FollowYourDreams
סורי שיצא קצר.
מוקדש לנוי וליובל (החופרות ^.^) שביקשו ממני לכתוב פרק..
מחר אני יוצאת למחנה של יומיים אזזז...
מקווה שאהבתןן!! ♥♥♥♥♥♥♥♥

תקועים במקום הכי לא צפוי…(47)

FollowYourDreams 17/08/2013 1176 צפיות 8 תגובות
סורי שיצא קצר.
מוקדש לנוי וליובל (החופרות ^.^) שביקשו ממני לכתוב פרק..
מחר אני יוצאת למחנה של יומיים אזזז...
מקווה שאהבתןן!! ♥♥♥♥♥♥♥♥

~מנקודת מבטה של יובל~
"טוב, נהיה כבר מאוחר" אמרתי והבטתי בשעון, השעה הייתה 10:37. אני ולואי ישבנו בספסל מחוץ לבית המלון, לא היו הרבה אנשים בחוץ בגלל הקור. "כן.. אני מניח" אמר ומשך באפו, הידקתי את המעיל שלבשתי אל גופי. "שניכנס? מתחיל להיות ממש קפוא" אמרתי וקמתי מהספסל, ישבנו שם מאז שיצאנו מהחדר אוכל. הוא סיפר לי הכל על נורה, וכמה שהוא מתגעגע אליה, אני משערת שבמקרים אחרים הייתי משתעממת- אבל מצאתי שדי מעניין להקשיב ללואי. כמובן שאני יודעת מיהו, אני פשוט לא ממש מעריצה שלהם אז לא התרגשתי מזה שהוא מדבר איתי. כנראה היא הייתה ממש חשובה, כי ישבנו כאן בערך 7 שעות. אפילו אני התחלתי להתגעגע אליה- שבכלל לא הכרתי אותה. "כן בואי" אמר וקם אחרי, נכנסנו בשתיקה למלון עוברים על פני הלובי ומגיעים למסדרון הקומה הראשונה. "באיזה קומה את?" שאל, "16" עניתי קצרות, הגענו למעלית. "אוקיי" אמר ולחץ על מספר הקומה שלי, "אתה?" שאלתי כעבור כמה שניות "34" אמר. הגענו לקומה שלי, "תודה שהקשבת, את הראשונה שדיברתי איתה באמת מאז" אמר וניסה לחייך, "בבקשה, מקווה שעזרתי" חייכתי חצי חיוך. התלבטתי אם לחבק אותו או לא, חיבקתי אותו חיבוק קצר ויצאתי מהמעלית מותירה אותו שם לבד. הלכתי לי במסדרון עד שהגעתי לחדר שלי, אני נמצאת בחופשה במקום הזה של לונדון. בעיקרון אני גרה בקצה השני של העיר הזו, שני בתים ליד בית הוריי.
מעניין אם אני ולואי עוד ניפגש, אני מקווה שכן- היה ממש מעניין לדבר איתו.
איכשהו- הרגשתי כאילו אני מכירה אותו כבר, והרגשתי חופשייה לדבר איתו, כי מאז המקרה עם האקס שלי אני די סגורה כלפי אנשים.
הרהרתי במחשבות על לואי ועל השיחה היום. 'תודה שהקשבת, את הראשונה שדיברתי איתה באמת מאז'
המשפט הזה הדהד בראשי. מה גרם לו לספר דווקא לי את הכל? מה גרם לו לדבר איתי?
הייתי שמחה אם היו לי תשובות לשאלות האלו, אבל נרדמתי.

~מנקודת מבטה של זואי~
הארי ונייל יצאו לפני כמה דקות לחדר של הבנות, הם הציעו לעזור לנו עם המזוודות היום.
הדירה שקנינו היא דירה מרוהטת (יש כאלה למי שלא יודע- הערת הכותבת), לכן לא היינו צריכות לקנות רהיטים ולדאוג לכל זה. כשחושבים על זה, הסידור הזה ממש טוב. הבנים עוד מעט יוצאים להפסקה קצרצרה בין סיבובי ההופעות, ויש להם כבר דירה משלהם. רק שהדירה שלהם רחוקה קצת משלנו משהו כמו 20 דקות נסיעה באוטו. אני מקווה שהיחסים ביני לבין זאין יתבררו לי, כי אנחנו די מרוחקים וזה כבר מתחיל להחשיד. פעם הייתי מרגישה פרפרים בבטן בכל רגע שהיינו קרובים, הייתי משתוקקת רק לקרבה שלו. הייתי מסמיקה בכל פעם שהוא היה אומר לי שהוא אוהב אותי, והייתי מחזירה לו בביישנות נשיקה קטנה. ואם כבר נשיקה, אז פעם בכל נשיקה שלנו התחוללה בי סערת רגשות ולא יכולתי להבין מה אני מרגישה. כנראה שהייתי מאוהבת, או מה שזה לא היה- אני פוחדת שזה חלף. אני כבר לא יודעת מה לחשוב.
רק מקווה מאוד שזה יתברר לי,
רצוי בקרוב.


תגובות (8)

עאעאעאעעאעאעאעאאע אומייכף אומייכף העלת פרק ואני תגובה ראשונה עכשיו עפתי לקרוא אותו ;)

17/08/2013 14:47

ישישיישישישיישישיישישישישישישישייש
עוד פרקקקקקקקקקקקק
ואני חופרת??? אני ממש לא!!
זה לא ניקרא חפירות נכון יובל?

17/08/2013 14:49

יאאאאא איזה מושלםםםם לווואייייי חתיייכייייייייייייי תעשה לי תחתתת!!!! (מה?! ._.)
ונועם תעשי לי המשךךךך XD
כןכן אני ונוי חופרות וגם לך לא חסר מוחעחעחע
ואני מקווה שתהני במחנה ולא תשכחי לחזור :) ^^

17/08/2013 14:53

זהההההה מושלםםםםםםםם!!!!
תמשיכיייייי במהיייירות ברגע שתווווכלי ;))
תהניייי לך במחנהההה לאבבב יוו❤❤❤❤❤

17/08/2013 18:27

וואיי את חייבת להמשיךךך!!
זה הסיפור הכי מושלםםםם!!!
ותהנייי!!! ♥

18/08/2013 03:01

המשךך דחוףף

18/08/2013 07:23

יאללה את בבית תמשיכי כבר!!! (דמי הכוסית *~* ;)

19/08/2013 08:19

מדהים!!
ופרסמתי את הוואן שוט עם ניילר את מוזמנת לקרוא:)
זה עליך :)

19/08/2013 09:35
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך