FollowYourDreams
הפרק משוחזררר D:
מוקדש לכל הקוראות המדהימות שלייי!!! :*
מקווה שאהבתן! 3>

תקועים במקום הכי לא צפוי…(48)

FollowYourDreams 19/08/2013 1289 צפיות 11 תגובות
הפרק משוחזררר D:
מוקדש לכל הקוראות המדהימות שלייי!!! :*
מקווה שאהבתן! 3>

~מנקודת מבטו של הארי~
"אוקיי" נאנחתי, אנחנו שעה מחפשים את לואי "איפה לא חיפשנו?" הוספתי בייאוש. "אני לא יודע.. מחוץ למלון הלכנו קצת, חדר אוכל, בריכה, חדר של הבנות-" נייל ספר את המקומות שהיינו בהם ונקטע על ידי ג'יין "אנחנו כאלו חכמים!! בחדר שלכם לא חיפשנו" היא אמרה מגלגלת עיניים. "אמרנו לך שהוא לא היה שם" אמרתי לא מבין, "איזה קטע! עברה כבר שעה מאז" היא אמרה והעלתה נקודה נכונה. עלינו לחדר, מים זורמים נשמעו מכיוון המקלחת ולואי… שר? "היי לו?" נייל צעק לו דרך דלת המקלחת, זרם המים נעצר, "אה אתם פה" אמר לואי. שלחתי לנייל מבט מבולבל והוא משך בכתפיו והתיישב על הספה, אני אחריו וג'יין נשארה לעמוד. לואי יצא שהוא מנגב את ראשו ולגופו רק מכנס פיג'מה, "היי" הוא אמר, "היי?" ג'יין אמרה בהיסוס, "קרה משהו?" שאל ותלה את המגבת על הכתפיים שלו. "כלום, בא לך לרדת לאכול?" נייל שאל במהירות, "אוקיי" לואי אמר ופנה אל ג'יין "אתן עוזבות היום את המלון לא?" שאל.
"כן, נלך לאכול ואז נעביר את המזוודות לדירה" היא סיכמה ויצאנו ארבעתנו לכיוון חדר האוכל.
האמת, אני לא ממש יודע איפה השאר, כלומר- איפה זואי? מייגן? אביה? זאין וליאם? "תגידו… איפה כולם?" שאלתי בדרך לחדר האוכל, "אין לי שמץ של מושג" נייל אמר, "זואי ומייגן בחדר שלנו אני מנחשת" ג'יין אמרה. ישבנו ליד אחד השולחנות, "אני אשמור פה, אתם תביאו אוכל" לואי אמר, הוא מתנהג ממש מוזר למרות שזה לטובה. "מה יש ללואי?" שאלתי כשהתרחקנו, "אם הוא סוף סוף התחיל לתקשר לצאת מהחדר זה טוב, לא?" נייל אמר ולקח צלחת. "אני חושב שכן" משכתי בכתפיי, את השאר העברנו בשתיקה בעוד כל אחד מעמיס על הצלחת שלו מטעמים. "מי זו?" ג'יין שאלה שעל פניה פרצוף מבולבל כשהתקדמנו לשולחן, מישהי בעלת שיער חום ועיניים ירוקות גדולות דיברה עם לואי. "לו, מי זו?" נייל שאל כשהתקרבנו אליהם, הנערה שמה לב שאנחנו שם "אממ היי" אמרה בביישנות "יובל" לואי אמר וחייך. חייך, לואי חייך. מאז מה שקרה עם נורה הוא אפילו לא התקרב לחיוך, ועכשיו הוא מחייך? "היי יובל אני ג'יין" חייכה והושיטה את ידה ללחיצה, "פגשתי אותה אתמול" לואי הסביר, "בעצם פגשתי אותה ביום שסיפרו לי" תיקן את עצמו.
בלי קול שנסדק באמצע, בלי שמץ של עצב בפניו. לא שאני מתנגד אבל זה קרה כל כך מהר, לפני יום הוא לא הסכים לצאת מהחדר.

~מנקודת מבטו של זאין~
נישקתי אותה שוב, והפעם? אני ממש לא מצטער על זה. אין לי מושג מאיפה זה בא לי, רק מה שאני יודע, שעבר זמן מאז הרגשתי את זה. אני לא מסוגל לפגוע כך בזואי, אני לא רוצה לפגוע בה אבל למה שאכחיש את מה שאני מרגיש. אני לא שומר יותר בבטן, נמאס לי להתחבא! אני חייב למצוא דרך בא אוכל להגיד את זה לזואי בלי שתיפגע יתר על המידה. היא באמת בנאדם מדהים- אני פשוט לא מרגיש אליה את מה שהרגשתי פעם.
את מה שאני מרגיש כרגע כלפיי אביה.

~מנקודת מבטה של זואי~
"אוקיי ביי" אמרתי למייגן לאחר שיצאה לחדר של הבנים, היא שאלה אם אני רוצה לבוא איתה אבל העדפתי להישאר בחדר.
אני לא רוצה שאני וזאין נתרחק, כיף לי איתו. זו בטח סתם תקופה, זה לא אומר שאני לא מאוהבת בו….לא כך?
אני כבר לא יודעת מה לחשוב, אבל הוא יהיה חסר לי אם ניפרד. למה לעזאזל אני חושבת על פרידה??
לא אם אני רוצה אותו לידי אני צריכה לשמור עליו, לא לתת לו לברוח ככה, לא לתת לו להתרחק ממני. אבל האם אני באמת אוהבת אותו? אני בכלל לא יודעת מה אני מרגישה.
דפיקה על הדלת העירה אותי ממחשבותיי, קמתי לפתוח "זאין" חייכתי ורציתי לתת לו נשיקה קטנה אבל הוא התרחק במקצת
"זואי, אנחנו צריכים לדבר"

~מנקודת מבטה של ג'יין~
"עושים משהו אחרי האוכל?" שאלתי בחיוך ולגמתי קצת ממיץ התפוזים שהיה מונח לידי, "כן… מעבירים את המזוודות" נייל הסביר באיטיות. "אה נכון" אמרתי נזכרת, מעניין איך יהיה לגור שם רק שלושתינו. "אז אחרי האוכל נעלה לחדר שלכן ונעזור עם המזוודות, ניסע בשני רכבים" נייל אמר וחייך, פספסתי משהו? למה המוח שלי לא פועל, אני לא מצליחה לחשוב תקין, מה יש לי? המחשבות שלי עסוקות במשהו אחר, אבל מה זה? הלוואי והייתי יודעת, הלב שלי התחיל לדפוק במהירות. נהיה לי חם בטירוף, "ג'יין?" שמעתי את קולו של נייל ו…
נפלתי.


תגובות (11)

אווווווווווווומיייייייייייייייכףףףףףףףףףףףףףףףףף מה קרה לההה!!!!!!!! והייי אני שם והוהוהוהו עשיתי את לואי מאושרר!! (?)
פרק מושלםםם חבל שהוא משוחזר אני בטוחה שהקודם היה יותר יפה -,- אבל זה גם יפה זה הכי יפה אומייכף נו למה היא נפלה יואו את חייבת להמשיך תמשיכייי!!!!!!!!!

19/08/2013 15:01

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ו.. נפלתי
לא יודעת למה זה יצחיק אותייי
תמשיכי בזה הרגע!!!
ותוסיפי אותי לסיפור הזה פליזושששששש :)
חח תמשיכייייייייייייייייייייייי !!

19/08/2013 15:02

אין לי בעיה להוסיף אותך אבל לכולם יש בנות זוג…. אין מישהו פנוי..
אבל את יכולה להיות חברת ילדות\אחות של אחד מהבנים :)
אני ממש ממש שמחה שאהבתןןןן!!!! D:

19/08/2013 15:09

היא מעדיפה להיות חברת ילדות שלי ;)
סתם מוחע (לא פשוט לא!)
-יובל XD-

19/08/2013 15:20

את יכולה גם להוסיף אותי בתור אחות של הארי?

שם: רעות
גבוהה, רזה, חברותית מאוד, קצת ביישנית, אוהבת לרקוד, לבשל, ויודעת לשחק כדורסל, היא ממש טובה בספורט אבל היא מאוד נשית, אוהבת שופינג ובכללי נעליים, בגדים ואקססוריז
יש לה שיער חום ארוך מתולתל, עיניים חומות ממש יפות והסגנון לבוש שלה הוא ממש נשי בלי כובעי סוואג וכאלה.. יותר סקיני ועקבים, והכי חשוב היא לא לובשת חשוף.
במסיבות היא לא ממש אוהבת לרקוד אבל אם משכנעים אותה אז היא רוקדת וכולם כזה מסתכלים עליה וצריך אחר כך לגרור אותה משם בכוח.
וכאילו הארי או מי שלא תבחרי ממש מגן עליה והיא מתעצבנת כזה.. טבל עדיין כלום לא יפריד ביניהם.
ואם זו אחות של הארי אז שהיא תעזור לו כזה ותייעץ לו דברים למרות שהיא יותר קטנה/גדולה ממנו (חחח מה שתבחרי) בקיצור אחות עוזרת ותומכת
או שאותו רעיון רק על חברת ילדות חחחח (את לא חייבת סתם רעיון)

19/08/2013 15:21

אני רוצה להיות אחות של ליאמו :)
-נויה-

19/08/2013 15:22

וחברת ילדות של לואי

19/08/2013 15:24

אוקיי חח אני אוסיף את שתיכן :)
נויוש אני צריכה תיאור :)

19/08/2013 15:26

טובוש :)
שם:נוי (נויה)
תיאור: עיניים ירוקות ושיער חום חלק וגומה בצד שמאל.
אופי: מיתחברת לכולם, יש לה סימן בצוואר בידיוק כמו לליאם, היא קטנה מימנו בשנתיים (18), הוא מיתנהג אלייה כמו ילדה בת 5 וזה מציק לה. היא חברת ילדות של לואי מאז ומיתמיד אבל היא טסה לח"ול ואף אחד לא ידעה שהיא הולכת לחזור, יש לה חבר בח"ול וליאם לא יודע עליו, הוא אוהב שהיא נותנת לו הרבה תשומת לה, היא אוהבת מאודדד' את ליאם וחייבת ליראות בעיניים שלה שחברה שלו לא פוגעת בו. היא סיפרה ללואי את כל הסודות שלה ולואי לה.
גיל: 18 למרות שכבר אמרתי חח
ואם לא תוסיפי אותי אני יביא לך עטלף!!

19/08/2013 15:35

אייייייין דבר יוותר מווווושלםםםםם מהסיפור הזהההההה!!!!!
מאווווהבת בסייייפור ובכלל מאווווהבת בךךךך!!!!!
תמשיייייכייי במהיייירות אתתת השלמוווות הזאתתתתתתתתתתת<3
אווווהבתתת כול כל לאאאב מחכה כבר להמשךךך ❤❤❤❤❤❤

19/08/2013 16:16

המשךךך בדחיפות!!!
אני מתה פה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20/08/2013 01:58
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך