מקווה שאהבתם (:
תגובות וממשיכה ❤

׳היא כל כך יפה, זה צובט בלב שלך..׳ / פרק 1- 1D

24/07/2013 908 צפיות 12 תגובות
מקווה שאהבתם (:
תגובות וממשיכה ❤

מנקודת המבט של הארי-
״אתה בטוח שדוד שלך מסכים?״ ליאם שאל את לואי. ״מה יש לדוד הבריטי שלי לעשות עם בית חוף בארצות הברית אם לא לתת אותו לסיבוב הופעות של האחיין שלו?״ לואי שאל בחיוך. חייכתי והורדתי את משקפי השמש. נכנסנו במהרה לבפנים, שאף אחד לא יזהה אותנו. ״הסתדרנו טוב טוב״ זאין מלמל בחיוך כשנכנסנו לבית חוף. ״מי בא למטבח?״ נייל שאל בחיוך ובאנדרנלין. הסתכלנו על ליאם. ״למה תמיד אני?״ הוא שאל ונאנח, והלך אחרי נייל. ״שכחתי לשאול, לא אכפת לכם שבת דודה שלי תגור איתנו לכמה זמן.. נכון?״ לואי שאל. ״היא כוסית?״ זאין שאל. צחקתי. ״יש לה חבר״ לואי אמר. ״היא יכולה לגור איתנו, כל עוד היא לא מעריצה שתנשק אותי בלילות״ אמרתי בחצי חיוך. ״אם היא כוסית, לא אכפת לי שהיא תנשק אותי בלילות״ זאין אמר בחיוך שובב. ״דפוק״ לואי מלמל.
בערב, כולנו ישבנו וצפינו באלן דג׳נרס, בפרק שהיינו אצלה. ״זה היה גאוני..״ נייל מלמל בחיוך. שמעתי שהדלת נפתחה. הסתכלתי אחורה. שמעתי עקבים. ״לואי?״ שמעתי קול נשי ורך. ניסיתי לראות מי זאת. ״בת דודה שלי, חכו שנייה״ לואי אמר בחיוך והלך. ״רק מהקול אני נדלק״ זאין לחש לי בחיוך. ״בנים, תכירו. אמבר״ לואי אמר בחיוך. סובבתי את הראש. שיער ברונטי וגלי גלש על כתפיה, עיניים ירוקות מדהימות. ״בנים, תגידו שלום״ לואי העיר אותי. ״שלום״ זאין אמר בחיוך. ״היי״ היא אמרה בחיוך. ״היי״ אמרתי בחצי חיוך.
״וואי, אהבתי את הפרק הזה!״ היא אמרה בחיוך והתיישבה על הספה. פיניתי לה מקום. הריח שלה היה ממש טוב. ״את מעריצה?״ זאין שאל והתיישב מצדה השני. ״לא מהמטורפות, אם זה מה שאתה מנסה לגלות״ היא אמרה בחיוך. פזלתי אליה. היא ממש יפה. ״את דוגמנית?״ נייל שאל. גיחכתי. אני אוהב שהוא לא חושב פעמיים לפני שהוא מדבר. היא צחקה. ״לא, אבל תודה על המחמאה״ היא אמרה בחצי חיוך. ״לואי, הם תמיד כאלה שקטים?״ היא שאלה והרימה את ראשה אל לואי. ״הם מתביישים״ לואי צחק. ״הם לא צריכים להתבייש. ההפך״ היא אמרה בחיוך והסתכלה עליי.
התעוררתי בבוקר, ויצאתי לחוף. נכנסתי למים, ואחרי כמה זמן ראיתי את אמבר עם בגד ים, משתזפת. יצאתי מהמים, ניגבתי את התלתלים שלי והתקדמתי אליה, אבל ראיתי שזאין שם, מורח את גבה עם קרם הגנה. התקדמתי אליהם. ״בוקר טוב״ אמרתי בחיוך. היא הרימה את מבטה. ״היי״ היא אמרה בחיוך. ״היי״ זאין אמר והתרכז בגב שלה. ״רעבים?״ שאלתי, לא ידעתי מה להגיד. ״לא, תודה״ היא אמרה. ״אוקיי״ מלמלתי ונכנסתי בחזרה לבית.
״בוקר הארולד״ לואי אמר לי בחיוך. ״בוקר טוב״ אמרתי והתיישבתי על אחד הכיסאות. ״מה קרה?״ הוא שאל. ״בת דודה שלך.. יפה״ אמרתי. ״אומרים לה את זה הרבה״ הוא אמר בחיוך. ״בצדק״ אמרתי. שמעתי צחקוקים. זאין ואמבר נכנסו לבפנים, מחויכים. הם התחברו מהר. ״תנו לבחורה אוכל, היא צריכה להכניס משהו לקיבה״ זאין אמר בחיוך והתיישב לידי. ״רואים שאתה לא מכיר אותי״ ״רואים שאתה לא מכיר אותה״ לואי ואמבר אמרו ביחד. ״מתואמים. מגניב״ אמרתי בחיוך, אבל אמבר וזאין כבר מזמן הפסיקו להקשיב לי.

מנקודת המבט של זאין-
״לואי הממזר״ אמרתי בחיוך כשאכלנו מקושקשת. ״מה הוא עשה הפעם?״ אמבר שאלה בחיוך. ׳אמר שיש לך חבר׳ ״עזבי״ אמרתי בחיוך. היא צחקקה וחזרה לחביתה שלה. חייכתי. יש לה צחוק יפה. ״יש לנו היום בערב מופע. את באה?״ שאלתי אותה בחצי חיוך. ״אתם מרשים לי לבוא?״ היא שאלה. ״יותר ממרשים״ אמרתי בחיוך. היא חייכה. ״רק אל תזייפו״ היא אמרה. ״תזייפו?״ שאלתי. ״אתה יודע..״ ״את רומזת שאנחנו מזייפים?״ שאלתי. ״אני לא רומזת שאתם מזייפים״ היא אמרה. ״אני אומרת״ היא אמרה בחיוך והתחילה לצחוק. ״את חצופה, את יודעת את זה?״ שאלתי בחיוך. ״אומרים לי את זה הרבה״ היא אמרה בחיוך. ״סתם, צחקתי, אתם שרים ממש יפה״ היא אמרה בחיוך. איזה חייכנית היא. ״מי בעיקר?״ שאלתיבחצי חיוך. ״סוד״ היא אמרה בחיוך וקמה. ״אני יוצאת לריצת בוקר, ביי״ היא אמרה בחיוך ויצאה מהבית. החיוך עדיין היה לי על הפנים. איזה בת דודה זאת.
הלכתי להארי. ״בוא קצת כדורגל״ אמרתי לו. ״אמבר נטשה אותך?״ הוא שאל. ״היא יצאה לרוץ״ אמרתי. ״טוב, אני בא״ הוא אמר בחצי חיוך.
הלכנו למגרש הצמוד לבית חוף, ושיחקנו, אחד נגד השני. ״יצאתם לפה?״ שמעתי את הקול של אמבר. עצרתי את המשחק והסתכלתי עליה. היא יפה גם אחרי ריצה. ״את יודעת כדורגל?״ שאלתי אותה בחיוך. ״היה לי פעם חבר כדורגלן, זה נחשב?״ היא שאלה בחיוך כשהיא התקדמה אלינו. ״לספור את יכולה?״ הארי שאל בחצי חיוך. היא לא לקחה את זה בצחוק כל כך, יכולתי לראות על פניה. ״כן, כן״ היא אמרה והתיישבה בצד. התקדמתי אל הארי. ״מה נהיה?״ לחשתי לו. ״מה?״ הוא שאל. הסתכלתי על אמבר. ״עזוב״ אמרתי וחזרנו לשחק.
שבוע עבר. התעוררתי וירדתי לים. ״חכה לי!״ אמבר אמרה בחיוך והתקדמה אליי עם בגד ים כחול. ״בוקר טוב״ אמרתי לה בחיוך. ״בוקר טוב״ היא אמרה בחיוך, תפסה בידי והתחילה לרוץ לים. נפלנו שנינו לתוך הים. ״את מטורפת״ אמרתי בחיוך. היא חייכה והזיזה את השיער הרטוב מפניה. ״תחרות שחייה?״ היא שאלה בחיוך. צחקתי. ״את נגדי?״ שאלתי. ״אתה מפחד?״ היא שאלה בחיוך. ״בואי״ אמרתי במבט מתגרה.
אחרי חצי שעה, יצאנו מהמים. ״ויתרתי לך״ אמרתי. ״זה בסדר להפסיד מאליק״ היא אמרה בחיוך. הסתכלתי עליה. ״אל תשתחצני״ אמרתי. ״מה פתאום״ היא אמרה. ״אתה לא יודע לשחות, מה לעשות״ היא הוסיפה בחיוך מתגרה. ״הבנתי אותך״ אמרתי ותפסתי במותניה. ״זאין!״ היא צרחה. צחקתי והלכתי לבריכה שבתוך בית החוף. ״לא לא לא!״ היא צרחה. ״איך אני בתור שחיין?״ שאלתי בחיוך. ״גרוע״ היא אמרה. זרקתי אותה לתוך המים, וקפצתי אחריה.


תגובות (12)

100מם אפשר להצטרף?

24/07/2013 05:25

ממש אהבתי!!! מחכה להמשךךך!! 3> 3> 3> (לייק על השם חח)
דורשת שתמשיכיי!!
אפשר להשתתף?
שם: נועם
מעריצה שרופה של 1D
שיער שטני חלק , עיניים חומות, צבע עור שזוף יחסית, גבוהה ורזה.
סגורה ומופנמת אבל נפתחת בשלב מסויים לאנשים שהיא סומכת עליהם,אוהבת לצייר, מוזיקה זה כמעט הכל בשבילה, מצחיקה, ביישנית קצת, חכמה, אוהבת לרקוד.
סגנון לבוש- סקיני ג'ינס וחולצות נופלות, נעלי אולסטאר ובכללי נעליים גבוהות,לא לבוש חשוף!!

24/07/2013 05:26

מממש יפה תמשיכייי
הפשר להיצתרף?

24/07/2013 05:28

בתור חברה של לואי?

24/07/2013 05:29

הנה תיאור
שם: שירה
חבר : לואי
מראה : שיער מתולתל ארוך בצבע חום עם גוונים של כחול עיניים כחולות ירוקות אפורות גומה בצד שמאל
אופי : מצחיקה שובבה עקשנית חולה על ילדים באד גירל
לא מאמינה לאהבה ממבט ראשון
לא ניתנת להשגה בקלות ולא מכירה את וואן די המושלמים ♥○♥
וגם אוהבת לשיר (אבל מתביישת לשיר מול אנשים) אוהבת לנגן על כל סוגי הגיטרות
רוב הזמן עם החברים או בפייס ובטוויטר

24/07/2013 05:32

תמשיכי מהר…

24/07/2013 05:35

מאוד יפה תמשיכי

24/07/2013 05:35

חמווווד וממש מצחיק like אהבתי תמשיכי!!!!
גמאני אהבתי את השם! ._. .*.

24/07/2013 05:59

את יכולה להסביר לי למה אני לא רואה המשך?!?
אני רוצה המשך!!!!!
זה כזה מושלםםם
התאהבתייייייי
♥♥♥
תמישיכיי
אוהבת
מיקה ♥

24/07/2013 06:44

★~★
תמשיכי

24/07/2013 07:15

תמשיכייייי
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░█▀▀▀█░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░█▀░░░█░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░█▀░░░░█░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░░░░░░░░█▀░░░░░█░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░░░░░░░█▀░░░░░░█░░░░░░░░░░░░░░
░░▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄░░░▄█▀░░░░░░░▀▀▀▀▀▀█▄░░░░░░░
░░█░░░░░░░██▄▄█▀░░░░░░░░░░░░░░░░█░░░░░░░
░░█▄▄▄▄▄▄▄██░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░█░░░░░░░
░░██████████░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░█░░░░░░░
░░██████████░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░█░░░░░░░
░░██████████░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░█░░░░░░░
░░██████████░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░█░░░░░░░
░░██████████▄▄▄▄▄░░░░░░░░░░░░░░░█░░░░░░░
░░██████████░░░░░▀█▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▀░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

24/07/2013 07:39

זה מהמם! הארי וזאין מאוהבים באותה האחת חחחחחחחחחחחח

24/07/2013 07:48
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך