RoCky (new
ואני מזכירה פליז תגיבו

רעיון לסיפור חדש פליז תגיבו

RoCky (new 15/08/2013 821 צפיות 10 תגובות
ואני מזכירה פליז תגיבו

פתחתי משתמש חדש אבל אני אמשיך לתרגם את הסיק ליטל גיימס פשוט אני כבר כמה זמן מנסה להעלות את פרק 22 חלק 3 וזה לא נותן לי אבל חוץ מזה יש לי רעיון לסיפור חדש אבל אולי חלק מכם יחשבו שהוא הורס את הלהקה (זה על וואן די) וזה אבל זה ממש לא מה שאני מתכוונת פשוט יש לי רעיון לסיפור אז תגידו לי אים אתן רוצות שאני אמשיך או לא אז הרעיון הוא כזה שכשמחברים את וואן די ללהקה באקס פקטור מוסיפים אלהם עוד מישהי כיאילו בוואן די אין רק חמישה בנים אלה חמישה בנים ובת והסיפור כיאילו מספר מה עובר עילהם כלהקה וזה עוד לא כתבתי הקדמה או פרק ראשון בעיקרון אני אפילו לא יודעת איך ליקרוא לדמות הראשית (כיאילו הילדה שמצרפים להם) או איך היא תראה אז אים זה ניראה לכן לא טוב שאני אפרסם את הסיפור זה סבבה כי עוד לא התחלתי אותו אבל אים אתן רוצות שאני אמשיך אז תגיבו גם אים אתן לא רוצות שאני אמשיך בכל מקרה תגיבו אז אמממ… תגיבו (^^)

ואני חשבתי רק על מה היא תילבש שזה כמובן יהיה מהסטים שעיצבתי (^-^)(^-^)(^-^)


תגובות (10)

מה יש להגיב..
אהבתי את הרעיון ואני רוצה להתחיל קרוא כבר :)

15/08/2013 14:33

זה נשמעעע מעולההה! אפשר להיות הבת החדשה בלהקה?

שם: מורן
גיל: 17
תיאור חיצוני : גובה בערך 1.70, רזה בעלת שיער מתולתל בצבע שטני צבוע בקצוות לבלונדיני, עיינים חומות גדולות. שלוש עגילים בכל אוזן, עגיל בלשון עגיל בטבור ושתי עגילים אחד ליד השני בגבה הימנית, קעקוע של פרצוף של שטן מחייך בעורף.
תיאור פנימי: חברותית מאוד, שומרת סודות, אומרת כל מה שיש לה לומר, מתעצבנת בקלות, שובבה, לא נותנת שיפגעו בה ובמי שחשוב לה, מקללת חופשי, משחקת אותה קשה להשגה אבל מתאהבת בקלות.
תחביבים: מנגנת בגיטרה חשמלית ובתופים ומאוד מקצועית בעניין הזה, אוהבת לראות תחרויות אגרוף, אוהבת לעשות ריצת בוקר וערב ובכל הזדמנות שיש לעשות ספורט, מטורפת על סטנדאפים ובעצמה בדחנית גדולה, אוהבת לעבוד על אנשים, ולראות סרטים מפחידים… ובעיקר להציק ולעצבן..
לובשת סוואג: כובעים, נעליים גבוהות של נייק או אדידס, חולצות זרוקות וסקיני גינס או גינס קצר…

15/08/2013 14:33

רעיון ממש טוב אני יותר מאהבתי את הרעיון!

15/08/2013 14:36

אוקי אז כבר יש לי שם וזה אבל את יכולה להיות החברה הכי טןבה שלה שזה כיאילו את גם באקס פקטור פשוט את לא מופיעה איתם אבל את גם זמרת ואת גם תמיד איתם ואת חולקת חדר ובית עים רוזמני (אני אהבתי את השם תיתמודדו חחח) פשוט את לא איתם על הבמה אבל החלקים של הבמה אין לי ממש מה לספר קיצר החברה הכי טובה של רוזמני היא תמיד איתם סבבה אז אים את רוצה מורן את יכולה להיות החברה הכי טובה סבבה לך? וסורי אים איכזבתי….

15/08/2013 14:40

לא איכזבת הכל בסדר:) אממ כן אני אשמח ואם יש אפשרות להיות חברה של אחד מהבנים אני אשמח ושוב אז לא מאכזבת גם אם אי אפשר!! מה שאפשר אני אשמח :)

15/08/2013 14:43

טוב אז מחר אני אעלה הקדמה ופרק ראשון

15/08/2013 14:55

אה והארי תפוס אז עים מי את רוצה להיות תודיעי לי ומחר אני אעלה פרק ראשון והקדמה

15/08/2013 14:57

אני רוצה את זאיין ואם הוא תפוס אז ניילר :) וטנקס על הכל :)))))

15/08/2013 14:58

נשמע רעיון טוב !! אהבתי אתזה חחח אני רוצה להיות עם ליאם ^_^ אם אפשר אז תגידי לי חח (;

15/08/2013 15:54

חוץ מהארי כולם פנויים אבל אני אומרת מראש רק אחרי לפחות 5-10 פרקים כי מכירים אותם יותר וזה ומי שרוצה להיות עים מישהו חוץ מהארי כולם פנויים תישלחו לי תאור ומחק אני אעלה הקדמה ואת הפרק הראשון

15/08/2013 16:13
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך