אמיליה ג'ין בלו
אווץ'....
בהתחשב בעובדה שכתבתי את זה בזמן שרציתי להתאבד, זה די הגיוני.
עכשיו... זה אולי טיפה מוזר.
אבל רק טיפה.

מה דעתכם?

שאלה חסרת תשובה – פרק שני (אזהרה – לא לבעלי לב חלש)

אמיליה ג'ין בלו 28/09/2013 735 צפיות 5 תגובות
אווץ'....
בהתחשב בעובדה שכתבתי את זה בזמן שרציתי להתאבד, זה די הגיוני.
עכשיו... זה אולי טיפה מוזר.
אבל רק טיפה.

מה דעתכם?

"תרשמו שיעורי בית ביומן, תכניסו ספרים ומחברת לתיק ואל תשכחו להראות לי את הפרויקט שלכם עד סוף השבוע. משוחררים." המורה לספרות גמרה לחלק הוראות להיום, הכנסתי את הספרים לשיעורי בית ואת הפרויקט שלי לתיק ולקחתי את התיק הקטן עם העליונית, המספריים והנייר טואלט הסופג את הדם ביחד איתי אל שירותי הבנות. כולם חשבו שבפעמים הספורות בחודש שאני הולכת עם תיק הצד הקטן של לשירותים אני נמצאת בדבר שקורה לבנות פעם בחודש, אבל עם לא עולם לא יבינו.
אף אחד, אף פעם לא יבין.
נכנסתי למבנה השירותים המלוכלך והמסריח, לתא אחד נטוש עם צנרת סתומה, רק בגלל שבתא השני שכב על הרצפה קונדום מלוכלך ומשומש של עוד זוג טיפשים שהחליטו לאבד את בתוליהם בעודם צעירים מכדי לשאת בתוצאות הדבר. התיישבתי על משענת השירותים הייתה מוטת למטה והושבתי את התיק השחור והחצי פרום שלי לידי בצפיפות.
הוצאתי את המספריים החדות ש"שאלתי" מבית השכנים ואת גלילי נייר הטואלט החתוך וקירבתי ברעד וחשש את חוד המספריים אל עוד ידי השמאלית, כתמיד.
"אח."
בבית הספר זה כואב יותר מכל מקום אחר.
"אוו."
עוד דם סמיך זולג מידי הרועדת על רצפת התא המזוהמת.
"סססס…"
הצריבה המענה את עורי בלי הפסק מתפשטת.
עוד ועוד על כל חתך נוסף.
על כל ייסור מאירועי העבר.
לאחר 4 חתכים על היד ואיקס צורב ומדמם על ירך ימין קרעתי חתיכות נייר טואלט דקות כדי לנגב את כל הדם שזלג על רגלי בלי הפסק, הורדתי את שרוול מכנסיי כך שיכסו את הירך החתוכה ויצאתי משם, לא יכולה לחכות לחודש הבא.


תגובות (5)

למה רצית להתאבד?? אהה וזה ממש יפה מחכה להמשיך ולחלק שיכנסו מפורסמים לתמונה

28/09/2013 06:27

חחחח אל תדאגי זה יקרה מהר מאוד …
ועזבי ..
זה סיפור ארוך מידי…

28/09/2013 06:56

אני ממש מקווה שאת מרגישה בסדר,את תמיד מוזמנת לדבר:)
סיפור מדהים בהחלט!!!
מקווה שתמשיכי מהר <3

28/09/2013 09:34

למה רצית להתאבד?!…
אם את לא רוצה לענות את לא חייבת :) אבל את יכולה תמיד לדבר איתי :)
ותמשיכי מהר זה ממש מעניין…

28/09/2013 11:14

יודעת איך את מרגישה
לבד בתוך הדממה
יודעת כמה זה קשה
אבל מתגברים
וגם אם זה חוזר
גם הפעם זה עובר

תמשיכי……….. מחכה…………

02/12/2013 07:03
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך