shahaf
וווהווווו אני בספיישל תרגומיםםםם!!!!!!

תן לי לעזור לך ;)- וואן שוט לארי .. :)

shahaf 21/01/2013 2361 צפיות 3 תגובות
וווהווווו אני בספיישל תרגומיםםםם!!!!!!

זה וואן שוט מתורגם, מהטאמבלר, אבל תרגום חרא כי אין לי כוח להשקיע ובא לי לעשות גם ניאם…

הארי גלגל את עיניו שהוא ראה את הר העבודות שהוא עדיין צריך לעשות.
היו לו שבועיים לסיים את כל העבודות שהוא פספס,או שפספס בכוונה לאורך כל שנת הלימודים.
המנהל כבר דיבר איתו ואמר לו שאם הוא ייכשל הוא יחזור על שנת הלימודים הזאת שוב.
פוחד לספר לאימא שלו,ששוהה בעיר אחרת,מפחד על העתיד שלו,הוא הסכים לעשות את כל העבודות,הפרוייקטים והמבחנים שהוא היה עצלן מידי להתמודד איתם קודם.

הוא ראה דף אחד שבהחלט משך את תשומת ליבו.
המילים נכתבו באופן נטוי,טרי,מודפסות על נייר קלף.
"אין ספק שזה לא אחד מהמרצים שלי" הוא השתתק תוך כדי שהוא קורא את שמו מהדף.
הדף מנחה אותו לכתוב חיבור על משהו או מישהו שהוא תמיד יהיה איתו.
"ברצינות,זה לא יהיה מאחד המרצים שלי,זה רק מצחיק ומשוגע" הוא צחק תוך כדי שהוא עושה את דרכו למיטה שלו וזורק את כל הדפים רחוק ממנו.
"עכשיו..איפה אני מתחיל?" הוא שאל את עצמו תוך כדי שהוא מסתכל על כל העבודות שהוא אפילו לא התחיל לעשות.
הוא העביר את האצבעות שלו על מסך הטלפון וחייג מספר טלפון.
זה מהר מאוד צלצל תוך כדי שהוא שכב על המיטה שלו.

"אז מה אתה רוצה ממני?" לואי שאל תוך כדי שהוא דחף את דלת החדר של הארי.
ברגע שהארי סובב את עיניו ללואי,הוא לא יכל לעשות שום דבר חוץ מלחייך ולבהות.
הדרך שהוא הלך סביב החדר, מתיישב ליד הספרייה ואוסף כמה דפים של העבודות של הארי.
"אתה רוצה שאני אעזור לך,הארי?" הארי הנהן והמשיך לבהות בלואי.
לואי אסף במהירות עט והתחיל לכתוב בעבודות באנגלית שהארי קיבל לעשות.

הארי לא יכל לעשות דבר חוץ מלהעריץ כל דבר פשוט שלואי עושה.זה גורם לו לתהות שכל דבר שהוא עושה,לואי עושה טוב יותר.
יש משהו שגורם לו להימשך ללואי כמו מגנט. והנה זה שוב,עם משיכה עדינה של העט כלפי הדף.
הארי רק יכול לדמיין את השפתיים הורודות,הרכות נצמדות לשלו. זה משהו שהוא פשוט לא יכול להפסיק לחשוב עליו.כל דבר בו מושלם,הוא חושב.
איך שהגבות שלו זזות שהוא חושב על מה לרשום עכשיו.איך שהעיניים שלו זזות בעדינות שהוא משתעמם.איך שהוא מלקק ונושך את השפתיים שלו כשהן מתייבשות.
הוא אפילו לא התחיל לדבר על השרירים האלו.השרירים האלה בהחלט יכולים להחזיק את המשקל של הארי ללילה אחד שלם.הוא מתנה מהאלים.ועם זאת,הארי הבין שהוא יודע על מי לכתוב.

"היי,האז" לואי הפריע לרכבת המחשבות של הארי עם חיוך.
הוא זז מהכיסא במטרה למצוא מקום נוח לשבת עליו תוך כדי שהארי השיב לו "מ-מה?" לואי ניסה לעשות ככל שביכולתו כדי שלא לפרוץ בצחוק,תוך כדי שהוא ענה לו "אתה במצב די מוזר אה הארי?" מצביע על המפשעה של הארי.הארי תפס במהירות כרית כדי להסתיר את הזקפה שלו תוך כדי שהוא מסמיק. "מ-מצטער,אני כל כך מצטער" הוא גמגם והסתיר את פניו במבוכה.להפתעתו, לואי כבר היה מולו,סנטימטרים ספורים מהפנים שלו, עיניים כחולות ועמוקות מול העיניים הירוקות של הארי.
"תן לי לטפל בזה" לואי לחש להארי לפני שהוא מחץ את שפתיו בשפתיו של הארי.


תגובות (3)

לאאאא
מה עשית לחתיכים המושלמים שלי?!
חחחח מגעיל לחשוב עליהם בצורה כזו מזל שהם לא כאלו….

21/01/2013 10:22

איככככככ אבל חמוד.
אבל….למה?!?!

21/01/2013 12:16

זה לא מגעיל כי אני מחליפה את לואי איתי ואז זה מושלם

26/03/2013 09:46
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך