אור באפלה
אוקיי, אז פרק לא משהו אבל אני מבטיחה להשתפר..
תקופה לא כל כך טובה בכתיבה שלי ואני ממש ממש ממש שונאת את הפרק הזה....
תהנו עד כמה שתוכלו... ;)

רק ידידים פרק- 10

אור באפלה 28/11/2013 999 צפיות 5 תגובות
אוקיי, אז פרק לא משהו אבל אני מבטיחה להשתפר..
תקופה לא כל כך טובה בכתיבה שלי ואני ממש ממש ממש שונאת את הפרק הזה....
תהנו עד כמה שתוכלו... ;)

הגענו אל המלון שבו אבנבלה (כבר אמרתי שאני לא בטוחה שככה אומרים את השם שלה אז אל תהרגו אותי) ומשפחתה שוכנים.
התקדמתי קדימה, הסתובבתי אל ג'סטין וראיתי שהוא לחוץ, מאוד לחוץ.
"היי, הכל יהיה בסדר, טוב ? אני פה" אמרתי והחזקתי את ידו של ג'סטין. מגעו היה חם והעביר בי תחושת נעימות כזאת שלא הרגשתי מעולם.

נקודת המבט של ג'סטין:
"היי, הכל יהיה בסדר, טוב" ? אמה אמרה לי והחזיקה בידי. מגעה היה מרגיע, נתן לי תחושת ביטחון.
חייכתי אליה והתקדמנו אל עבר המלון, נכנסנו מהדלת האחורית של המלון בגלל חוסר בזמן ולא היה לנו זמן למעריצים שחיכו לי בכניסה. נכנסנו למלון, עברנו בלובי ועלינו אל הקומה שבה אבנבלה שכנה.
ידי אחזה בידית הזהובה וידה של אמה עזבה אותי, הסתובבתי אליה וראיתי אותה בולעת את רוקה בלחץ, היא הסתובבה אל סקוטר והם הלכו הצידה ודיברו.

נקודת המבט של אמה:
"ס-סקוטר אני לא יכולה" דמעות צרבו בגרוני. "אני לא יכולה להתמודד עם הילדה הקטנה, א-אתה יודע… קשה לי, סקוטר אני לא יכולה" דמעות נפלו על לחיי.
סקוטר קירב אותי אליו, חיבק אותי, לא התנגדתי והנחתי את ראשי עליו.
"ששש… יהיה בסדר, ההורים שלך יהיו גאים בך, את ענקית. את גדולה. את אמיצה ואני גאה בך, אני גאה בך כי את גורמת לכל כך הרבה אנשים אושר, ועכשיו תגרמי אושר לעוד אחת. אני יודע שאת יכולה" הוא אמר ומילותיו חיזקו אותי.
התקדמנו חזרה אל ג'סטין שנראה מודאג.
"הכל בסדר" ? הוא שאל.
"כ-כן, אני פשוט… זה היה סתם, סתם התגעגעתי הביתה קצת "אמרתי והתאמצתי לחייך חיוך שיצא לבסוף קטן.
הוא חייך אליי בחזרה ופתח את הדלת.
"הפתעה" ! ג'סטין צעק ורץ לחבק את אבנבלה והרים אותה, חייכתי חיוך ענק וצחקתי.
"א-את אמה" ? היא שאלה.
"כן זאת אני. את אבנבלה" ?
"כן, אני אוהבת אותך. את יפה" היא אמרה וצחקתי.
"אני ישאיר אתכן לכמה זמן לבד כדי שתכירו" ג'סטין אמר והתישב על הספה החומה שהייתה בסלון.
מהר מאוד אבנלה הרגישה בנוח איתי כפי שאני הרגשתי איתה ושיחקנו ביחד.
"את אוהבת את ג'סטין" ? שאלתי אותה.
"כן, מאוד"
"טוב זה מצוין כי הוא אוהב אותך הכי בעולם, הוא לא מפסיק לדבר עלייך" אמרתי, היא חייכה לי חיוך חמוד וקטן.
"את אוהבת את ג'סטין" ? היא שאלה אותי.
"כן, הוא החבר הכי טוב שלי… את יודעת מי החברה הכי טובה שלי" ?
"לא מי" ?
"את" אמרתי מחייכת.
"גם את החברה הכי טובה שלי" ! היא אמרה נלהבת "את יכולה להבטיח לי משהו" ?
"כן הכל"
"תאהבי את ג'סטין קצת יותר בשבילי" היא אמרה וחיבקתי אותה.
"אני מבטיחה".


תגובות (5)

מהמם תמשיכי וקוראים לה אבלנה אם אני לא טועה ככה כותבים!

29/11/2013 06:33

כן אחרי זה בדקתי איך קוראים לה והבנתי שטעיתי !
תודה שאת מגיבה :)
אני יחשוב אם אני רוצה להמשיך את הסיפור כי אני לא אוהבת אותו ויש לי רעיון לסיפור אחר שאני כבר לא יכולה לחכות לכתוב אותו !

30/11/2013 08:38

כן אחרי זה בדקתי איך קוראים לה והבנתי שטעיתי !
תודה שאת מגיבה :)
אני יחשוב אם אני רוצה להמשיך את הסיפור כי אני לא אוהבת אותו ויש לי רעיון לסיפור אחר שאני כבר לא יכולה לחכות לכתוב אותו !

30/11/2013 08:38

את ממשיכה אותו???
או שאת מתחילה סיפור אחר?

09/02/2014 10:58

ואו, עכשיו אני קוראת את זה ורואה איזה כתיבה של ילדה בת שמונה הייתה לי.

16/02/2014 07:42
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך