Mayange1D
מקווה שאהבתם ^^

שפתיים מלאות – פרק 5

Mayange1D 11/08/2013 678 צפיות 2 תגובות
מקווה שאהבתם ^^

צחקנו בקלילות וצבענו אחד את השני בצבעים כההים , אדום כחול, ורוד וירוק .. רקדנו ושרנו לצלילי השירים של ליידי גאגא . צעקנו בקול ונשענו אחד על השני, עשינו פוזות מצחיקות ודפי צילמה אותנו במצלמת הוידאו שלה .
הארי נכנס בריחוף לתוך החדר עם שני הבנים המופתעים זאין ונייל . הבנים ראו אותנו צוחקים ונהנים , הארי נייל וזאין לכנסו כשהתור שלי במשחק הצילומים הגיעה , התנגן ברקע השיר born this way של ליידי גאגא , השיר המועדף אליי .״ my mama told me when i was young" שרתי בהתרגשות כשנייל וזאין הופיעו בפתח בהפתאה , כלל לא ידעתי שהם שם , רציתי לעשות רושם טוב על נייל, שבאמת השתני אז לא הפסקתי לרקוד . התחלתי לקפץ מצד לצד . ראיתי את זאין עומד מופתע שחבריו הטובים מקשיבים ונהנים מהמוזיקה וממופע הריקוד שלי שאני מרוחה מצבע וקוקו קשור על השיער שלי בבלגון, המצלמה הופנתה עליי ושלושת הבנים עדיין עמדו בחשש . ״ im beautiful in my way " שרתי בהתרגשות ושהגיע הפזמון חטפתי את ידו של נייל , אף על פי שלא הכרתי אותו כלל , אבל כל כך רציתי להיות בחברת מישהוא כה נחמד .. הוא זרם איתי, כמו שציפיתי רקדנו ריקוד אירי כשהוא התחיל לרקוד , הוא היה מופתע שהבין שאני יודעת לרקוד ריקוד אירי , כי סבא שלי לימד אותי אותו .״ יפה!״ הוא אמר בצחקוק והחלפנו צדדים . הוא ידע את השיר ושר איתי , הזמנו עוד אנשים למול המצלמה של דפי ורקדנו, מלבד זאין , ששנאתי אותו כמובן , והייתי מבולבלת שהוא היה ניצב מולי . היה רגע שרציתי לנקום בו על מה שקרה בכל ימי בית הספר . הסתכלתי אליו בשעשוע , לקחתי את הצבע האדום , ליטפתי את זאין בריקוד והמברשת שלי הייתה קרובה לג׳ינס שלו . בהפתעה ניגבתי את כל הצבע על המכנס שלו .״ מה לעזזל?!״ הוא צעק ובהה במכנס שלו . כולם צחקקו וגרמו לזאין לצחקק על מעשיי ולזרום איתנו, מה שלא היה צריל לקרות , אבל בגלל שהוא חבר של הארי נייל ליאם ולואי , העמדתי פנים שזה בסדר שהוא פה . עוד כמה דקות המנגינה של השיר נגמרה אז אני ונייל חזרנו על קטע ריקוד האירי ה״מפורסם״ שלנו . ״ טאדם!״ צעקתי בצחקוק והנפתי את הכובע הדימיוני שלי . דפי הפסיקה לצלם .״ מאיפה זה בא לך?״ דפי שאלה בצחקוק .״ סתם את יודעת״ אמרתי לה והלכתי לעבר הארי . ״ היי״ דפי צעקה לי . הסתכלתי אלייה וחיוך רחב עלה על פניי . היא אמרה בלחש ״הארי״ ופיסלה עם הידיים שלה לב והניעה אותו מצד לצד ונשכה את השפתיים שלה . החלטתי להתעלם ממנה , הוצאתי לה לשון והלכתי להארי .״ אלילת הריקוד!״ הוא אמר בסיפוק ופתח את ידיו לרווחה .״ כן״ אמרתי בצחקוק והבטתי בטלטלים שלו .״ אוהבת ?״ הוא אמר וניער את שיערו על פני.״ תפסיק טיפש!״ אמרתי ועצמתי את עיני שהשערות שלו דגדגו באפי . כשהוא הזיז את שיערו גירדתי את אפי בגישום .הבטתי בהארי בחיבה , והוא המשיך לצבוע את הקיר בורוד . ״ אשלי?״ קולו העמוק של זאין התגלגל באוזניי והסתובבתי עליו בחדות .״ מה?״ עניתי לו בחשש .״ תגידי לי מה לעשות אני מוכן .״ הוא אמר וגירש את ידיו מאחורי גבו . התפלאתי סהוא לא רצה להחזיר לי על הסימן שהוטרתי לו במכנס . ״ כלום זה בסדר.״אמרתי ורציתי לחזור להארי , רציתי רק להיות איתו ״ נו, באמת, אני יכול לעזור .״ הוא אמר כיאילו מתחנן .פניי התהפכו מטרודות למשועשעות .״ כח תצבע .״ אמרתי לו בשעשוע שגבותי מורמות והגשתי לו מברשת ודלי מלא צבע ורוד מעורבב עם ירוק. שילוב נוראי .״ את לא תצטערי.״ הוא אמר וציחקק . הלכתי בדרכי לעבר המטבח רוצה להוציא לחברים שלי, אם מותר לי לקרוא להם ככה , אוכל . כל כך הודתי להם שהם נתנו לי הזדמנות, אנשים כאלה אמיתיים, חברותי לשעבר אפילו לא הייו מוכנות לעשות רבע ממה שהם עשו . איך שנייל התחיל ישר לצבוע בזהירות , דיבר איתי וצחק , הארי שהתגייס למשימה מההתחלה , שבשבילו אני יתן את הלב שלי , לואי , הילד הזה שעזר לי בהכל , צוחק ומשעשע , דפי ג׳נה, פשוט חברים אמיתיים וטובים . מחשבותי נקטעו ששמעתי את צפצופו האחרון של המיקרוגל שהורא על זה שחימום הפופקורן תם . לקחתי את הפופקורן מהקצוות שלו והתכוונתי לרוקן אותו אל כערה . פתחתי את ארון הכלים וניצבה מולי הכערה שאני וזאין הכנו בעבר הרחוק .. זה העלה בי כל כל הרבה זכרונות . הוצאתי אותה מהארון וסגרתי אותו באדינות . ראיתי שאף אחד לא מתקרב , והתחלתי לבחון אותה . ראיתי את הציור שהכנו על הכערה , שני ילדים , אחד דומה לזאין אחד דומה לי . מחזיקים ידיים וביד השנייה בלונים . צוחקים ומתהלכים על דשא ירקרק . סובבתי אותה טיפה . ראיתי עוד ציור , הציור שזאין צייר על הכערה , טבעת ואלייה הכיתוב ״ התנשאי לי?״ ולב לבנבן . זה צוות לי בלב . סובבתי אותה עוד קצת . הפעם זה היה כיתוב שאני וזאיןחלקנו את הכתיבה שלו בו .״ כערת האהבה״ היה כיתוב יפיפה בורוד וכחול . התגעגתי לזמן הזה … שכערת האהבה הייתה הכערה שהשמשתי בה בהכל . חיבקתי אותה קרוב לליבי. ״ הו זה בגודל המתאים לפופקורן.״ דמותו של לואי הופיעה וחטפה את כערת האהבה . ״ רגע לא!״ צעקתי ורדפתי אחרי לואי , אני לא רצה שזאין ידע שאני שמרתי את כערת האהבה הכנו . אבל אז היה מאוחר מידי .. נייל ולואי נכנסו לחדר שלי עם פופקורן ושתייה .


תגובות (2)

ייייייייייאייייייי פרקפרקפרקקק D:
ווהוהווהווהוהוהוהוהוהוהוהווהוהוהוהווהוהוהוהוהוהווהוווווווו :)
איזה פרק אוי אני מתה פההה XD
חחחחח ריקוד אירי *~*
המשךךךך כברררר למה את מחכה????????? 3>

16/08/2013 01:40

חחחחח ;-)

16/08/2013 09:42
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך