Butterfly ❤
סורי על השעה לא שמתי לב לשעון ><
מקווה שאהבתם וסורי שזה קצר אני חייבת לעוף!!! אוהבת אותכם ותודה על הכל 3>

שיגרה או מה? פרק 2 :)

Butterfly ❤ 27/07/2013 719 צפיות 2 תגובות
סורי על השעה לא שמתי לב לשעון ><
מקווה שאהבתם וסורי שזה קצר אני חייבת לעוף!!! אוהבת אותכם ותודה על הכל 3>

קודם כל תודה על התגובות באמת שזה משמח אותי!! :)
אז הנה הפרק השני!

נוסעת באותו כביש כמו בכל בוקר, הכביש עמוס מאנשים שנוסעים לעבודה שלהם, הצפירות מחרישות אוזניים, חמש דקות עוברות כל כך לאט..ואז שהכביש משתחרר הנהגים מסתערים ומאיצים את המהירות, אבל אני.. נוסעת רגיל.. בשיגרה.
הגעתי לחנות המוזיקה, היא הייתה פתוחה! איך זה יכול להיות? נכנסתי לחנות בצעדים קטנים.. בוחנת כל פרט ופרט בחנות… ואז מדלת המחסן ייצא בנג'מין הבוס שלי הוא רק בן 25 וכבר מנהל את חנות המוזיקה הכי גדולה באנגליה.. "היי, בנג'מין מה אתה עושה פה?" שאלתי בחיוך מזויף ושמתי את התיק שלי על המדף התחתון "הגיע סחורה שלמה של דיסקים! את לא מאמינה כמה!" הוא אמר מניח את הארגז הגדול על הרצפה "וואו! כל זה אותו דיסק?" שאלתי והוצאתי את הסכין היפנית מהמגירה "אכן" הוא אמר מגחך ולקח את הסכין היפנית מידי ופתח את הארגז הגדול, ומשם הוציא מלא דיסקים של איזה חמש בנים על עמדת הטלפון המפורסמת של לונדון, אחד מעל אחד בפנים אחד בצד ומה?! איך זה שאני לא מכירה אותם…זה כזה מוזר.. "מי אלו?" שאלתי את בנג'מין שעוד דקה הפך להיות אדום מכל ההרמות האלו "את לא מכירה אותם?! ג'יי אני לא מאמין עלייך" הוא אמר עם חיוך רחב על פניו, בנג'מין הוא הבוס הכי טוב שיכולתי לבקש! גם צעיר, גם מצחיק, גם מתחשב.. "עד כדי כך הם מפורסמים?" שאלתי ועזרתי לו להוציא את כל הדיסקים מארגז הקרטון "אלה וואן דיירקשן אחותי!" הוא אמר והניח את הארגז הריק בצד והתנשף "לא יודעת..לא מוכרים לי.." אמרתי והתחלתי להרים את הדיסקים בידי והתחלתי לסדר אותם במדף הדיסקים, הם נראים די טוב..איך זה שאני לא מכירה אותם?! "תגיד בנג'מין הם מפה? זאת אומרת מאנגליה?" שאלתי והנחתי דיסק דיסק על המדף שיהיה מסודר יפה "כן..חוץ מאחד אני חושב שהוא אירי" הוא אמר מתיישב על הכיסא הגבוה שליד הקופה "איך זה שלא שמעתי עליהם?!" אמרתי ונאנחתי, המשכתי לסדר את הדיסקים על המדף.. עד שבבת אחת נכנסו לחנות איזה 15 בנות, בערך בנות 12-15.. "תטפלי בהם ג'יי אני ייסדר את הדיסקים" אמר בנג'מין והושטתי לו את הדיסקים הנותרים, פניתי לעבר הנערות שנראו שהם מאוד נרגשות "כן בנות איך אני יכולה לעזור לכם?" אמרתי בקול עדין עם חיוך מזויף על פניי..אף פעם לא באו לפה לקוחות כל כך מוקדם בבוקר וגם לא בכמות כזאת! "כן! אממ הדיסק החדש של וואן דיירקשן הגיע?" שאלה אחת הילדות שנראתה ממש בוגרת "כן הוא הגי-" התחלתי לומר אבל נקטעתי בגסות על ידי הצעקות שלהם.. "נו באמת! כאילו שראיתם אותם פה עכשיו!" צעקתי אבל בקושי שמעו בגלל הצרחות של הילדות "האומנם?" שמעתי קול לא מוכר מאחורה והסתובבתי במהירות..


תגובות (2)

חח תמשיכיי

27/07/2013 07:24

האמנם? חחחחחח!!! אדיר ברמות!!!
תמשיכי דחוף
לאב יו

27/07/2013 07:38
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך