מקווה שאהבתן :)

שרית וג'סטין- וואנשוט

22/04/2013 662 צפיות 4 תגובות
מקווה שאהבתן :)

היי, אני שרית, בת 18, יש לי עיניים חום דבש-ירוק עם ריסים ארוכים. יש לי שיער בלונדיני עם גוונים.
לא שמנה ולא רזה, מושלמת- כמו שהמון אומרים לי אבל אני לא מאמינה לזה אני חושבת שאני יפה אבל לא מושלמת. אני אוהבת לנגן בגיטרה, כותבת שירים ושרה, אוהבת להתלבש יפה, אוהבת כל מה שקשור לנערה מתגברת, אוהבת ילדים, חיות, את הכלבה שלי שקוראים לה לונה, היא החיימשלי, אוהבת מאוד לעזור, ביישנית, רגישה ובליברית בדם.
"אעאעאעאעאעאע אני לא מאמינה!!!!!!" צרחתי על כל הבית.
ההורים שלי נכנסו לחדר ואמרו: מה קרה?!
"ג'סטין ביבר בישראל ויש הופעה שלוווו פהה ליד הביתת, פלייז אני רוצה ללכת להופעה שלו פלייז עד שהוא בישראל, פלייזז אני מתחננת." התחננתי להורים שלי.
"אממ.. אבל זה יקר לא" הם שאלו אותי.
"כןן, אבל פלייז סוף סוף הוא בישראל זה יהיה חלום שמתגשם, פלייזז". התחננתי שוב.
"טוב, את רוצה גם v.i.p?". הם שאלו אותי.
"אעאעאעאעאע, כןןן פליזזזז" צרחתי להם.
"חח אוו קיי מחר נלך לקנות". הם אמרו לי.
"יואו, תודה תודה תודהה אתם ההורים הכי טובים שיש" אמרי להם, חיבקתי אותם ונישקתי אותם בלחי.
~יום שישי- יום ההופעה~
כל כך התרגשתי, התארגנתי ויצאתי להופעה, הייתי בשורה ראשונה והא קרץץ ליי, צרחתיי כל כך חזק עד שנראה לי שאיבדתי את הקול.
כל כך נהניתי בהופעה שהתאסתי שנגמרה כל כך מהר אבל לפחות יש לי כרטיס V.I.P.
נכנסתי ל-V.I.P וראיתי את ג'סטין עם מעריצות אז החלטתי לגשת אליו אחרי זה ובינתיים התיישבתי על הספה וחיכיתי איזה 5 דקות ואז ראיתי את ג'סטין ביבר מתקרב אליי, התאפקתי לא לצרוח, הוא יתיישב לידי ואמר לי: היי, מה קורה?
אני: סבבה ואיתך?
ג'סטין: סבבה את ממש יפה את יודעת את זה?
אני: חחח, תודה גם אתה <3
ג'סטין: טוב את באה ללכת לים?
אני: בכיף :) והרגשתי את הלחיים שלי בוערות כמו עגבניות מרוב הסמקה.
~בים~
התיישבנו על החול, שמתי את הראש על הברכיים שלו והסתכלתי על הכוכבים, הוא שיחק לי בשיער וככה המשכנו איזה חצי שעה.
לאחר מכן הלכנו אורך הים כשאנחנו מחזיקים ידיים ומסתכלים על הירח מדי פעם.
אחרי בערך שעתיים הייתי כבר ממש עייפה וכנראה שג'סטין ראה שאני עייפה כי הוא אמר: טוב בואי נלך את נראית לי ייפה.
אני: טוב ממש נהניתי היום. וחייכיתי חיוך ביישן.
ג'סטין: גם אני. הוא התקרב אליי ונישק אותי.
לאחר מכן הוא אמ רלי שהוא אוהב אותי וגם אני אמרתי לו שאני אוהבת אותו והתנשקנו שוב.


תגובות (4)

ואייייי
חיים שלי תודה לך את מושלמת
אוהבת אותך ודרך הגב זה הרישון שלי
תודה לך חיים שלי זה יפה כול כך
אוהבת שרית

22/04/2013 11:01

תמשיכייי!!!!!(((;

24/04/2013 06:57

אופס! שכחתי שזה וואן שוט!! חחחחח כי אני רגילה לכתוב תמשיכי…
אבל זה וואן שוט מושלםםםם!!!

24/04/2013 06:57

אפשר גם וואן שוט ??

18/05/2013 03:05
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך