אור באפלה
פרק ארוך במיוחד !

רק ידידים- פרק 5 חלק ד' (עם חברי 1D)..

אור באפלה 09/10/2013 752 צפיות 5 תגובות
פרק ארוך במיוחד !

~אני מקווה שהפעם אני יסיים את החלקים של 1D כי הכל כבר הסתבך שלי… :) )
"אני יכולה לפתוח עיניים כבר" ?! צווחה ג'יימי על אמה שכיסתה את עיניה ועל ג'סטין שהדריך אותה איך להגיע.
"אוקיי בספירה של שלוש: אחת, שתיים ו… שלוש" !!! אמרה אמה והורידה את ידיה מעיניה של חברתה.
"היי, אנחנו One direction" אמרו חמישה בחורים גבוהים ונאים שעמדו מול ג'יימי הנדהמת.
"א-א-אני ג-ג'יימי, ג'יימי קורי" אמרה ג'יימי כשאמה ציחקקה מאחוריה.
"אני ליאם, אני הארי, אני לואי, אני נייל" לחצו לה את היד ארבעה בחורים שאותם הכירה יותר טוב מאת כף ידה.
"אני יודעת" היא אמרה והם צחקו.
"אני זאיין" אמר לה בחור גבוהה שדי שחום, בעל תספורת דומה לשל ג'סטין בשערו הכהה.
"היי, אני אמה" אמרה אמה מלאת ביטחון, דבר שחדש אצלה. היא הרגישה שבזכותו של ג'סטין היא סוף סוף משתנה.
"מה קורה ברו (bro= אחי באנגלית שהיא סלנג)" ? ג'סטין אמר וחיבק את חבריו הבריטים.
"ג'יימי היא המעריצה הכי הכי גדולה שלכם, באמת, והיום היא חוגגת יום הולדת" אמה אמרה ודחפה את ג'יימי קלות אל עבר זאיין כאשר היא ראתה שחברתה נועצת בו מבט.
"הו באמת" ? נייל שאל "בת כמה את היום" ? המשיך אותו הארי.
"בת 19".
"אז את ממש ענקית" אמר ליאם והם צחקו.
"אז איך חוגגים לה" ? קידם ג'סטין את המסיבונת שנהייתה.
"אני חושבת שכדי שנצא למועדון, להשתחרר קצת" אמה הציעה.
"הו באמת, חברים, לא צריך כלום לפגוש אתכם זוהי המתנה הכי גדולה שאפשר לבקש" ג'יימי שללה.
"לא, אנחנו רוצים לחגוג לך, גם יום הולדת וגם את עצם העובדה שאת ואמה עכשיו חלק מאיתנו" אמר זאיין וג'יימי הסמיקה.
"אולי נעשה משהו קטן, כמו לבשל או משהו" הציעה לואי.
"זה רעיון נהדר ! רק אל תתנו לג'סטין או לנייל לבשל" אמר ליאם והם צחקו.
"זה נכון" המשיכה אמה " זוכר שבאיטליה ניסית להכין לי שוקו עם מרשמלו וכמעט שרפת את כל המטבחון שהיה בחדר" ? הם צחקו, נייל וג'סטין עשו פרצופים נעלבים וצחקקו מתחת לשפם.
אמה, הארי, נייל, ג'סטין, נייל וליאם ניגשו אל הסלון כשלואי תפס בידה של ג'יימי.
"תגידי ג'יימי, אמה וג'סטין… הם באמת רק חברים טובים או.. או שיותר מזה" ? שאל אותה לואי.
"אמה וג'סטין בהחלט דלוקים אחד על השנייה, אבל לא משנה כמה שתשאל אותם על זה הם יכחישו את זה ויגידו שהם רק חברים טובים. אבל אף אחד לא תמים, כולם רואים שיש להם קראש רציני אחד על השנייה" אמרה ג'יימי והם ציחקקו. לואי צרח לליאם מהטבח לבוא לעזור לו במטבח וכל השאר העבירו את הזמן בנעימים בצחוק וסיפורים אחד על השנייה בסלון.
עבר הזמן, שעות חלפו הם אכלו, צחקו ובילו יחד טוב, גם כאשר אמה וג'יימי היו זרות עבור חמשת הבריטים שלפני שלוש שעות לא ידעו עליהם כלום כמו שעכשיו הם יודעים עליהן, כמעט הכל, כל דבר אפשרי.
"אני הולכת להביא עוד רוטב לפסטה" אמרה אמה מתוך צחוק, "ג'יימי תבואי לעזור לי" הן קמו והשאירו את ששת הגברים לבדם בסלון.
"פשוט תתחילי איתו" אמרה אמה בהפתעה.
"מ-מה ? את מי" ? ג'יימי הייתה מופתעת.
"אל תהיה לי תמימה. את זאיין ! זה ברור שאת דלוקה עליו. העיניים שלך עוד שנייה יוצאות מהמקום מרוב שאת נועצת בו מבטים" !
"אני יודעת. אבל זאיין הוא הבן אדם היחיד שאני מרגישה חסרת עונים לידו, את יודעת שיש לי גישה מצוינת לבנים. אבל באמת, אין לי מושג למה עם זאיין זה שונה". אמרה ג'יימי בנימה שנשמעה מיללת, נימה שלא מתאימה לה.
"אל תדאגי לגבי זה. אני יעזור לך" השתיים חזרו לסלון.
"תעזור לי עם ג'יימי" לחשה אמה לג'סטין והוא הנהן לכן קטן בראשו.
"אז.. זאיין, מה מצב הבחורה הזאת שיצאת איתה" ? שאל ג'סטין לפתע.
"אה… אני… נפרדנו". אמר זאיין שהסמיק.
"הו, אני מצטער גבר. באמת לא ידעתי".
"זה בסדר, עבר זמן. האמת אני מוכן למשהו אחרת" זאיין אמר ובהה בג'יימי שחייכה חיוך קטן מתחת לשפם.
"ג'יימי אני יכול להחליף אתך מילה רגע, לבד " ? שאל זאיין את ג'יימי שהנהנה לכן.
השניים יצאו מהסלון לכיוון המרפסת ואמה וג'סטין הצמידו הגרופים השמחה.
"עבודה של שניכם" ? שאלו ארבעת הבריטים ביחד.
"התכנון היה של אמה אבל הביצוע שלי" ענה ג'סטין והם צחקו.
בינתיים ג'יימי וזאיין ישבו יחד בסלון.
"בליתי אתך נהדר היום" אמר זאיין.
"גם אני אתך. זהו היום הולדת הכי מדהים בעולם" !!! ג'יימי ענתה.
"השעה 23:59" .
"אז מה" ? הופתעה ג'יימי.
"אז זה אומר שעוד דקה יום ההולדת שלך נגמר ועוד לא נתתי לך מתנה".
"ומה תיתן לי" ?
"את זה". שפתיו של זאיין נחו על של ג'יימי. הוא נישק אותה. השניים חיברו את לבבותיהם לאחד, לב אחד גדול שפועם יחד בצורה מושלמת.


תגובות (5)

תמשיכי מהממוש!!!

09/10/2013 13:24

תודה רבה :) מחר זה יום עמוס בשבילי אז אני אשתדל לעלות פרק… אבל אם כן זה רק בשעה מאודדדדד מאוחרת … :)

09/10/2013 13:32

תודה רבה :) מחר זה יום עמוס בשבילי אז אני אשתדל לעלות פרק… אבל אם כן זה רק בשעה מאודדדדד מאוחרת … :)

09/10/2013 13:32

וואו קראתי עכשיו הכול וממש אהבתי

10/10/2013 07:43

תודה :) אני ממשיכה עכשיו עוד פרק … :)

11/10/2013 01:30
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך