Mayange1D
מקווה שאהבתם ;-)

שפתיים מלאות- פרק 3

Mayange1D 26/07/2013 654 צפיות 2 תגובות
מקווה שאהבתם ;-)

הלכתי לביית שלי , מדוכאת מאט , שמחה מאט , חושבת על מה שקרה לי היום , כדי לי להשתנות ? או להמשיך למלוך בממלכת הבית סיפרית שלי ולהיות בראשה ? . אני מעדיפה שיאהבו אותי , לא להיות חסרת אופי וממורמרת . ״ השארתי את המכונית בחניית הבית ספר שיט .״ אמרתי ונתתי מכה קטנה בעורפי .״ טוב נו דרך חדשה להתחיל את הדף החדש .״ אמרתי בבטחון , וחשבתי על החיוך העז של הארי , על שפתיו המלאות שאני כה אוהבת בבחור , והגומה שמעטרת את פניו היפות והמבוגרות שלו .״ טוב שינוי הינה אני באה!״ אמרתי בחינניות ופניתי לארון שלי , הוצאתי משם ג׳ינס קרוע שמעולם לא נגעתי בו גופייה ומעיל בייסבול, חדשים לגמריי , זה הזכיר לי את מעמד הבייניים, ביני לבין הרגילים , שיכולים עוד להפוך לקורבנותי . עשפתי את שיערי בקפדנות . וזה ישב עליי ממש לא רע , אהבתי את המראה החדש הלא קיטשי שלי , אפילו העדפתי אותו מין הקודם . הלכתי למטה לבקר את אימי .״ או אשלי את כל כך יפה ככה !״ אימא שלי אמרה ונשקה לי במיצחי .״ תודה אימא .״ אמרתיהפ לה וחייכתי לעברה בקלילות .״ אז אימא, אפשר להזמין היום חברים לבית? את יודעת , ואת ואבא תלכו למסעדה ..״ שאלתי אותה בלהט , לעולם לא הזמנתי חברים סתם כך לביתי , סתם בשביל להיפגש בכיף , תמיד ערכתי מסיבות .״ או ברור מתוקה !״ אימי אמרה ומיד לקחה את מייקי ואת אבא והם הלכו , בשבילי , כי אימא הבחינה בשינוי שעשיתי , אומנם הוא דרוש חידוד מסוים אבל בכל זאת , שינוי .
עליתי לחדרי ורפרפתי בדף הקשר שלי למצוא אנשים נחמדים . ״ בואו נראה … מממ אמילי טרויה , לא , שחצנית , ג׳נה רוק? אפשר .. נייל הורן ? חמוד . דני ראי , איכס ממש לא , דפי אייג׳ , סבבות .
לואי טומלינסון? הוא בסדר , אמיל פרוסט ? ממ .. לא מעצבן . ליאם פיין ? חמוד, הארי סטיילס ? ״ שקרעתי את השם הזה שוב חשבתי על דמותו המהפנטת .״ ברור!״ צעק י בכיף.״ זאין מאלייק? הוא ממש לא , השחצן הכי גדול במדינה .״ דיברתי לעצמי כשאני מסמנת וי איקס . ״ אז ככה , ג׳נה רוק נייל הורן , דפי אייג׳ , לואי טומלינסון , וליאם פיין , והארי סטיילס .״ אוקי זה היה ממש מטח . ויטרתי על הקשר הטלפוני והחלטתי ללכל עד לביתם . הם בטח ישמחו לראות אותי , הילדה הכי מקובל בבית ספר באה לביתם . טפסתי את האופניים של אימא שלי ונסעתי לביתו של ליאם פיין . הראשון שהוזמן לבייתי . נסעתי בשבילי השכונה והופתעתי לגלות שהוא שכן שלי. עצרתי את האופניים בצד וסידרתי את המראה שלי .דפקתי בדלת הבית .״ שלום״ אימא חמודה חייכה אליי והתרגשה לגלות שבאתי .״ באתי לראות את ליאם אני, חברת הכיתה שלו , לבייולוגיה ״ אמרתי וחייכתי בנימוס .״ כמובן ! הוא למאלה בחדר שלו״ אימו הראתה לי את הדרך .
———————————————————————————————————————
״ ליאם ? ״ אמרתי ופתחתי את הדלת בחשש.״ אחי אני יחזור אלייך.״ קולו הנעים דילג לתוך אורקי וניתק את השיכה .״ אשלי?״ הוא אמר ברוח הפתעה גדולה וגם ממתתו .״ אה היי״ אמרתי לו בנימיס מזוייף והסמקתי למראה שלו , בלי חולצה הוא נראה טוב, לא כמו בבית הספר ביישן ומסוגר .״ מה את עושה פה ?״ הוא שאל במבוכה .״ תראה התחלתי דף חדש כמו שאתה רואה …״ אמרתי והסתכלתי על בגדיי והוא הנהן להסכמה .״ אני צריכה עצות , ועזרה , והייתי רוצה להזמין אותך לביית שלי״ אמרתי במהירות ונעמדתי ללא מזוז .״ למה איתי את מדברת? אני מהרמה הנמוכה …״ הוא אמר וחדר בו כעס קטן.״ טוב אם אתה לא רוצה אני לא יפריע לך ..״ אמרתי לו בחשש ונגעתי בידיצ הדלת ליציאה .״ חכי , אני יבוא .״ הוא אמר ודיבר בכנות.״ ויותר יפה לך ככה .״ הוא אמר חייך וקרץ לי .
——————————————————————————————————————–
היינו בדרכנו לאסוף את ג׳נה , היא הייתה הבאה בתור שקרובה לאיזור המגורים שלי ושל ליאם . למזלי נסענו במכונית של ליאם , שהייתה עם גג פתוח , מה שהיה מוזר שלמדנו ביחד כל כך הרבה זמן ולא שמתי לב אליו כל כך הרבה זמן . איך פספסתי אותו ככה?


תגובות (2)

לא שמתי לב! חח תמשיכייי מהרר!! 3>

26/07/2013 15:07

כנראה שאף אחד לא אוהב את הסיפור הזה , אז לא נראלי אני ממשיכה אם אתן לא מגיבות

27/07/2013 11:39
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך