מור סטיילס
והוווווווווווווווווו !!!!!
בנות יקרות ואהובות שלי !
תודה רבה רבה רבה רבה רבה רבה לכן על הסיפור הזה , על זה שכל פרק ופרק הייתן פה בזמן ותמיד הגבתן ושימחתן אותי ,
תודה לכן על התקופות שעברתן איתי , על הרגעים הקשים שתמיד הייתן פה בשבילי ודאגתם לשמח ולעודד אותי .
אתן הקוראות הכי מדהימות שיכולתי אי פעם לבקש ואני זכיתי בקוראות כמוכן .
אוהבת אתכן הכי בעולם !!!!! ❤

ריקוד חיי – פרק 47 אחרון !!!

מור סטיילס 24/08/2013 4103 צפיות 23 תגובות
והוווווווווווווווווו !!!!!
בנות יקרות ואהובות שלי !
תודה רבה רבה רבה רבה רבה רבה לכן על הסיפור הזה , על זה שכל פרק ופרק הייתן פה בזמן ותמיד הגבתן ושימחתן אותי ,
תודה לכן על התקופות שעברתן איתי , על הרגעים הקשים שתמיד הייתן פה בשבילי ודאגתם לשמח ולעודד אותי .
אתן הקוראות הכי מדהימות שיכולתי אי פעם לבקש ואני זכיתי בקוראות כמוכן .
אוהבת אתכן הכי בעולם !!!!! ❤

יש קטעים שהם די מטרידים לא ממש להגזים רק נשיקות אז מי שלא אוהבת לא לקרוא , הקטעים מסומנים כוכביות .
(מקווה שאחרי הפרק עוד תאהבו אותי מוחעחעחע )

כעבור שבוע .

נקודת מבט של שרלוט :

עבר שבוע .
הבנים ביו צריכים ליסוע שוב אבל עם נסענו איתם .
הסתרתי את העובדה שאני בהריון . אף אחד לא ידע . לא הבנות ולא הבנים .
הסתרתי מהארי את העובדה שאני בהריון .
פחדתי .
פחדתי לספר לו את זה , פחדתי מהתגובה שלו , פחדתי מהכל אבל הכל התפוצץ היום .

***

״צ׳ארלי שלי ״ הארי הימהם שנכנסו אל חדר המלון שהוא תופס במותניי בחושניות מנשק את צווארי נושך ומוצץ את עורי בדיוק במקום הנכון .
״הא..הארי ״ הוא גרם לי לגמגם בעירפול חושים .
הוא השכיב אותי על המיטה ופתח את כפתורי החולצה שלבשתי לרווחה פותח את הכפתור שלי הג׳ינס הקצר ביחד עם הרוכסן עולה מעליי.
משכתי את ראשו אליי מנשקת אותו בלהט הרגע ובתשוקה רבה ״הארי ״ גנחתי את שמו שידיו התחילו את מסען על גופי מלמעלה עד למטה לא מפספס חלק אחד .
ציחקוק קטן ברח מפי שהארי נישק נקודה רגישה בצווארי .
״ בכל פעם מחדש אני מופתע מכמה שאת יפה ״ הוא נישק את שפתיי פיקות קטנות (נשיקות רגילות ) נושך את שפתיי בשובבות ״את אמיתית ?״ הוא לוחש באוזני נושך אותה קלות ״אני – אוהבת – אותך ״ לחשתי בין נשיקה אחת לאחרת שהענקתי לו שואבת את השפתיים שלו .
״הפעם זה תורי לקחת שליטה ״ חייכתי חיוך שובב וסובבתי אותנו שאני מעליו ופניו משועשעות אך מופתעות ״ממממ אני לא חושב ״ הוא נשק לשפתיי נשיקה חמה וארוכה גורם לי לאבד שליטה מסובב אותנו שהוא מעליי , שיהיה נו .

***

״אני אוהב שאת לוקחת שליטה ״ הוא התנשף ונשכב לידי ״אני אוהבת לקחת שליטה ״ ציחקקתי בין נשימה לנשימה .
״הארי ? ״ שאלתי שהוא כרך את ידו סביב מותניי ״הממ ?״ הוא הימהם ״מה אתה חושב על ילדים ? אני מתכוונת על תינוקות אתה יודע ״ סובבתי את פניי אליו נתקלת בהבעה מופתעת על פניו ״אממ אני אוהב ילדים , אני חושב ״ הוא לא הבין למה שאלתי את זה .
החלטתי שדי להסתיר ממנו ואני אף פעם לא אמצא את הרגע המתאים להגיד לו אז עדיף להגיד לו עכשיו .
״טוב אם כך אז יש לי משהו לספר לך ״ חייכתי מתיישבת על המיטה בישיבה מזרחית שחולצתו של הארי עטופה סביב גופי .
״ומה זה ?״ הוא שאל בחיוך ״הארי… אני ..אני אממ .. אני בהריון ״ חיוך גדול התפרס על פניי ולחיי בערו באדום .
חיוכי ירד שהבחנתי בהבעתו של הארי . הוא היה מבועת . כאילו אמרתי לו שנשארו לו עוד כמה ימים לחיות . הוא נכנס להלם מוחלט ״מה קרה האז ?״ שמתי את ידי על הלחי שלו אך היא ירדה משם בגסות על ידי היד שלו .
הבעה מופתעת עלתה על פניי ונעלבת ביחד ביחד איתה ״מה קורה הארי ?״ קמתי מהמיטה לובשת את החזייה שלי והתחתון עליי ומחזירה את החולצה של הארי .
״את…את..בה..בהריון ?״ הוא לא הביט בי תופס בראשו עדיין המום ״כן הארי ״ נאנחתי מחזיקה את בטני , לא חשבתי שהוא יקבל את זה בצורה כזאת .
״איך ?! איך לעזאזל את בהריון !? תמיד השתמשנו באמצעי הגנה !!! פאק !״ הוא צרח בקולי קולות בועט וחובט בכל דבר אפשרי שנקרה בדרכו , הוא היה עצבני בצורה שבחיים לא ראיתי , שהפחידה אותי ״אני לא מבינה למה אתה מגיב ככ..״ נקטעתי על ידיי עוד אחת מהצרחות שלו ״מה את לא מבינה ?! מה יש לא להבין ?! אני לא יכול לגדל ילד עכשיו למען השם שרלוט !״ הוא תפס את מרפקי ידי בחוזקה מביט בי במבט איום , אני פחדתי ממנו ודמעות עלו בעיניי , בחיים לא חשבתי שהוא ינהג ככה , הוא אמר לי שאנחנו ביחד ולא משנה מה יקרה הוא תמיד יהיה לצידי .
״הארי ..אתה ..מכאיב לי ״ גימגמתי כמעט בלי קול והוא שיחרר אותי , מיד תפסתי במרפקי ידי האדומים , בבקשה שזה לא חוזר על עצמו בבקשה .
״מתי הספקת להיכנס להריון ?! זה לא הגיוני !!״ מחיתי את דמעותי והעצבים מילאו את כל התאים במוח שלי ״לעזאזל הארי מה לא הגיוני בזה מה ?! זה הגיוני בעולם בהתחשב בזה שכל פעמיים בשבוע אתה פוקד נפקדות אצלי בגוף אז אל תהיה מטומטם !!!״ צעקתי עליו גם אך הדמעות בעיני המשיכו לרדת ״שש שרלוט די הכל יהיה טוב ״ הוא התקרב אליי וחיבק אותי גורם לליבו לקפוץ ״מה זאת אומרת?״ שאלתי מבעד לדמעות בקול רועד ״הכל יהיה בסדר , את תעשי הפלה ונע..״ הוא נקטע באכזריות על ידי הצרחה של ״סליחה ?!״ הוא רוצה שאני יפיל ?! אני לא מאמינה ! לבחור הזה ״שרלוט תעשי לי טובה , את בת 20 לא מבינה מהחיים שלה אני בן 21 והקריירה שלי בשיא שלה אני מתפתח ומצליח וילד יהרוס את כל זה את לא מבינה !? אני לא כשר לגדל ילד עכשיו למען השם איך יכולת לחשוב על זה בכלל ?! ״ הוא צעק את המילים האלו מותיר אותי המומה , לא האמנתי למשמע אוזני ״אני…אני ״ התחלתי לגמגם והלכתי אחורה מועדת טיפה ״אני לא מתכוונת להפיל את העובר הזה הארי ״ החזקתי בבטני מדברת בקול חלוש ורועד ״אני לא יכול לגדל ילד עכשיו מה את לא מבינה שרלוט לא יכול ?! למה לא היית זהירה ?!״ הוא התעצבן שוב ״אני ?! למה אני לא הייתי זהירה ?! ״זה היה תורי להתעצבן ״שרלוט אני לא מתכוון לגדל עכשיו ילד ״ הוא פתאום זרק לחלל האוויר את האמירה הזאת והביט בי ״ למה אתה מתכוון ?״ לא הבנתי מה הכוונה שלו הרי אני לא מתכוונת להפיל וזה ברור ״ או שאת מפילה את העובר הזה או ש..״ הוא מציב לי אולטימטום ?!
״או שמה ?״ גימגמתי חלושות בקול צרוד ״או שגמרנו ״ הוא לא העז להביט בעיניי ״גמרנו ?! גמרנו הארי ..? ״ שאלתי ממצמצת בעיניי לא יכולה להאמין שהאדם שאני התאהבתי בו הוא זה שמדבר עכשיו ״אתה…אתה ..חתיכת ..״ התחלתי לגמגם , עולמי התנפץ , הקרקע נשברה תחת רגליי הרגשתי שאני קורסת ״אתה זורק אותי ..ב..בהריון ?!״גימגמתי חלושות נופלת על הריצפה.
״לא ..לא צ׳ארלי..״ הוא תפס את ידי מנסה להרים אותי ״אל . תיגע . בי ״ הרחקתי אותו ממני קמה לבד .

( מוזמנות להפעיל את השיר – impossible shontelle )

״אתה יודע מה ? אני בוחרת בתינוק ״ התרוממתי בכוחות עצמי פושטת ממני את החולצה שלו כאילו הייתה הדבר הכי מגעיל בעולם לובשת את הבגדים שלי חזרה עליי .
המזוודה הייתה ארוזה כבר כי לא נגענו בה .
״לא שרלוט אני לא רוצה לאבד אותך ״ הוא אחז בידיי וניסה לנשק אותי ״תוריד את הידיים שלך ממני שלא תעז לגעת בי ״ אמרתי בקול קשוח אך שבור עם דמעות בעיניים מתקדמת אל יציאת החדר .
״תשכח אותי , תשכח את קיומי , תשכח את כל מה שהיה בנינו ואני יעשה את זה באותה הצורה ״ משכתי באפי מנגבת את עיניי ״אני מבטיחה לך שהילד שלך ישאל על אבא שלו אני ידאג להגיד לו שהוא מנוול שלא שווה שנדבר עליו בכלל ושהוא מת . אני אדאג לומר לילד שלך שאתה מת . מבחינתי אתה מת ״
״אני שונאת אותך . שונאת ״ הבטתי בעיניו ומילותי היו אמת לאמיתה כל אחת ואחת.
דמעות עמדו בעיניו המתחננות ופיו היה פתוח בכדי לומר משהו .
לקחתי את התיק והמזוודה ויצאתי מהחדר עוזבת את הארי לתמיד .
הגעתי לשדה התעופה שדמעות בעיניי כל פעם מתחדשות .
״תודה רבה לך ״ חייכתי חצי חיוך מבעד לדמעות לדיילת הכרטיסים וחיכיתי לטיסה שלי שתיצא בעוד כשעה וחצי .
לא יכולתי להחזיק את זה יותר .
רצתי אל תוך שירותי שדה התעופה והברזים נפתחו .
בכיתי כמו שלא בכיתי כל חיי , התייפחתי ללא הפסקה על החיים האומללים שלי .
להינטש פעמיים , באותה הצורה .
אני מטומטמת !
הרגשתי אבודה , הרגשתי נבגדת , הרגשתי שבורה , הרגשתי מנוצלת , הרגשתי חרא .
חשבתי שהוא אוהב אותי , חשבתי שאנחנו זה לנצח , לעולם .
חשבתי שאהבה שלנו נגד הכל .
חשבתי שזה אמיתי .
האמנתי לו , נפלתי בפח של כל המילים היפות , של העיניים המכשפות שלו , נפלתי בפח , רציתי להיעלם מהעולם , רציתי לשכוח שהוא קיים . רציתי למות .
נפלתי על שירותי הריצפה בוכה ללא הפסקה .
נערה מטומטמת שהחליטה להאמין לנער חסר דאגות ולהיסחף אחריו בעיוורון מוחלט .
״אני אהבתי אותו ..״ היא לחשה לעצמה מגמגמת מושכת באפה
״בבקשה אלוהים תאמר לי שזה חלום בבקשה ״ היא המשיכה .
היא נשברה , ליבה התנפץ למילוני חתיכות קטנטנות .
זה כאילו הוא לקח את ליבה ומחץ בידו עד שנגמר לו האוויר ולאחר מכן דרך עליו כדי לסיים את המלאכה .
כל רגש שהיה לי אליו נעלם ואותו החליף רגש אחד גדול ומרכזי , שנאה .
בלי לשים לב שהזמן עובר קריאה לעלות למטוס נשמעה בשדה התעופה ושרלוט ידעה שזה הסימן .
היא עלתה אל המטוס עדין בוכה בשקט, דמעות חדשות מחליפות את הישנות .
חושבת על כמה טיפשה היא הייתה , על כמה מטומטמת היא הייתה .
היא הרגישה קורבן , היא הרגישה שהגל היה שקר , מזויף , היא הרגישה שזה משהו אחר אבל היא גילתה שזה אותו הדבר , שבסוף היא נותרה שרלוט עם הלב השבור אבל הפעם לבד לגמרי, לבד .
היא ידעה שזה יקרה היא שמרה על עצמה ממנו בהתחלה , היא נזהרה , היא נזהרה כל הזמן אבל הוא תפס אותה ברשת , הוא הצליח .
והוא לא היסס לשבור את ליבה , הוא חשב על עצמו .
אבל אם יש משהו אחד ששרלוט בטוחה בו זה שהיא הולכת לשכוח אותו .
ולגדל את הילד הזה , להתחיל חיים חדשים ורחוקים מהצרה שנקראת הארי סטיילס .
להתרחק מהילד שהרס את החיים שלה .

הסוף .


תגובות (23)

מה?!?!?!!?!?!?!?!
את רוצה להרוג אותי?!?!?!?!?!??
זה לא עכול להיות הסוף הם מושלמים למה?!!?!!!?!?!
עוד פרק אחד פליזוש!!!!!

24/08/2013 10:04

את הורגת אותי זה לא יכול להיגמר
אם את לא רוצה להרוג אותי אז זה לא הפרק האחרון בבקשה~פאפי פייס~

24/08/2013 10:06

אני בהלם. אני בשוק. אני לא מאמינה.
מור… והשיר בכלל הרס אותי אני אשכרה מרגישה את הלב שלי עדיין מתכווץ.. אומייגד.. אני לא מאמינה… יואוו..
השיר עדיין מתנגן וכואב לי באמת הלב על שרלוט אני לא מאמינה..
הרבה זמן סיפור לא גרם לי לדבר כזה..
למה זה נגמר ככה? לאאאאאא…. מסכנה שרלוט אני לא מאמינה!!! יואווו
אני שבווווווורה עכשיו גם!!!!!

יואו אני לא מאמינה.. את גדולה פשוט הצלחת להפתיע אותי ולסיים את הסיפור בהכי לא צפוי שיש!!! יואוו אני בהללםם!!!
מורייייי את כותבת גדוווולה ואני לא יכולה לחכות כבר לסיפור הבא שלך!!!!!
אני אוהבת אותך המוניייים 3>

24/08/2013 10:16

לא פשוט לא אני לא מאמינה את לא אמיתית נכון?!?! יש עונה שניה נכון

24/08/2013 10:22

זה מחק לי חלק:
יש עונה שניה נכון?!?!? תגידי לי שכן!!!!!!!!!! בבקשה אני לא יכולה שזה יהיה הסוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני חייבת המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
את חייבת לעשות עונה שניה חייבת!!!!!!!!!!

24/08/2013 10:24

אהובות שלי !!!! אז הצלחתי להפתיע אתכן ??
אני מקווה שהצלחתי כי עבדתי על הפרק הזה המון חחחחחחח
לא רציתי לעשות את זה צפוי מידי רציתי להפתיע !
אוהבת כל אחת ואחת מכן בנותתתת !

24/08/2013 10:24

הפתעת מאוד אבל את עושה עונה שניה נכון?? אין מצב שאת גומרת את הספור המהמם הזה ככה
לאב יוו

24/08/2013 10:27

לאאאא מור את רוצחת אותי עכשיו תעשי לפחות עוד עונה עם 10-5 פרקים שךא יגמר ככה!

24/08/2013 10:32

לא את לא מפסיקה ככה!!!
אני מתה!!!
בבקשה עוד פרק רק עוד פרק אחד…
פליזוש!!!!!!!!!!!!!!!!!!

24/08/2013 10:47

יו אר פאקיניג סיריאס וויד מי??? נראה לך? עכשיו את עושה שהוא חוזר על עקבותיו ומבקש סליחה. מה הוא אידיוט?!?!?! הוא יודע מה העבר שלה! שהיה לה חבר שזרק אותה כי היא הייתה בהריון, ואז אנס הפיל לה את התינוק! והוא חושב שהיא תבחר בו. ושהיא תצליח להסתכל לו בעיניים כל פעם. ושהיא תרצה לפגוש אותו, או שהיא תסלח לו. הוא אידיוט. כאילו, בשביל מה הוא נלחם עליה? בשביל זה? אני לא מאמינה.
אז אני מאוד מקווה שיש עוד עונה, מור, או פרק בונוס, כי אני לא יכולה להאמין שאחד משלושת הסיפורים הכי אהובים עליי פה באתר מסתיים בצורה כזאת.
בבקשה ;(

24/08/2013 11:38

אומייגאאאדדד!!!
אני לא מאמינה שזה נגמר ככה!! איזה פרק מושלם ועצוב ביחד:(
את כל כך מוכשרת בכתיבה שלך!! את לא מבינה מה עשית לי בזמן שקראתי את הפרק..אני אשכרה על סף בכי פה…
אני דורשת סיפור חדש בדחיפות!!
לאב יו סו מאץ'!!! אביטל:)

24/08/2013 12:11

Wtf ?!!! ככה לסיים סיפור ?!!!
את חייבת להמשיך !
פשוט חייבת!!!

24/08/2013 12:55

יאאוו מהמם!!!

24/08/2013 12:56

לאאאאאאא !!!!! אין מצב ! למה ? הם וכלכך מושלמים ביחד :,( אני לא מאמינה
פליז תמשיכי לעוד פרק פליז פליז פליז פליז !!!

24/08/2013 13:05

וואו!!! אין מצבבב שזה נגמר ככה!!!!! פליזזזז תעשי עונה 2!!
זה מושלםםםם!!!

24/08/2013 14:26

אני בהלםםם אני פשוט בשווקק הצלחת להפתיע את כל העולם שליי!!!
לא ציפיתי לסוף כזהה בכלללל הםם היו כאלוו חמודיים ביחד הם היו זוג מושלםם!!
הםם כל כך אהבוו אני לא מאמינהה..
נשבר לי הלבב אני לא מאמינה שהסיפור נגמר ככה!
את כותבת מדהימהה גרמת לי לבכות כמו עוד כמה כותבות מדהימות פה שאפו!
אני כל כך יתגעגע לסיפור הזה!!
מקווה שתמשיכייי בקרווב אוהבתת! ♥♥♥

24/08/2013 16:31

מהמהמהמהמהממהמהמהמהמהמה?!?!?!!??!?!?!?!!!!
הסיפור לא עלה בסיפורים אחרונים
דיי!!
לא פר !
לא דווקא כשאני מרגישה חרא אני צריכה לקרוא סוף עצוב?!
תהיה עוד עונה??
:'-(

25/08/2013 00:32

OMG אותי את לחלוטין הפתעת חשבתי שתעשי סוף צפוי ואת לא יואו הייתי בהלם את יודעת לכתוב יפה ולהביע רגשות כל הכבוד אהבתי את הסיפור מקווה שתמשיכי לכתוב עוד

25/08/2013 02:53

אאאאבבבבללללל למההה?
הם היו כאלה חמודים!@!!
אבל את צודקת!! באמת הופתעתי!!

25/08/2013 03:48

תודההההה לכן אהובות שלי !!! בלעדיכן לא היה קיים הסיפור אז תודה !
הודעה קטנה : להיות פה בחמש ביום שלישי .

אוהבתתתתתתת ❤

25/08/2013 17:54

אני לא יכולה :(
בחמש אני יודעת ל-חפש ת'מדריך…

26/08/2013 00:10

את לא יכולה לגמור את זה ככה!
בכיתי שקראתי את הסוף.
בבקשה תעשי עונה שנייה! בבקשה בבקשה בבקששששששששהההההההההההההה!

26/08/2013 09:14

ללאאאאאאא למה כזה עצוב יש לי צביטה כל כך גדולה בלב עכשיו הסיפור הזה הוא אחד הסיפורים הכי מושלמים בעולם קראתי אותו לפחות7 פעמים ואת הסוף קראתי 10000פעם רק כדיי להיות בטוחה שזה לא הסוף האמיתי ושאני סתם מדמיינת פליז תעשי עונה שנייה

14/04/2014 01:13
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך