FollowYourDreams
יובלוש תרשמי תיאור- כי ביקשת להיכנס לסיפור ויש לי רעיון איך להכניס אותך ^-^
מקווה שאהבתן מושלמותתת!! 3> 3> 3>

תקועים במקום הכי לא צפוי….. (42)

FollowYourDreams 10/08/2013 1140 צפיות 4 תגובות
יובלוש תרשמי תיאור- כי ביקשת להיכנס לסיפור ויש לי רעיון איך להכניס אותך ^-^
מקווה שאהבתן מושלמותתת!! 3> 3> 3>

~מנקודת מבטו של לואי~
התנעתי את המכונית כשנורה "לואי?" היא שאלה מהססת, "ממ?" שאלתי והבטתי עליה.
"קודם כל תחזיר את העיניים שלך לכביש" אמרה בקרירות, "אנחנו עוזבות מחרתיים את המלון" אמרה ישירות והביטה החוצה. שתיקה השתררה, אווירה גרועה- שנינו היינו באותו האוטו אבל.. היינו רחוקים כאלפי קילומטרים אחד מהשני. כדי להוסיף על הכל, החל לרדת גשם, הפעלתי את המגבים בלחיצת כפתור שקטה. הגשם היה היחיד שהפר את הדממה "אתה מתכוון להגיד משהו?" אמרה בנימה אף יותר קרירה מהקודמת. "כן, שנמצא פתרון" אמרתי והמשכתי להביט כביש. "אני לא יודעת… אני ממש רוצה לחזור לישראל" אמרה והשפילה את ראשה, "את מוותרת?" שאלתי אותה וגוש חסם את גרוני. "אני.. אני לא יודעת" אמרה וראיתי דמעה נספגת במכנסיה, "היי" ריככתי את קולי "נמצא פתרון" חייכתי חיוך מעודד אבל לא נראה שהזיז לה. "אני מקווה" היא מלמלה בשקט, 'גם אני' חשבתי לעצמי ושאר הנסיעה עברה בשתיקה מצד שנינו. חניתי ויצאנו מהרכב, הולכים במהירות כדי לא להירטב מהגשם. נכנסנו ופנינו לכיוון המעלית, גם את כל הדרך הזאת העברנו בשתיקה. אני לא מוכן לוותר ככה, פשוט לא מוכן! אני אוהב אותה.. יותר מזה!
אני לא יכול לתת לה ללכת כך. "היי.. איפה הייתם? ולמה אתם רטובים?" ג'יין התקיפה בשאלות בשנייה שרגלנו דרכה בחדר, "לונה פארק" עניתי "גשם" נורה הוסיפה בשקט והתיישבה ליד נערה בעלת שיער שחור. "אני אביה" היא חייכה אלי ואל נורה, חייכתי חיוך קטן חזרה "נראה לי שזו הפעם השישית שאת אומרת את זה היום" צחקקה זואי. הבטתי בנורה, היא ישבה מכונסת בעצמה- אני כל כך מכור לחום שאני מרגיש כשאנחנו קרובים ואני לא מוכן לוותר על ההרגשה הזו. פרפרים בבטן, ניצוצות, קליק- איך שלא יקראו לזה, אין מצב שאנחנו נפרדים! "לואי תתעורר" אמר נייל ונתן לי מכה קטנה בכתף "הבנות עוזבות מחרתיים" אמר הארי וקולו נסדק בסוף. טוב, ברור שהוא מרגיש משהו כלפי זואי אפילו שהוא לא מוכן להודות בזה.. אולי עדיף שלא יודה כי היחסים בין זואי לזאין קרובים מתמיד. "כן.." אמרה מייגן בעצב ונדחקה לזרועותיו של ליאם שאסף אותה בחיבוק. "תמצאו בית בלונדון, כבר דיברתי עם זואי על זה" אמר הארי בתקווה, "ברור שקודם תבקרו את המשפחה" אמר ליאם וחיוך החל להתפשט על פניו. "ואז- תחזרו" הוסיף והביט במייגן. "אני הסכמתי" אמרה זואי והביטה בהיסוס על הבנות, אני רק חיכיתי לתגובה של נורה. "מקובל עלי" אמרה ג'יין במשיכת כתפיים, "לי אין משפחה בישראל.. או בכלל.." מלמלה מייגן וליאם הביטה עליה ברוך. "נורה, מה איתך?" שאלה ג'יין את השאלה שעמדה על קצה לשוני מתחילת השיחה הזאת, "אני חושבת שאני בסדר עם הרעיון" אמרה נורה וחייכה חיוך יפה, קפצתי עליה בחיבוק והדבקתי לה נשיקה חמה על הלחי. "אווווו" אמרה ג'יין וצחקה, "טוב שנלך לארוז?" זואי קמה ומתחה את רגליה. הן יצאו והשאירו אותנו בחדר- לוקחות גם את אביה איתן.
"יש לנו הופעה היום.. לא כך?" שאלתי ולא יכולתי להוריד את החיוך מהפנים, "כן, עוד שבע שעות" אמר ליאם. "אני מתקשר לפול" זאין אמר ויצא מהחדר, "איפה אנחנו מופיעים?" שאל נייל "אני חושב שבאצטדיון ומבלי" הרהר הארי, "כן, שם" אמרתי.
.
"לילה טוב לונדון! הייתם מדהימיםםםם!" צעקתי בחוזקה ואני והבנים נופפנו לעבר המעריצים.
ירדנו מהבמה לקול הצרחות, מזיעים קצת אבל חיוכים ענקיים מרוחים לנו על הפנים.
"חתיכת הופעה" אמר ליאם ולקח מגבת קטנה וניגב את פניו, "וואו, זה מכניס בי אנדרנלין כל ההופעות האלה" אמר נייל ולגם קצת מים מהבקבוק שהחזיק בידו. "אני מכור להרגשה הזאת כשעולים על הבמה" זאין חייך והתיישב על אחד הכיסאות. "לפעמים זה לא נקלט" אמר הארי, כולנו הנהנו בהסכמה. "יש היום מיט&גריט?" שאלתי, "לא" אמר נייל קצרות, "אז הולכים?" שאל ליאם וכולנו הלכנו בעקבותיו.
נכנסנו אל המלון ועלינו לחדר, שפוכים ומותשים. השעה הייתה 2 בלילה אני חושב- נשכבתי על המיטה ועצמתי את עיניי. "אתה ישן בלי להתקלח?" שאל זאין אבל אני כבר נפלתי לשינה עמוקה.


תגובות (4)

טוב אני צריכה להתחיל לקרוא את הסיפור הזה מהפרק הראשון…….. אז לא יהיה לי משעמם!!!!!

10/08/2013 06:34

תמשיכיייייייי זה פשוטטטטט מושלםםםםםם חייים שליי!!
כמהה שאנייי מאוהבת בסיפור המדהיםםםם !!!
אוהבבבבת אותך הכי שייייש ❤❤❤❤

10/08/2013 08:43

ישששששששששש המשכתתתת סוף סוף כלכך חיכיתי שכבר תמשיכי זה פשוט מושלם!!!! תמשייכיייי!!!
ותיאור…אמ אני מקווה ששאת מתקוונת אליי כי אני לא זוכרת אם בקשתי להשתתף או לא אבל אני בכל זאת רוצה אז אני כתוב סלי חפירות וזהו
שם:יובל
גיל:מה שמסתדר לך אני זורמת עם זה ;)
תיאור חיצוני:אמ…עיניים ירוקות גדולות (הלוואי) עם ריסים עבים וארוכים (או ריסים ארוכות לא ידעת) אף קטן וטיפונת סולד שפתיים קטנות רזה אבל לא יותר מידי ודיי נמוכה
אופי:חברה טובה ונאמנה,אפשר לדבר איתה ברצינות אבל היא גם מאוד מאוד מאוד שטותניקית ועושה בלגן וצחוקים ממש לא מסודרת שוכחת כל הזמן דברים במיוחד ימי הולדת אבל דברים שבאמת חשובים לה היא עושה הכל כדי לזכור,לא סובלת אנשים קרציות זה יכול לשגע אותה אוהבת לצעוק דברים משוגעים משוגעת קיצר,תעשה הכל כדי לגרום למי שהיא אוהבת להיות מאושר,היפרקטיבית
אוהבת שופינג,בילויים,ברים מאוד!!!,צריכה חום ואהבה,צריכה שיצטרכו אותה ויבקשו ממנה עזרה,עוזרת לכולם אבל שזה נוגע אליה היא מעדיפה להסתגר ולא כלכך מספרת מקסימום לבנאדם אחד קבוע שהיא יכולה לסמוך עליו,לפעמים יכולה להיות ממש עוקצנית ואוהבת מאוד להתחכם עם כל דבר,לפעמים ממש סתומה וחסרת הבנה,אוהבת לשיר,אוהבת גיטרות אבל לא כלכך יודעת,לא יודעת לרכוב על אופניים ועדיין לא מצאה את זה שילמד אותה :| שרה,רוקדת,רגועההה בציור ברמות קשות!! אוהבת חיות אבל אינלה סבלנות לגדל אחת,שהיא מתעצבנת זה לא הדבר הכי טוב טוב נראלי שחפרתי אם ישלך משהו להוסיף תוסיפי לאב יווווווווווו ♥♥♥

10/08/2013 11:25

תמשיכיייייייייייייייייייי זה מושלם רק שהיא תיהיה עם הארי כבר!!!!!!!!!!

10/08/2013 12:43
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך