתי לאכול את ארוחת הבוקר הרומנטית שהארי הכין לי .
זה היה כולכך יפה ומתחשב מצידו , דרך מושלמת להתחיל את יום השנה שלנו ביחד , הזזתי את המגש ממני והבטתי בשעון , 2 ?!?
אני חייבת להתארגן !! מיד לקחתי את המגש ביד ובצורה מגושמת לגמרי אך מהירה עשיתי את דרכי מהקומה השלילית למטבח מסדרת הכל בחזרה במקום כי אני לא יכולה לראות בלגן פשוט.
עליתי למעלה חזרה סוגרת את דלתי ונועלת אותה גם .
אני צריכה לבד , שקט . רק ככה אני יהיה מרוצה עם עצמי בסוף.
שמתי שירים בעוצמה נורמלית .
המון שירים של וואן דיירקשן וליטל מיקס היו במערכת אך גם שירים שאני אוהבת .
אז שמתי פשוט את הפלייליסט המוכר והתחלתי לזרוק בגדים פשוט על המיטה .
אחרי שעה של חיפושים והפיכת הארון לגמרי , לא מצאתי שום דבר יפה ונורמלי בשביל יום השנה שלי ושל הארי , זה צריך להיות מיוחד .
׳בנותתתתת ׳ צרחתי במסדרון , ואחרי כמה דקות כולן היו בחדר שלי .
׳מה ׳
׳לעזאזל ׳
׳קרה ׳
׳כאן ?!׳
הן השלימו אחת את השנייה וציחקקנו בזמן שאני הייתי עם פרצוף מיואש ומבואס .
׳מה קרה סיסטרררר ?? זה יום השנה שלכם למה את עם פרצוף כזה ?!׳ אלינור שאלה אותי , התקדמתי לעברן נוחתת על המיטה בשכיבה שפניי מופנות לכרית ׳מה קרה שר׳ ?׳ קת׳רין ליטפה את
גבי והתרוממתי לישיבה ׳היום הארי אמר לי להיות יפה וללבוש משהו מיוחד והפכתי את הארון מכל הצדדים ולא מצאתי שום דבר ראוי !!!! ׳ זרקתי כרית על הארון ונאנחתי ׳אז למה לא אמרת טיפשה ?!׳ פרי מחתה והביטה בי ׳מה זאת אומרת ?׳ לא הבנתי למה היא התכוונה , כל הבנות הביטו במבטים מוזרים אחת בשנייה ואז הביטו בי ׳שופינג טייםםםם !!׳ כולן צרחו וגררו אותי למטה ׳רגע רגע הארנקקק !!׳ צרחתי עליהן והן גיחכו והכניסו אותי לג׳יפ של פרי ׳אנחנו משלמות עלייך היום ׳ הדר חייכה אליי וכולן הסכימו ׳אתן כאלה מדהימות ׳ חייכתי והתחבקנו חיבוק מוזר כזה ׳רגע רגע האייפ..׳ נקרעתי על ידי קת׳רין שדחפה את האייפון לפרצופי ׳הנה האייפון שלך לפני שתתחילי עם הלחץ ׳ כולן צחקו עליי והעמדתי פני נעלבת אבל נשברתי וצחקתי איתן ,
אחרי רבע שעה של נסיעה ושירת השירים של ליטל מיקס בזיוף מוחלט הגענו לשדרה המפורסמת של לונדון .
אחרי כמה חנויות שעברנו הגענו לחנות שבבירור נמצא שם משהו ׳הגענו !׳ פרי מחאה כפיים ומשכה אותי לשם בזמן שגילגלתי עיניים ׳את לחדר מדידה , אנחנו להביא לך בגדים אוקי ? אוקי .׳ היא אמרה והן השאירו אותי יושבת בחדר המדידה לא נותנות לי לצאת .
׳בנות !!!!׳ צעקתי אחרי חצי שעה שישבתי שם חסרת מעש , בשניות שאחר כך הדלת נפתחה ושם עמדו חמש בנות , מפוצצות שמלות , מכנסיים , חולצות בקיצור , חצי חנות בערך .
באותה השנייה הכל נתלה על הקולבים והן סגרו את הדלת שזה רק אני והבגדים.

יצאתי החוצה עם השמלה הראשונה מביטה במראה צופה בפרצופיהן של חברות שלי שמכניסות אותי חזרה לתא .
יצאתי לבושה בשמלה אחרת ואותה ההבעה הייתה על פניהן ,
שמלה אחרת גרמה להן לצחוק ולי לעשות כל מיני פוזות מוגזמות .
מדדתי עוד חמש שמלות לפחות והתחלתי להתייאש .
מדדתי אחת שנורא מצאה חן בעיניי , היא ישבה עליי מושלם ,
׳אז מה אתן חושבות ?׳ שאלתי שיצאתי מהתא מחייכת תופסת בקצוות השמלה ועושה פוזה כזאת , פניהן של הבנות הוארו וחיוכן היה ענק ׳מצאנווווווו ׳ הן צעקו ביחד , הורדתי את השמלה ובזמן שלבשתי את בגדיי הבנות כבר שילמו על השמלה ויצאנו מהחנות ,
׳היעד הבא ׳ קת׳רין אמרה בקול מותח ׳סטיבן מאדןןןןןן !׳ הדר צעקה וצחקנו מתקדמות משולבות יד ביד ביחד צועקות וצוחקות לעבר חנות הנעליים המפורסמת.
נכנסו לחנות הנעליים והבנות הושיבו אותי על כיסא שם והביאו לי כל מיני נעליים , התחלתי למדוד , הבנות אוהבות עקבים , עקבים גבוהים .
הלכתי עליהם על כל זוג וזוג שהן הביאו לי הלכתי כמו עקומה , זה היה נורא והן צחקו עליי .
עד שמצאתי את הזוג המושלם , עמדתי עליהן והתהלכתי הלוך ושוב , כל הבנות הנהנו בראשן והביטו אחת בשנייה ׳לקחנו ׳ הן חייכו ודיברו עם המוכרת שהן רוצות זוג חדש , אחרי כמה דקות היינו שוב מחוץ לחנות עם עוד שקית הולכות יד ביד לעבר היעד הבא , חנות לבני נשים .
׳אוקי אתן באמת גורמות לי לעשות את זה ? באמת ?׳ שאלתי והן ציחקקו ׳ברורר. ׳ הדר חייכה אליי בהתרגשות , ׳זה ניראה לך שאנחנו ניתן לך ללבוש את החזייה והתחתון המשעממים והקבועים שלך ?׳ קת׳רין עיקמה את פרצופה והרימה גבה ׳כן בטח בדיחה טובה ׳ אלינור אמרה והן צחקו ׳חוץ מזה , הוא אמר לבוש יפה לא ? אני בטוחה שהארי לא התכוון רק לחיצוני ׳ פרי נתנה לי מכה בכתף וקרצה לי גורמת לי להסמיק ׳טוב אם כבר אז בואו נעשה את זה כמו שצריך ׳ חייכתי מוחאת כפיים מתרגשת , ׳עכשיו אנחנו מדברותתתתת ׳ הדר צעקה והתחלנו להסתובב ברחבי החנות , תפסתי בידיי כמה סטים יפים ׳קדימה בואי הנה !!׳ קת׳רין צעקה לי וניגשתי אליהן עם הסטים שביד שלי כולי מחויכת ומאושרת מהחיים עד שהגעתי אליהן ׳אז מה אתן חושבות עליהם ?׳ חייכתי מראה להן את החזיות והתחתונים שבחרתי ׳את רצינית ?׳ פרי פערה את עינייה והביטה בדברים שהבאתי ׳לא היא צוחקת נכון ?׳ קת׳רין ציחקקה ושהיא ראתה את ההבעה הרצינית על פניי היא השתתקה ׳לאב ..׳ פרי ניגשה אלי ותפסה את כל מה שהבאתי ׳תקשיבי , זה לא שאת עושה קניות עכשיו ליום יום , את צריכה זוג אחד יפה וסקסי שיטריף להארי את החושים , שהבן אדם לא יבין מאיפה נחתת עליו , משהו שיפתה אותו ׳ פרי הביטה בי ׳כן את חושבת שהחזייה בצבע גוף תעשה את זה ?׳ הדר הרימה את החזייה שבחרתי והראתה לי אותה את הצבע ׳הכל מהמם יש לך טעם מושלם אחותי אבל בזה תני לנו לעזור לך ואת לא תתאכזבי סמכי עלינו ׳ פרי קרצה לי וחייכתי אליהן ׳נו אז מה הבאתן ?׳ הרמתי גבה מביטה בהן , הו הביטו אחת בשנייה כולן ואחרי שנייה בערך דחפו אותי לתא ׳זה הראשון ׳ הן זרקו לי משהו מלמעלה ואמרו לי ללבוש , זה היה ממש לא יודעת לא הסגנון שלי , אבל הן צודקות , אני לא רוצה להראות כמו זקנה , אני רוצה לפתות ולגרות אותו , שיהיה בהלם , בשוק , אני רוצה להמם אותו .
׳אז מה אתן אומרות ?׳ יצאתי מהתא מרימה גבה ומחייכת מניחה יד אחת על המותן , מבחינה בכל הבנות גם לבושות בסטים כאלו שאני לובשת ׳הופה מה אני רואה פה ׳ פרעתי את עיניי מחייכת אליהן חיוך חצוף ׳מה את מתפלאת גם לנו יש חיים אינטימיים ׳ פרי מצמצה בעיניים המון וצחקנו ׳אני בטוחה. ׳ חייכתי אליהן מצחקקת והן הביטו בי ׳לא משהו תנסי את זה ׳ הן הביאו לי סט אחר ודחפו אותי לתא .
׳אז מה אתן אומרות על זה ?׳ שאלתי שוב שיצאתי מהתא לבושה בסט החמישי ניראלי שאני מודדת ׳וואו ׳ אלינור פערה את עינייה ׳רגע רגע רגע ׳ פרי אמרה ויצאה מאזור המדידה , אחרי כמה שניות היא חזרה עם חלוק קצר שתואם לצבעים של החזייה והתחתון ׳תלבשי את זה שנייה ׳ היא הביאה לי את זה , לבשתי את זה ופרצופה לא ניראה מרוצה ׳חכי שנייה ׳ היא התקרבה אליי וסידרה אותו על גופי , שני חוטים קושרים אותו סביב בטני ומשאירים מקום לדימויו , הכתף חשופה מעט .
׳עכשיו זה וואו ׳ פרי חייכה ושילבה את ידייה ׳תחשבו על זה עם עקבים בנות ׳ אלינור חייכה אל הבנות ולאחר מכן אליי ׳וואו אני מתרגשת ושמחה בשביל הארי ׳ הדר פערה את עינייה ׳אני לא רוצה לדעת מה הוא יעשה במיוחד הוא ׳ קת׳רין ציחקקה וזרקתי עלייה חזייה שהייתה שם וצחקנו כולנו .
החלפתי לבגדי ושילמנו על החזייה יוצאות משם .
התיישבנו בגלידרייה קטנה עם כוסות גלידה קטנות בידינו ׳אוקי , בעיקרון עשינו הכל לא ?׳ אלינור שאלה אותנו ׳אני חושבת שכן ׳ השבתי ולקחתי עוד כפית מהגלידה שלי ׳רגע , שמלה יש , עקבים יש , הלבשה תחתונה יש מה עוד צריך ?׳ פרי שאלה והביטה בכולנו ׳אני יודעת ׳ עינייה של קת׳רין נצצו והיא הקימה אותנו מהשולחן ׳בואו בואו בואו !!׳ היא צעקה המרגשת והקימה את כולנו מהשולחן .
אחרי הליכה של חמש דקות הגענו לשם .
׳ ״סלון היופי של הלנה ?״ ׳ שאלתי אותה והיא הנהנה מושכת אותנו לבפנים .
נכנסנו למין סלון יפה , היו שם ספות לבנות גדולות והמון מגזינים היו מפוזרים על השולחנות הקטנים , הייתה שם עמדת קבלה כזאת אבל לא היה שם אף אחד ,
׳שלום לכן בנות ׳ יצאה משום מקום אישה מבוגרת הניראת בשנות ה40 לחייה , מטופחת ומסודרת מכל הבחינות.
׳שלום ׳ קת׳רין הייתה הראשונה לדבר ׳את הלנה ?׳ היא שאלה אותה והתקדמה אלייה , האישה הנהנה בראשה וקת׳רין לחצה את ידה ׳שלום , אני קת׳רין ׳ היא חייכה אלייה ׳זאת פרי , אלינור , הדר ולבסוף , שרלוט ׳ היא חייכה שהצביעה על כול אחת מאיתנו ׳נעים להכיר אתכן בנות, פרי , אלינור , הדר ושרלוט ׳ היא חייכה אלינו וחייכנו בחזרה .
׳אורי בנות אז מה אתן בדיוק מחפשות ?׳ הלנה שאלה אותנו שהתיישבנו על הספות והיא מולנו ׳אוקי , הסיפור הוא שהיום , שרלוט וחבר שלה חוגגים שנה ביחד , זה אירוע מיוחד בשבילה ׳ קת׳רין הסבירה לה את הנסיבות של הביקור ׳וואו , מזל טוב שרלוט ׳ היא חייכה אליי ׳תודה רבה ׳ הסמקתי וחייכתי חיוך נבוך חזרה ׳ בואו איתי אני אסביר לכן איך זה הולך ׳ היא קמה ואנחנו אחריה התחלנו לסייר שם במקום ׳באיזה שעה את צריכה להיות מוכנה מתוקה ?׳ הלנה שאלה אותי ׳שעה 7 ׳ חייכתי אלייה ופנייה נהפכו רציניות ׳או , השעה כבר חמש מתוקה בואי איתי נתחיל , יש לכן פה הכל ? ׳ היא הייתה כלכך נחמדה ׳כן השמלה הנעליים הכל ׳ פרי הגישה להלנה את השקית ׳תודה רבה ואת מתוקה בואי איתי ׳ היא לקחה אותי והשאירה אותי בידי המטפלות שלה חוזרת אל שאר הבנות .
בעיקרון זה הלך ככה .
נכנסתי למקלחת שם , קיבלתי חלוק ונעליים מגניבות .
יצאתי מהמקלחת ונלקחתי ישר אל ספרית , ישבתי בכיסא שלה לבושה בחלוק , שיערי הרטוב נהפך חלק ממזמן ולפי בקשתי היא עשתה לי תסרוקת יפה ולא מסובכת .
אחרי זה , נלקחתי אל מאפרת , ישבתי בכיסא שלה חצי שעה והיא איפרה אותי מושלם .
לאחר מכן נלקחתי לחדרי ההלבשה והתלבשתי בשמלה ובנעלי העקב שקניתי היום .
הייתי מוכנה לגמרי והשעה הייתה רבע לשבע .
׳את מוכנה מותק ?׳ הלנה פנתה אליי בזמן שבהיתי בהשתקפותי במראה וחייכתי ׳כן ׳ לקחתי נשימה עמוקה ונשפתי החוצה ׳תודה רבה לך הלנה ׳ חיבקתי אותה ולקחתי שוב נשימה עמוקה מסיטה את הוילון יוצאת לחברותי המשעממות ׳ו..וואו׳ אלינור פערה את פיה הסמקתי ופרי הפילה את המגזין ׳אומיגאד את מושלמת סיס !!׳ פרי רצה אליי מחבקת אותי בחוזקה ׳אחותנווווו !׳ אלינור קת׳רין והדר רצו אליי בחיבוק מוחץ ביחד עם פרי דרמות לי למעוד ׳בנותת' ציחקקתי והן עזבו אותי ׳את כלכך יפה !!׳ קת׳רין חיבקה אותי הפעם בעדינות ׳אני אוהבת אתכן בנות , אם לא אתן כל זה לא היה קורה אתן הכי מדהימות בעולם , תודה ׳ משכתי אותי לחיבוק שוב , צפירת אוטו נשמעה מבחוץ ׳מישהו הגיע !!׳ פרי מחאה כפיים בהתרגשות גורמת לי לצחקק ולהסמיק ׳בואי ׳ אלינור תפסה את ידיי והתחלנו לצעוד לעבר היציאה מסלון היופי עמדנו בדלתות והבחנו בלימוזינה שלא ראיתי עוד , פתאום יצא נהג משום מקום ופתח לי את הדלת , הבעת פניי הוחלפה בבילבול אבל זרמתי עם זה , אני והבנות התקדמנו אל עבר הדלת הפתוחה של הלימוזינה שהבנות עומדות לצידי ׳בהצלחה אהובה ׳ הן חייכו אליי ונישקו אותי ׳תודה לכן בנות אני אוהבת אתכן ׳ נישקתי אותן ונכנסתי ללימוזינה , הן נופפו לי לשלום שיצאנו לדרך , אני בלימוזינה הענקית , בדרכי לאהובי .


תגובות (12)

וואי איזה מושלםםםם ואיזה חמוד השיר שהארי שר לשרלוט בהתחלההה ויש ל סטייל ממש מהמםםםם תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

13/08/2013 10:09

אוווו איזה פרק חמווווד !!!!!!!
יאאא הלוואי עלי חברות כאלה זורמות שישלמו עלי חחחחחחחחחחח
ויייאאא למה יש לי הרגשה שהארי הולך להציע לה נישואין או משו? חחחחחח
והשמלה מעלפת פשוטטט!!!! היא מהממת!!!
אוף מורי אני מרגישה את הסוף של הסיפור מתקרב כבר… :((
אבל אמרת שיש לך עוד סיפורים שהתחלת אז אני שמחה :))

תמשיייכיייייייי 3>

13/08/2013 10:21

גמלי יש הרשה כזאת!! הוא מיליון אחוז מציע לה!!

13/08/2013 10:26

או גאד זה מושלםםם תמשיכייי

13/08/2013 10:41

מושלם :) תמשיכי מהר

13/08/2013 11:45

אעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעעאעאעאעאאע
הוא יציע לה נישואים במאה אחוז
הם מדהימים
מדהים מושלם מהממם תמשיכיי

13/08/2013 12:01

אאאאאאאאאאאההההההההההההההההההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מ-ה-מ-ם-!-!-!
תמשיכי דחווווווף חולה עלייך ועל הסיפור!!! פצצה תמשיכי!!!

13/08/2013 13:05

פרק מושלמיייייייי!!! תמשיכייי

13/08/2013 16:34

אמג!!!! תממשישייכיייי!!!!

13/08/2013 17:57

מושלם פשוט מדהים

14/08/2013 07:57

תמשיכיייי

14/08/2013 11:07

מתי את ממשיכה??…

14/08/2013 22:08
20 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך