yahav335
בבקשה תגיבו עם יש לכם הצעות :) וסליחה על החפירות :)

שאלה בקשר לסיפור בבקשה תגיבו זה חשוב

yahav335 03/05/2014 553 צפיות 7 תגובות
בבקשה תגיבו עם יש לכם הצעות :) וסליחה על החפירות :)

שלום לכולם יש לי שאלה שאני קצת מתלבטת בה עדיף לי לעשות את הסיפור הזה מקורי משלי שאני יעשה מה שאני רוצה ואני יקבל עצות או שאני יעשה סיפור דמיוני למרות שכל הסיפור הזה יהיה דמיוני כזה או שעדיף לי רק לרשום את מה שאני מרגישה ולקבל לפעמים עצות של מה לשפר? (סליחה עם משהו לא הבין אותי בקשר לשאלה על הסיפור עם חזרתי על זה פעמיים או שלושה ותודה בכל זאת! ;) )

תודה עם אתם עונים! :)


תגובות (7)

א. כותבים "אם אתם עונים" "אם" עם א' זה שאלה או תנאי. "אם תתני לי… אני אתן לך…" ו"עם" עם ע', זה ביחד. "אני הולכת עם שירן לקניון".
ב. תעשי מה שבא לך. שנים אנחנו מחכים לסיפור מקורי ולא חרוש :)

03/05/2014 16:48

את יכולה לעשות פלאשבק של הדמות הראשית שהיא הכירה את הלהקה ואז כאילו הכול התחיל שהיא הכירה את שאר הדמויות המשניות וכולי וכולי….

03/05/2014 16:53

    למה לדעתך זה קשור ל-1D?

    03/05/2014 16:54

    'סיפורי מפורסמים'

    03/05/2014 16:56

לדעתי תלכי עם האמת שלך אבל תמידי כדי להקשיב לעצות של אחרים

03/05/2014 17:02

א. למעודדת סליחה עם יש לי קצת שגיעות כתיב כי אני לא כל כך מנוסת בכתיבה באינטרנט ב. nhbxeh תודה רבה על העצה לסיפור ג. דני מאליק תודה רבה לך מאוד עזרת לי :) ד. חחח גלוש אני לא ממש ידעתי לאיזה קטגוריה לבחור אז בחרתי סיפורי מפורסמים וה. לדעתי זה קשור ל1d כי זה הסיפור היחיד שיש לי ולכן רציתי שיראו שזה קשור. :)

03/05/2014 17:24

היי , עכשיו קראתי את שתי ההקדמות ואני אשמח לעזור לך גם בהמשך הסיפור כי הוא צריך קצת שיפור אני חושבת … אבל יכול להכתב סיפור מאוד יפה ממה שספרת עד כה . אני אצור אתך קשר באימייל היום אבל עוד מעט ;) אה ולפי דעתי תכתבי את הסיפור רק על פי מה שאת רוצה שייכתב אבל עם יותר פרטים , תיאורים , ולא כמו כל הסיפורים שנכתבים פה … ;)

03/05/2014 18:23
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך