תני לזמן לעסות את שלו 1D JB 3

שיר טומלינסון 21/08/2013 712 צפיות 4 תגובות

פתחתי את הדלת וראיתי את זיאן לבוש בחליפה שחורה וחולצה לבנה היה לו וורד אדום ביד ומאחוריו היה לימוזינה לא יכולתי שלא לחייך הכול היה מושלם זיאן הושיט לי את ידו מחכה שהאחוז בה קצת היססתי כי כבר עברתי אמון התאהבתי נבגדתי ועכשיו אני שבורה והוא בה .מה אני אמורה לעסות אני מפחדת שהוא השבור את ליבי כי אם זה הכרה שוב אני לא יוכל לסמוך על אף אחד " הכול בסדר " עורר אותי זיאן ממחשבותיי החזרתי את ידו ונתתי לו להוביל אותי לאבר הלימוזינה זה הרגיש כמו חלום נעורים אף פעם לא היו לי חיים נורמאלים אמא שלי מתה כשהייתי בת 13 ואבא שלי מאוטו רגע התחיל לשתות ואז הכול נהיה מסוכך יותר ……….שנסעה עברה תוך עשירים דקות זיאן פתח את הדלת ויצאה הוא פתח את הדלת בשבילי וחכה שאני הצעה הוא אחז בידי והעביר לי תחושה כול כך נעימה תחושה של חום ואהבה התקדמנו לאיזה פסטיבל שהיה ליד החוף "לאן את רוצה ללכת קודם .?" שאל זיאן "בוא נלך לרכבת ההרים " אמרתי בביטחון הפסטיבל היה גדול ומלאה במיתקנים ואנשים היה קשה לזוז שם אני וזיאן הלכנו לקנות כרטיסים בשביל הרכבת ההרים קנינו בטור של הכרטיסים ופתאום רצה נערה יפה כול כך לעבר זיאן היא הייתה לבושה בשמלה אדומה קצרה שהבליטה את גובה היא הייתה מאופרת כול כך יפה היה לה נעליי עקב גבוהות ושחורות ושערה היה בלונדיני הרוך וחלק לידה לא היה לי סיכוי מול זיאן "זאינוששששש" היא צעקה וקפצה עליו היא חיבקה אותו חזק ונישקה אותו צרפתית ואני .? אני עמדתי שם כמו סתומה צופה בהם מתנשקים למה הוא עסה לי את זה הוא אזמין אותי לצאת ויש לו חברה הרגשתי שכולי מתמלאת בדמעות היה בא לי פשוט לבכות אבל לא אני לא התן לו את התענוג הזה הצתי במהירות אפילו לא יודעת לאן בקושי ראיתי הדמעות לא הפסיקו לרדת ואז…………

3 תגובות וממשיכים


תגובות (4)

זאין?!?!?!?!
שיר את כותבת מושלם תמשיי דחף!!!

21/08/2013 01:12

היי שירה ^^

21/08/2013 01:15

תודה גם אתם אני מאוד אוהבת את הסיפורים של כולם פה

21/08/2013 01:28

מהמההמהמהמהמהמהמה? תמשיכיייי

21/08/2013 01:43
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך