shahaf
אני רק עוזרת לכם להתרענן קצת ולהיזכר בפרולוג ועוד מעט גם הפרק הראשון..
החל ממחר אני אתחיל להעלות את הפרקים ששח, תכתוב, יעלו שני פרקים בשבוע- יום שני וחמישי (:
תהנו :))

תן לי רק סיבה לחיות.. פרולוג (הקדמה) 1D

shahaf 22/03/2013 1646 צפיות 24 תגובות
אני רק עוזרת לכם להתרענן קצת ולהיזכר בפרולוג ועוד מעט גם הפרק הראשון..
החל ממחר אני אתחיל להעלות את הפרקים ששח, תכתוב, יעלו שני פרקים בשבוע- יום שני וחמישי (:
תהנו :))

שלום, קוראים לי ליאם פיין..
אני בן 19, במקור מוולפהמברטון, מערב המידלנדס, שבאנגליה, אך כרגע אני מאושפז במרכז מגי לחולי סרטן שבנוטינגהם..
אני פה כבר שנה וחצי, מאז שגילו אצלי סרטן בכליות..
מאז שהייתי קטן היו לי בעיות בכליות..
כשנולדתי כליה אחת שלי לא תיפקדה והסירו לי אותה כשהייתי בן 6..
בגיל 16 עברתי ניתוח השתלת כליה, שלא עבר כמו שצריך והתפתח זיהום בכליות שלי, מה שיצר גידול שפירי ממאיר, גידול סרטני..
אבל אני לא היחיד פה..
במהלך השנה וחצי האחרונות, הכרתי שלושה חברים טובים..
נייל, הוא ממולינגר, מחוז ווסטמיט', אירלנד..
הוא פה כבר 5 שנים, מאז שהתגלתה אצלו לוקמיה לימפוציטית חריפה (ALL) בגיל 14..
הוא עבר המון טיפולים בשנים האחרונות, כימותרפיה (שגרמה לו להשיר את כל שיערו) טלתרפיה, ברכיתרפיה, וטיפולים ביולוגים..
כרגע מחפשים לו תורם למח עצם..
עם כל המצב שלו, הוא עדיין שמח ומצחיק את כולנו..
הוא עושה המון שטויות עם לואי..
לואי הכי גדול מכולנו, בן 21, אך הוא גם הכי ילדותי..
הוא הגיע באותו יום שבו אני הגעתי, לפני שנה וחצי..
הוא במקור מדונקסטר, מערב יורקשייר, אנגליה..
יש לו סרטן במעי הגס, מה שנדיר לגילו..
הוא מקבל המון כדורים, ותוספי מזון- סידן, חומצה פולית,ויטמין B, אספירין (NSAID), ואוכל המון ירקות ופירות, בעיקר גזר ותפוחים שמשפרים את מצבו..
הוא לא עובר טיפולים מסוימים אך הוא בשלבי בדיקה אם הוא יכול לשרוד בשלום ניתוח כריתת גידול..
הוא עושה המון פעילות גופנית יחסית אלינו, מכיוון שהוא מחוייב לעשות, כדי לשמור על בריאותו..
ויש את הארי..
הוא בן 19, במקור מהולמס צ'אפל, צ'ריצ'ייר, אנגליה..
הוא הגיע לפה לפני שלושה חודשים, ממרכז מגי בלונדון..
יש לו סרטן כבד, מה שנדיר מאוד, בבריטניה רק 1 מתוך 100 חולי סרטן חולה בסרטן כבד..
אך זה לא הכל, יש לו אנגיוסרקומה, כלומר גידול ברפידת כלי הדם, הגידול הכי נדיר..
הוא עובר טיפולים כימותרפים ואיבד את שיערו עוד לפני שהגיע לכאן..
במהלך השנה וחצי האחרונות התאהבתי..
במי? בבחורה הכי מדהימה שתמצאו..
קוראים לה שחף..
היא מאושפזת פה כבר שנתיים בגלל סרטן השד..
היא במקור מישראל אך היא עברה למגי כדי לטפל בסרטן שלה בצורה הטובה ביותר..
היא מושלמת.. מהממת בכל צורה..
היא עברה טיפולים כימותרפים אך בניגוד להארי ונייל, היא קיבלה תרופות מיחודות, שקשורות למניעת התפתחות גרורות של הסרטן לשרירים באזור החזה, שמנעו את נשירת שיערה..
העיניים החומות אפורות שלה מטריפות אותי, ושיערה המתולתל והארוך, ששרוף מעט בקצוותיו בגלל שהיא לא מוכנה להסתפר נופל בשלמות יתרה על כתפיה..
לפי מה שהבנתי ממלאני, היא אמרה לעבור ניתוח כריתה, של שתי השדיים, ולעבור שחזור מלא..
היא לא גבוהה, לא רזה, ובדרך כלל מתלבשת די פשוט, אלא אם יש מסיבה, אך היא עדיין מושלמת..
היא גרה בחדר מולי, עם שלוש חברות שלה, והיום מצטרפים אלינו שתיים חדשים..
אלינו מצטרף זאיין, עוד מעט צריך ללכת להביא אותו, ואל הבנות תצטרף מישהי חדשה..
"ליאם? אתה בא? צריך להביא את זאיין.." נייל קרא לי, מעיר אותי ממחשבותי..
"כן, רק רגע.. " אמרתי ולבשתי עליי טי שרט כחולה, נשאר בגינס השחורים שהיו עליי קודם..
נעלתי את הקונברס הלבנות שלי וירדתי למטה, כולם כבר שם..
כולל שחף..
היא הייתה לבושה בפשטות, אך נראתה מדהים בזה: http://www.polyvore.com/cgi/set?id=76269829
טניה, האחראית על השיבוצים קראה לנו להתאסף בכניסה, שם חיכו בחור ובחורה..
ברוכים הבאים למגי,
ולחיים של חולה סרטן…


תגובות (24)

אני יכולה להות עם הארי??? ותמשיכי!

22/03/2013 07:02

מהמם וטיפה מלחיץ אבל את חייבת להמשיייך!!יש מצב להצטרף עם זאין?
טוב,אז:
שם:אורטל
גיל:כמו כולם
תיאור:שיער חום חלק ועיניים ירוקות
אופי:אוהבת לנגן באורגן(אם זה יעזור..),קשוחה אבל זורמת,עקשנית,וביישנית..
תוודה ותמשיכייי!!♥
אם לא תוכלי לצרף אותי,לא משנה:)

22/03/2013 07:03

מישל ליליאן דייויס. בת 19 במקור מהעיר טולוז שבצרפת. בת לליז מרגרט דייויס ולרוג׳ר דייויס. אמא ליז נטשה אותה, את אביה ואת 2 אחיה בעודה מישל בת 3. אחותה לונה דייויס, ואחיה אוליבר ברנדון דייויס, הם תאומים בני 23(גדולים ממנה ב4 שנים). היא קשורה מאוד לאביה ולאחיה ופחות לאחותה מכיוון שתמיד היה להן עבר קשה כאחיות. מישל הייתה תלמידה מצטיינת בבית ספרה ובתיכון. אביה הוא מוכר נדלן בין המצליחים, ואפשר לומר שתמיד היו להם חיים טובים. היא מנגנת על פסנתר, דבר שאף אחד לא יודע עליה ולא סיפרה זאת לאף אחד. הדבר שבו היא מצטיינת הכי הרבה הוא הציור. אפשר לתת לה כל דבר לצייר והיא תצייר אותו בצורה מושלמת. למישל עיינים שחורות שחורות והיה לה שיער חום ארוך וחלק לפני טיפולי הסרטן. חוץ מתשוקתה לנגינה בפסנתר וציור היא אוהבת לסדר. אפשר להגיד שהיא מין חולת נקיון שכזאת. היא אוהבת גם לבשל, ומשתמשת לרוב במתכונים שאמא השאירה לפני שנטשה אותם. לפני מחלתה הייתה בין הילדות המקובלות בשכבה, ולא הייתה מן הסנוביות שחושבות רק על עצמן, אלא הייתה נחמדה אל כולם. כולם קראו לה ״מלכת הפינוקים והמחמאות״ בגלל הפינוקים התאימים שהייתה מביאה אל ביה״ס והמחמאות שהייתה נותנת לכל ילדה וילד, שכן עזרו לה להיתקבל כך בחברה הבית סיפרית. לאחר שגילו על מחלתה, כל חבריה וחברותיה התרחקו ממנה. גם בגלל פחדם ״להידבק במחלה״ וגם בגלל שלבית הספר הגיעה ילדה חדשה, שישר  ״השתלטה״ על מקומה של מישל, והחליטה להפוך את הילדים הנחמדים למרושעים ששופטים כל אחד. כך גם יצא שהיה חרם על מישל בגלל מחלתה והיא החליטה ללמוד בבית עד שהועברה להיתאשפז בבית החולים. היא הייתה ילדה נחמדה שנקשרה לכל אחד כמו כן שמה ״ילדת הפינוקים והמחמאות״. אך לאחר החרם והשתלטותה של בריאנה (הילדה הרעה שהשתלטה) נהייתה מישל ילדה דכאונית בעלת מזג חם. כל מצבי רוחה השמחים נעלמו מפניה כאילו ולא היו, וצחוקה השמח כאילו ונבלע באדמה. היא חיברה שיר, על איך שהמחלה השפיעה לרעה על חייה. משפחתה של מישל תמיד ניסתה לשמח אותה, אך ללא הצלחה, כי ״המחלה זה הדבר הכי גרוע שהיה לה אי פעם״. היא התחילה להיתלבש בסגנון זרוק (חשוב לציין: לא גותי!) ופשוט, יש לה משקפי ראיה שחורים של Ray-Ban, אך היא לובשת אותם רק בבית מול המחשב וברגיל היא הולכת עם עדשות. היא הרשתה מאז המחלה, לא בצורה קיצונית אך הרזתה. כשהייתה מקובלת היו לה 5 חברים אך לבסוף היא נפרדה מכל אחד בצורה נעימה והם חזרו להיות ידידים. כך שאפשר להגיד שכל חבריה, נחשבו לידידים מההתחלה ועד סוף הקשר. קשרה לאחיה ולאביה רק התחזק וקשרה עם אחותה נהיה רק גרוע יותר, כך שהגיע למצב שאחותה עזבה את הבית ואפילו לא ביקרה אותה בבית החולים.
הערה ששכחתי: לאחר נטישת אמה בגיל 3 כולם עברו אל בריטניה (איזו שכונה שתבחרי).
*אני מקווה שאהבת ועם לא תגידי מה לא בסדר ואני אשנה :)

22/03/2013 07:15

דרך אגב לא אכפת לי עם מי להיות, אבל אם כבר העדפה אז הייתי רוצה עם הארי או נייל =]

22/03/2013 07:20

*שם- אמנדה
*בן- הארי
*גיל-18
*תיאור חיצוני- שיער חום חלק עם פוני צד, בצבע חום עם גווני חום בהירים, (חחח) וקווצות בלונדיניים, עיניים חומות רגילות, ונמוכה (1.57)
*תחביבים- לרקוד, לנגן (על גיטרה), לצייר
*אישיות- עדינה ורגישה אבל לא מראה את זה.. מאוד אופטימית, וצוחקת הרבה, חברה טובה ותומכת, יודעת להרגיע, אבל מתעצבנת בקלות, אמממ.. זהו? נראלי…?
*מאיפה אתם- אני באמת סתומי בדברים האלו.. אז אני אגיד את הדבר הכי פשוט; לונדון
*סגנון לבוש- מכנסי גינס קצרים בגזרה גבוהה וגופיות, ואולסטאר.
מכנסים- http://msc.wcdn.co.il/w/w-700/1083172-5.jpg
גופיה- http://www.scooper.co.il/pr/1000740/33d023d6-61ac-4548-b6d0-096e791865e7/0/%D7%92%D7%95%D7%A4%D7%99%D7%94%20%D7%9C%D7%A0%D7%A9%D7%99%D7%9D%2068%20%D7%A9%D7%97.jpg
אולסטאר- http://www.getit.co.il/Products/Huge/36002.jpg
אינלי מושג אם זה בסדר…
זה נראלי יצא ממש ממש מעפן.. אבל זה לא יסתיים עצוב.. נכון?
זה יא לי ממש גרוע ומטומטם.. אבל לא נורא.. תמשיכיייייי

22/03/2013 07:29

שחכתי כמ להוסיף כמה דברים:
*קשה לה מאוד להיתחבר לאנשים עכשיו אחרי החרם, במיוחד לבנים ויקח לה ה ר ב ה מאוד זמן עד שהיא תגיד אני אוהבת / מחבבת אותך בגלל שהיא מפחדת שישפטו אותה וגם בגלל שכמו שאמרתי שכל החברים שלה היו בסופו של דבר ידידים (אפשר להגיד שמההתחלה) .
*אפשר שינשר לה השיער החום והארוך שלה. ושהיא תלבש פאה בהתחלה. (אני אשלח לך את השיער (-הפאה והשיער הטבעי) והדוגמאות ללבוש שלה אחר כך). ואחר כך היא תסיר את הפאה אחרי שכבר לא תחשוש שישפטו אותה.  

22/03/2013 07:42

שם-דנה פיטרסן
חבר-לואיי
גיל-18
תיאור חיצוני שיער שטני (תמיד עם פזור או לפעמיים עם גולגול גבוה) חלק עיניים בצבע דבש גובה 1.72 (גבוהה :D ) לובשת המון ורוד יש לה אליקס ועגיל בפופיק וקעקוע כמו של דמי stay strong בגלל הסרטן ): ותמיד עם איפור
תחביבים-לצייר לרקוד לשיר לנגן על גיטרה (מגיל 12) מדגמנת והשתתפה בפרסומות שהייתה צעירה יותר
אישיות-מצחיקה צוחקת המון תומכת ועוזרת לחברות מתעצבנת בקלות מאוד משוגעת חייכנית מוזרה בצורה הטובה
מדינה- מדנמרק <3 אביה בא מדנמרק ואמה מישראל
סגנון לבוש- נעליים- http://lp.hm.com/hmprod?set=key%5Bsource%5D,value%5B/model/2012/P01%2006249%2034105%2070%200800%207.jpg%5D&set=key%5Brotate%5D,value%5B%5D&set=key%5Bwidth%5D,value%5B%5D&set=key%5Bheight%5D,value%5B%5D&set=key%5Bx%5D,value%5B%5D&set=key%5By%5D,value%5B%5D&set=key%5Btype%5D,value%5BSTILL_LIFE_FRONT%5D&call=url%5Bfile:/product/large%5D
ג'ינס קצר-http://www.centraldeinformacoes.net/wp-content/uploads/2011/06/short-jeans-forro-laranja-infantil.jpg
חולצה- http://lp.hm.com/hmprod?set=key%5Bsource%5D,value%5B/model/2013/Q10%200152868%20011%2046%200692%206.jpg%5D&set=key%5Brotate%5D,value%5B%5D&set=key%5Bwidth%5D,value%5B%5D&set=key%5Bheight%5D,value%5B%5D&set=key%5Bx%5D,value%5B%5D&set=key%5By%5D,value%5B%5D&set=key%5Btype%5D,value%5BSTILL_LIFE_FRONT%5D&hmver=6&call=url%5Bfile:/product/large%5D
מקווה שיצא טובב <3

22/03/2013 08:03

שם-דנה פיטרסן
חבר-לואיי
גיל-18
תיאור חיצוני שיער שטני (תמיד עם פזור או לפעמיים עם גולגול גבוה) חלק עיניים בצבע דבש גובה 1.72 (גבוהה :D ) לובשת המון ורוד יש לה אליקס ועגיל בפופיק וקעקוע כמו של דמי stay strong בגלל הסרטן ): ותמיד עם איפור
תחביבים-לצייר לרקוד לשיר לנגן על גיטרה (מגיל 12) מדגמנת והשתתפה בפרסומות שהייתה צעירה יותר
אישיות-מצחיקה צוחקת המון תומכת ועוזרת לחברות מתעצבנת בקלות מאוד משוגעת חייכנית מוזרה בצורה הטובה
מדינה- מדנמרק <3 אביה בא מדנמרק ואמה מישראל
סגנון לבוש- נעליים- http://lp.hm.com/hmprod?set=key%5Bsource%5D,value%5B/model/2012/P01%2006249%2034105%2070%200800%207.jpg%5D&set=key%5Brotate%5D,value%5B%5D&set=key%5Bwidth%5D,value%5B%5D&set=key%5Bheight%5D,value%5B%5D&set=key%5Bx%5D,value%5B%5D&set=key%5By%5D,value%5B%5D&set=key%5Btype%5D,value%5BSTILL_LIFE_FRONT%5D&call=url%5Bfile:/product/large%5D
ג'ינס קצר-http://www.centraldeinformacoes.net/wp-content/uploads/2011/06/short-jeans-forro-laranja-infantil.jpg
חולצה- http://lp.hm.com/hmprod?set=key%5Bsource%5D,value%5B/model/2013/Q10%200152868%20011%2046%200692%206.jpg%5D&set=key%5Brotate%5D,value%5B%5D&set=key%5Bwidth%5D,value%5B%5D&set=key%5Bheight%5D,value%5B%5D&set=key%5Bx%5D,value%5B%5D&set=key%5By%5D,value%5B%5D&set=key%5Btype%5D,value%5BSTILL_LIFE_FRONT%5D&hmver=6&call=url%5Bfile:/product/large%5D
מקווה שיצא טובב <3

22/03/2013 08:03

שם-דנה פיטרסן
חבר-לואיי
גיל-18
תיאור חיצוני שיער שטני (תמיד עם פזור או לפעמיים עם גולגול גבוה) חלק עיניים בצבע דבש גובה 1.72 (גבוהה :D ) לובשת המון ורוד יש לה אליקס ועגיל בפופיק וקעקוע כמו של דמי stay strong בגלל הסרטן ): ותמיד עם איפור
תחביבים-לצייר לרקוד לשיר לנגן על גיטרה (מגיל 12) מדגמנת והשתתפה בפרסומות שהייתה צעירה יותר
אישיות-מצחיקה צוחקת המון תומכת ועוזרת לחברות מתעצבנת בקלות מאוד משוגעת חייכנית מוזרה בצורה הטובה
מדינה- מדנמרק <3 אביה בא מדנמרק ואמה מישראל
סגנון לבוש- נעליים- http://lp.hm.com/hmprod?set=key%5Bsource%5D,value%5B/model/2012/P01%2006249%2034105%2070%200800%207.jpg%5D&set=key%5Brotate%5D,value%5B%5D&set=key%5Bwidth%5D,value%5B%5D&set=key%5Bheight%5D,value%5B%5D&set=key%5Bx%5D,value%5B%5D&set=key%5By%5D,value%5B%5D&set=key%5Btype%5D,value%5BSTILL_LIFE_FRONT%5D&call=url%5Bfile:/product/large%5D
ג'ינס קצר-http://www.centraldeinformacoes.net/wp-content/uploads/2011/06/short-jeans-forro-laranja-infantil.jpg
חולצה- http://lp.hm.com/hmprod?set=key%5Bsource%5D,value%5B/model/2013/Q10%200152868%20011%2046%200692%206.jpg%5D&set=key%5Brotate%5D,value%5B%5D&set=key%5Bwidth%5D,value%5B%5D&set=key%5Bheight%5D,value%5B%5D&set=key%5Bx%5D,value%5B%5D&set=key%5By%5D,value%5B%5D&set=key%5Btype%5D,value%5BSTILL_LIFE_FRONT%5D&hmver=6&call=url%5Bfile:/product/large%5D
מקווה שיצא טובב <3

22/03/2013 08:04

שם-דנה פיטרסן
חבר-לואיי
גיל-18
תיאור חיצוני שיער שטני (תמיד עם פזור או לפעמיים עם גולגול גבוה) חלק עיניים בצבע דבש גובה 1.72 (גבוהה :D ) לובשת המון ורוד יש לה אליקס ועגיל בפופיק וקעקוע כמו של דמי stay strong בגלל הסרטן ): ותמיד עם איפור
תחביבים-לצייר לרקוד לשיר לנגן על גיטרה (מגיל 12) מדגמנת והשתתפה בפרסומות שהייתה צעירה יותר
אישיות-מצחיקה צוחקת המון תומכת ועוזרת לחברות מתעצבנת בקלות מאוד משוגעת חייכנית מוזרה בצורה הטובה
מדינה- מדנמרק <3 אביה בא מדנמרק ואמה מישראל
סגנון לבוש- נעליים- http://lp.hm.com/hmprod?set=key%5Bsource%5D,value%5B/model/2012/P01%2006249%2034105%2070%200800%207.jpg%5D&set=key%5Brotate%5D,value%5B%5D&set=key%5Bwidth%5D,value%5B%5D&set=key%5Bheight%5D,value%5B%5D&set=key%5Bx%5D,value%5B%5D&set=key%5By%5D,value%5B%5D&set=key%5Btype%5D,value%5BSTILL_LIFE_FRONT%5D&call=url%5Bfile:/product/large%5D
ג'ינס קצר-http://www.centraldeinformacoes.net/wp-content/uploads/2011/06/short-jeans-forro-laranja-infantil.jpg
חולצה- http://lp.hm.com/hmprod?set=key%5Bsource%5D,value%5B/model/2013/Q10%200152868%20011%2046%200692%206.jpg%5D&set=key%5Brotate%5D,value%5B%5D&set=key%5Bwidth%5D,value%5B%5D&set=key%5Bheight%5D,value%5B%5D&set=key%5Bx%5D,value%5B%5D&set=key%5By%5D,value%5B%5D&set=key%5Btype%5D,value%5BSTILL_LIFE_FRONT%5D&hmver=6&call=url%5Bfile:/product/large%5D
מקווה שיצא טובב <3

22/03/2013 08:04

שם-דנה פיטרסן
חבר-לואיי
גיל-18
תיאור חיצוני שיער שטני (תמיד עם פזור או לפעמיים עם גולגול גבוה) חלק עיניים בצבע דבש גובה 1.72 (גבוהה :D ) לובשת המון ורוד יש לה אליקס ועגיל בפופיק וקעקוע כמו של דמי stay strong בגלל הסרטן ): ותמיד עם איפור
תחביבים-לצייר לרקוד לשיר לנגן על גיטרה (מגיל 12) מדגמנת והשתתפה בפרסומות שהייתה צעירה יותר
אישיות-מצחיקה צוחקת המון תומכת ועוזרת לחברות מתעצבנת בקלות מאוד משוגעת חייכנית מוזרה בצורה הטובה
מדינה- מדנמרק <3 אביה בא מדנמרק ואמה מישראל
סגנון לבוש- נעליים- http://lp.hm.com/hmprod?set=key%5Bsource%5D,value%5B/model/2012/P01%2006249%2034105%2070%200800%207.jpg%5D&set=key%5Brotate%5D,value%5B%5D&set=key%5Bwidth%5D,value%5B%5D&set=key%5Bheight%5D,value%5B%5D&set=key%5Bx%5D,value%5B%5D&set=key%5By%5D,value%5B%5D&set=key%5Btype%5D,value%5BSTILL_LIFE_FRONT%5D&call=url%5Bfile:/product/large%5D
ג'ינס קצר-http://www.centraldeinformacoes.net/wp-content/uploads/2011/06/short-jeans-forro-laranja-infantil.jpg
חולצה- http://lp.hm.com/hmprod?set=key%5Bsource%5D,value%5B/model/2013/Q10%200152868%20011%2046%200692%206.jpg%5D&set=key%5Brotate%5D,value%5B%5D&set=key%5Bwidth%5D,value%5B%5D&set=key%5Bheight%5D,value%5B%5D&set=key%5Bx%5D,value%5B%5D&set=key%5By%5D,value%5B%5D&set=key%5Btype%5D,value%5BSTILL_LIFE_FRONT%5D&hmver=6&call=url%5Bfile:/product/large%5D
מקווה שיצא טובב <3

22/03/2013 08:05

אני רוצה את נייל

22/03/2013 08:19

דבר ראשון זה סיפור שנשמע מדהים !!!
אז הינה התיאור שלי :
שם: אביה
גיל: 18
תיאור חיצוני: שיער שחור חלק וארוך בקצוות מחומצן לבלונדיני , עניים חומות , גובה ממוצע , רזה , חיוך יפה …
מקור : ונציה שבאיטליה
אופי : אוהבת לחייך למרות שרע , מצחיקה , אוהבת לעשות שטויות , די ילדותית אבל בקטע החמוד , אוהבת לצייר , מנגנת על גיטרה אקוסטית , רוצה להרגיש חופשיה , עדינה , נשית , שקטה ומופנמת אבל ברגע שמכירים אותה היא נפתחת לאנשים מהר
היא אוהבת אופנה , חולה על טלוויזיה , חולה על לקים ואיפור (עדין)
סגנון לבוש : http://www.polyvore.com/untitled_90/set?id=75762618
אין לי שום בעיה עם צבעים אחרים , אוהבת את כול הצבעים …
אוהבת גם שורטים , שמלות , גופיות הכול …
עוד סגנון : http://www.polyvore.com/untitled_86/set?id=75740823
וסגנון אחד עם שמלות : http://www.polyvore.com/untitled_91/set?id=75869564

22/03/2013 08:32

אוף לא ראיתי שמישל ביקשה את הארי או נייל ….
יש מקום פנוי ? לא אכפת לי עם מי ….
אם זה אפשרי אפילו ג׳סטין ביבר חחחחחחחחחחחח

22/03/2013 08:36

אני רוצה את זאין , אני עוד מעט אשלח לך תיאור בווצאפ

22/03/2013 08:39

שם : ג'יזל מאקליין
העדפה: אני מעדיפה את הארי אבל לא כזה אכפת לי
גיל :19 וחצי
תיאור חיצוני : שיער בלונדיני מתולתל,עור בהיר, אף סולד, עיניים ירוקות זוהרות, רזה ונמוכה (1.58)
תחביבים : בישול, ריקוד, שופינג, סטיילינג.
אישיות: נורא קשוחה מבחוץ אבל ממש ממש עדינה מבפנים, תמיד נראת עצבנית או עצובה.
מ…: צרפת
סגנון לבוש+דוגמה מפוליבור לסגנון…: http://www.polyvore.com/cgi/set?id=71031261
ג'ינסים, סווטרשטים גדולים ומחממים ואולסטאר.
על העבר שלה (לא אמרת אבל בכל זאת): נערה מאוד קשה עם עבר קשה, אבא שלה היכה אותה והיא אולצה לגדול בסביבה קשה (מסביבה אלכוהול, סמים ועשן). היא גדלה בלי אמא כי אמא שלה מתה בלידתה וברגע שיכלה להתחיל לעבוד עשתה הכל כדי לפרנס את המשפחה. כשהייתה בת 17 אבא שלה השיג עבודה והתחיל להשתקם אבל אז מישהו שמסתבר שאבא שלה היה חייב לו כסף רצח אותו ואיים לרצוח גם את אמה אז היא התחבאה הרבה זמן באיזור תעשייתי (אם זה אפשרי אז שבגלל זה היא חלתה בסרטן אבל איך שנוח לך)
מקווה שזה בסדר ואם צריך עוד משו תגידי

22/03/2013 09:07

תמשיכי ממש יפה :)

22/03/2013 09:38

אני מעדיפה את לואי אני עוד שניה הכתוב את התיאור שלי
תמשיכי!!!!!!!!

22/03/2013 10:14

שם: אלה
העדפה של בן: לואי
גיל: 20
תיאור:שיער שחור חום קצר עיניים חום לרזה מאוד עור בצבע בז׳ חורים בצד ימין באף וחור אחד וצד שמאל הליקס ושני חורים גובה 1.70
תכונות:ילדותית יצירתית אמיצה וקצת קשוחה טובת לב חברותית ויפה
דברים שאוהבת לעשות:לנגן על גיטרה פסנתר וסקסופון לעשות כל ספורט אפשרי בעיקר כדורגל
סגנון לבוש: נעליים גבוהות ונעלי בד טרנינגים וג׳נסים כובעי צמר וחולצות גדולות אבל בכללי סגנון די פשוט
עבר משפחתי של חולי סרטן אח גדול שמת מסרטן אבל בכללי משפחה די חזקה שמצליחה להסתדר עם כמעט כל דבר
ארץ מוצע: אוסטרליה
אני מאוד מקווה שזה טוב ותמשיכי מהר!!!!!!

22/03/2013 10:29

אם תשימי אותי בכול זאת אז עוד משו ששכחתי
שם : אביה טיירי
העדפה לנייל אן מי שפנוי לא אכפת לי מי …. אפילו ג׳סטין אם זה אפשרי ;-)

22/03/2013 12:57

ואם צריך גם שם מלא אז אלה מייסון

22/03/2013 14:54

אני באיחור רציני אה?! טוב לא משנה, אני מקווה שתכניסי אותי בכל זאת כי זה נשמע מדהיםם!!
אני רוצה עם זאין ואם הוא כבר תפוס אז לא אכפת לי עם מי (:
אפריל אליזבת' ג'ונסון, בת 19, מלידס, מערב יורקשייר, אנגליה.
עיניים כחולות עמוקות כאלה שאפשר להיאבד בתוכם.
לא גבוהה מדיי, רזה.
שיער בלונדיני מחומצן בקצוות צבוע בורוד בהיר (במקור שטני כהה), חלק קצת יותר ארוך מהכתפיים.
חובשת משקפי ראייה מגיל קטן.
שונאת מחליק\פן\בייביליס וכל השטויות האלה..
קעקועים: מאחורי האוזן לב חלול ובתוכו האות A (בשביל אח שלה-אדם), על מפרק כף היד קעקוע של הסימן אינסוף ועליו כתוב faith (פירוש: אינסוף אמונה).
באוזן ימין שני הליקסים גבוהים ושלושה עגילים בתנוך, באוזן שמאל עגיל אחד בתנוך.
מעשנת (את יכולה לעשות סרטן בריאות בעקבות העישון..).
לפני הסרטן הייתה פסימית, הסרטן הפך אותה ב 180 מעלות!
היא נהייתה אופטימית הרבה יותר, שמחה, מצחיקה, צוחקת המון!, יכולה לדבר שעות אם לא יפסיקו אותה.
ישנה בלי סוף ובכל מצב אפשרי, תולעת ספרים-אוהבת לקרוא במקום שקט ומבודד כדי 'להישאב' לתוך הספר ולשכוח מהדאגות, כדי לברוח מהכל היא שומעת מוזיקה או קוראת, היא גולשת גלים ובסקייטבורד, רוקדת בלט קלאסי, התנדבה בגן ילדים ובכלבייה עד שהמחלה אילצה אותה להפסיק, מנגנת בגיטרה ושרה קצת.
היא לא קוראת לסרטן 'מחלה', היא טוענת שזה מכשול בדרך לפסגה.
היא ממש מפחדת מכל הבדיקות שהיא עומדת לעבור בבית החולים\ עברה אבל היא לא מראה את זה כי היא מפחדת שיצחקו עלייה כמו שצחקו עליה בבית הספר..
מוזיקה אצלה זה חובה!!
סגנון לבוש: חולצות- כל עוד זה צבעוני ומקושקש אז הכל ! חוץ מחולצות בטן.
מכנסיים ונעליים: http://www.polyvore.com/untitled_131/set?id=76310986 (שורטים וסקינים צבעוניים בכל הצבעים והגוונים – אלה רק דוגמא – . ונעליים שטוחות- לא משנה מה חוץ מעקבים ומגפיים- אלה רק דוגמא.. ).
אקססוריז: http://www.polyvore.com/untitled_132/set?id=76313450 (כובעי צמר- חובה! משקפיי שמש של רייבאן, ומשקפי ראייה מרובעות (סגנון קולג').
מתאפרת כל הזמן אבל ממש עדין ובצבעים בהירים (חוץ מהאודם~אדום~).
אדם- אחיה הבכור. בן 28, מורה בכיתות יסוד ובעל חנות גלישה.
שיער שטני כהה ועיניים כחולות, גבוה ודיי שרירי.
לא אוהב את העובדה שהיא מעשנת..
נשוי לקייט- בת 26, שיער שחור ועיניים ירוקות.
ישלה נמשים וגומות.
גננת בגן ילדים. היא ואדם יחד כבר 8 שנים ומתוכם נשואים רק שנתיים.
אדם, קייט ואפריל הם החברים הכי טובים מעבר לזה שהם משפחה.
אדם מגונן על שתיהן מאוד!
מצבם הכלכלי לא מזהיר אבל גם לא ברצפה, יש להם מה שהם צריכים.
סיפור חיים:
אפריל נולדה ב 31.8.93 לאליזבת' וג'ורג' ג'ונסון, אחות קטנה לאדם.
החיים שלה היו דיי טובים, היה לה אח גדול שהגן עלייה והורים אוהבים!
בגיל 5 הייתה צריכה להתחיל להרכיב משקפיים מפני שהייתה קוראת בחושך ומפני שצפתה יותר מדי בטלוויזיה מקרוב מדיי וזה שיבש את ראייתה.
כשהייתה בת 9 ההורים שלה יצאו לחגוג את היום נישואים שלהם וכנראה שהשתכרו ובדרך חזרה הביתה איבדו שליטה על מכוניתם ונהרגו.
יש לה דובי שאמא שלה קנתה לה ליום הולדת 6 ומאז היא שומרת אותו.
היא ואדם נשארו לגור בבייתם ואדם גידל אותה מפני שלא היו להם קרובי משפחה באזור שיכלו לעזור..
היו קוראים לה בבית ספר 'משקפופרית', 'יתומה', 'שמנה' ו 'גמדה' מפני שהרכיבה משקפיים מגיל צעיר ומפני שעד גיל 16 הייתה נמוכה יחסית לשאר הילדים ושמנה, בגיל 16 לקחה את עצמה בידיים והתחילה לעשות ספורט, לרקוד בלט ולאכול נכון עד שהגיעה למשקל המתאים.
בזמן התנדבותה בגני ילדים (בסביבות גיל 12) היא פגשה בקייט שעוד הייתה סייעת והן נהיו חברות ממש טובות וככה היא הכירה את אדם והם נהיו זוג מה שגרם לאפריל להיות יותר שמחה.
היא התחילה לעשן בגיל 16 כשהסתובבה עם חבורה של נערים שגדולים ממנה בכמה וכמה שנים, אדם לא היה מרוצה מזה בכלל ולא הרשה לה להסתובב עם אותם ילדים והטיל עליה עוצר ככה שלא יכלה להסתובב איתם אבל עדיין המשיכה לעשן..
סיימה תיכון לפני קצת יותר משנה והתחילה ללמוד פסיכולוגיה עד שנאלצה להפסיק בכדי לעשות טיפולים בגלל המחלה.
הקעקוע שמאחורי האוזן מוקדש לאדם (האות A בתוכו..).
שמה השני ~אליזבת'~ ניתן לה לאחר מות אמה.

אממ.. נראה לי שזהו אבל אם צריך עוד משהו תגידי לי ((:
ואם אני אזכר בעוד משהו אני אוסיף D:
זהו ותמשיכככככיי כי זה נשמע מממש ממש מדהים !! <3

22/03/2013 17:54

אופסי כתבתי חובשת משקפיי ראייה במקום מרכיבה… חחח D;

22/03/2013 18:00

אה ולא מספיק חפרתי קודם חהחה תעשי גם שהיא קלסטרופובית בבקשה (:
(זה פחד ממקומות סגורים)

23/03/2013 12:55
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך