אור באפלה
סליחה על העיקוב אלו ימים ממש קשים בחיים שלי עכשיו :(

רק ידידים- פרק 4

אור באפלה 03/10/2013 685 צפיות 4 תגובות
סליחה על העיקוב אלו ימים ממש קשים בחיים שלי עכשיו :(

הנייד של פטי צלצל.
"סלחי לי זה שיחה דחופה" פטי אמרה בנימוס ואמה רק הנהנה בראשה לכן וחייכה.
"אמה יקירה, יש כמה דברים שאת צריכה לחתום עליהם" אמר סקוטר בהרגשה רעה אל האחיינית שלו.
"אתה מתכוון חוזה ? בחייך סקוטר, ידעתי שאני יצטרך לחתום על חוזה, אל תדאג" אמה אמרה והרגישה סוף סוף בעלת ביטחון בסביבה החדשה שלה.
אמה וסקוטר נכנסו למשרד גדול שהיה נמצא בסוף מסדרון גדול שהיה נראה כאילו תפס את כל הקומה.
סקוטר הוציא את הניירת ואמה חתמה פעמים רבות על דפים שונים כשהיא קוראת כמעט בעיון מלא את החוזה.
" Kiss &Tell ? מה כמו השיר של ג'סטין ? אתם צוחקים עליי או משהו" ? אמה הייתה מופתעת למראה הסעיף המפתיע.
"לא יקירה, זה קיצור לשם של הסעיף הזה. הוא בעצם אומר שאם יש לך קטע עם ג'סטין את צריכה לשמור על זה בסוד ולשמור על הפרטיות שלכם". סקוטר הסביר.
"הו אל תדאג לסעיף הזה, זה משהו שלא יקרה" אמה גיחכה וסיימה לחתום על שאר המסמכים.
"בחייך ! זה לא סוד שג'סטין והוא נער יפה ואת יפיפייה אז זה טבעי ונורמלי שתהיו יחד" סקוטר אמר וגיחך.
"זה לא יקרה. אנחנו רק ידידים". פסקה אמה.
"עדיין" סקוטר לחש כך שאמה עדיין תוכל לשמוע.
הם חזרו לסטודיו הגדול שם כולם חיכו להוראות מסקוטר.
"תודה לכולם על שבאתם במיוחד כדי להכיר חלק חדש וחשוב ביותר בצוות שלנו- כותבת השירים החדשה של ג'סטין והאחיינית שלי אמה". סקוטר הכריז בקול ואמה הרגישה איך לחייה נהפכות אדומות לגמרי היא הייתה נבוכה ממכיאות הכפיים ומהעובדה שכולם הגיעו אח ורק להכיר אותה, טוב, כמעט כולם.
"עזוב לי את אמה ותפסיק להביך אותה" ג'סטין שהרגיש במצוקתה של אמה צעק לעברו. למזלו, כולם צחקו וחזרו לעיניים שלהם אבל סקוטר לא צחק, הוא נעץ מבט בג'סטין וחזר לעיניו. אמה גיחכה, לא היה לה נעים לצחוק לדודה שעשה למענה מעל ומעבר.
"תודה" היא פנתה אל ג'סטין שהציל אותה מהבכה נוראית כבר ביום הראשון.


תגובות (4)

מתי את ממשיכה את הסיפור השני שלך?

03/10/2013 22:39

כן בטח בצהריים :)

04/10/2013 01:50

יש

04/10/2013 07:02

בכיף :)

04/10/2013 07:05
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך