מקווה שאהבתם ואני ימשיך 3>

רציתי להיות כמו כולם פרק 3

24/09/2013 921 צפיות 4 תגובות
מקווה שאהבתם ואני ימשיך 3>

הגענו למלון והלכנו לאכול ואחרי זה ראיתי את וואן דיי אז אמרתי להם שלום והלכתי שגמרתי לאכול הלכתי להתלבש לשינה ולישון………
פרק 3
קמתי ולבשתי מחנס זינס קצר וחולצה וכפכפים ושדרתי את השיער, והלכתי לאכול הארוחת בוקר אכלתי והלכתי לחדר שלי לסדר את הדברים מהמזודה וסימתי לסדר. והלכתי לרן כי הוא היחיד שהיה בחדר שלו כל השאר יצאו ,דפקתי והוא פתח את הדלת ואמר היי אחותי ואמרתי היי מה קורה סבבה אמר , משעמם לי , אין מה לעשות אמרתי , ואמר גם לי . יש לי רעיון איך לא חשבתי בייאוק אמר ביי נדבר אחר כך אמרתי אוקי והלכתי לחדר ופתחתי את המחשב שלי ונכנסתי לפיי וראיתי הרבה הודעות מי חברות שלי ומי בן אחד מהשיכבה מוזר אמרתי ואז עוד אחד מי בן אחר ובקשות חברות אחרי כמה זמן עניתי לחברות שלי ול2 הבנים ויצאתי מפיי' שמעתי שירים ונרדבתי אחר כמה זמן……………ראיתי טלויזייה וראיתי סרט אחרי שנגמר ראיתי תוכניות ושנגמר שמעתי דפיקות ואמרתי שנייה ואז עוד אחת אמרתי שוב שנייה שנייה מה כל כך דחוףףףף אמרו ככה אוקי עניתי ופתחתי וראיתי את אמא ומישהו מחזיק בה וממש פחדתי ואמרתי מה את רוצה עניתי ואמר שאני צריכה לחפש מישהו במבוך שה ממש חשוב לך ועניתי מתי החשב אוקי ואמרתי למה לפני שהרוג אותו ובכיתי למה זה קורה לי ועניתי שנייה אני באה אוקי ענה ורצתי ובכיתי ובכיתי ונדקלתי בוואן דירקשן והם שאלו אותי מה קרה ולא עניתי ורצתי שוב ושוב עד שהגעתי למבוך המוזר הזה והתחלתי את המבוך חיפשתי וחיפשתי ובסוף מצאתי את אח שלי רן ואיש אחד מחזיך בו ואמרתי מצאתי ואמר החשב את צריכה לחפש עוד מישהו טוב אני ולקחתי את רן ומצאתי את אבא ואמרתי שוב מצאתי ואמר עוד מישהו חשוב ואחרי כמה זמן מצאתי את אחות שלי ואמרתי מצאתי ואמר תחפשי עוד שניים ואמרתי אוקי וחפשתי אחרי כמה זמן מצאתי את נדב ואחרי זה חיפשתי עוד מישהו ומצאתי את אחותי ואמר תחפשי רק עוד אחת ואמרתי אוקי אחרי כמה זמן ועוד כמה זמן מצאתי את אמא בחדר שלי , ואז אמרתי מה קורה כן ואז כולם אמרו הפתעה יום הולדת שמח מה וראיתי את אמא ואמרתי מה עישתם ככה כי ככה זה מגניב רן אמר ונדבמה הנבהלתי בכיתי ממש, ואז הלכנו לאכול הארוחה ביחד, ואחרי זה טילנו בחוץ הרבה והייתי ממש העיפה ואמרתי לכולם ואמרו נחזור אמרתי אבל מחר נמשיכי את היום הולדת אוקי ענו ולבשתי פיזמה ונדמתי .


תגובות (4)

תמשיכי

24/09/2013 11:49

ההערות שלי כמו תמיד…ןעלייך.להוסיף מרכאות("—")כשמישהו מדבר.
והיו לך.מספר שגיאות כתיב…
אם את זקוקה לעזרה את מוזמנת.לפנות אליי.
תמשיכי^^

24/09/2013 13:03

תודה על העזרה באמת היה עוד תגובות וממשיכה מקווה שתאהבו את מה שיכתוב בהמשך

26/09/2013 03:18

בנות נראה לי שאני יעשה סיפור חדש ולא ימשיך את הסיפור הזה כי אין בנות רק אתן בהתחלה היה הרבה מאוד ונראה לי שלא אהבו את הסיפור רק אם אתן רוצות שימשיך צריך השהיה יותר בנות שיאהבו אותו אז

27/09/2013 02:52
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך