מקווה שאהבתםםם (;
שבת שלום ❤

׳היא כל כך יפה, זה צובט בלב שלך..׳ / פרק 4- 1D

26/07/2013 737 צפיות 8 תגובות
מקווה שאהבתםםם (;
שבת שלום ❤

מנקודת המבט של הארי-
בצהריים, אמבר וזאין חזרו הביתה. הסתכלתי עליהם. הם באו מחובקים ומחויכים. ״זה יכל להיות אתה״ לואי לחש לי. ״בכוונה?״ שאלתי בעצבנות. ״אני לא רוצה אותה, אתה לא מבין?״ אמרתי. ״ברור״ נייל עבר לידנו בחיוך. נאנחתי.
עברו כמה ימים. לא היה סימן לזה שהם זוג. למה לעזאזל אני מקנא ככה? במה יש לי לקנא? אם הייתי רוצה בשנייה היא הייתה שלי. שמעתי את הצחוק שלה. הסתובבתי אחורה. ״שלום שלום״ היא אמרה בחיוך והתיישבה לידי. חייכתי כשראיתי את החיוך שלך. ״איך היה עם זאין?״ שאלתי. החיוך מפניה נמחק. ״למה אתה שואל?״ היא שאלה. ״עזבי״ מלמלתי. ״טוב, זזתי להתקלח״ היא אמרה וקמה. ״דפוק״ מלמלתי לעצמי. ״נו, היא אמרה משהו?״ זאין שאל אותי בחיוך מתלהב והתיישב לידי. ״על מה?״ שאלתי. ״עליי״ הוא אמר, כאילו זה ברור מאליו. ״לא, בכלל לא״ אמרתי. הוא הסתכל עליי. ״הכל בסדר האז?״ הוא שאל. ״בטח״ אמרתי והדלקתי את הטלוויזיה.
הגיע הערב. כולנו אכלנו ביחד ארוחת ערב. חוץ מאמבר וזאין, שאין לי מושג לאן הם נעלמו. שמעתי צחקוקים מהמסדרון לחדר של זאין. הסתכלתי עליהם מגיעים ביחד. אני באמת חייב כמה לילות חופשה מהמקום הזה. ״נשאר אוכל?״ זאין שאל בחיוך והתיישב. ״תמהרו, נייל מתכנן על הפיצה״ ליאם אמר.
הם לא הפסיקו לדבר אחד עם השני כל הערב. כנראה מהעצבנות הפלתי את המזלג אל הרצפה. ״מה יש לך?״ לואי שאל אותי. ״כלום״ אמרתי והתכופפתי להרים. מתחת לשולחן ראיתי את הרגל של זאין מלטפת את הרגל של אמבר. זה שבר אותי. ״טוב, סיימתי״ אמרתי והלכתי לכיוון הדלת. ״לאן זה?״ ליאם שאל אותי. ״אני אדבר איתכם כבר״ אמרתי ויצאתי החוצה.
חזרתי אחרי יומיים בדירה של חבר. לא זוכר כלום ממה שהלך שם, חוץ מהרבה בנות. נכנסתי לדירה. אמבר חיבקה אותי. ״אתה מפגר? הדאגת אותנו לגמרי!״ היא אמרה בעצבנות. ״כולה יומיים״ אמרתי, מנסה למשוך את החיבוק שלה. המגע שלה כל כך נעים. היא הזיזה את ראשה מהכתף שלי, ופנינו היו צמודים. היא התרחקה ממני במהירות. פאק, כל כך רציתי לנשק אותה באותו רגע. ״א..אתה רעב?״ היא שאלה ונכנסה למטבח. הלכתי אחריה. ״מאוד״ אמרתי ונעמדתי לידה. היא הסתכלה עליי. ״אולי.. תשב על הספה, ואני אכין?״ היא גמגמה. ״אוקיי״ אמרתי בחיוך והלכתי לסלון.

מנקודת המבט של אמבר-
התקדמתי למטבח. המגע שלו בלבל אותי לגמרי. ״מאוד״ הוא אמר, ונעמד לידי. מה יש לי? זה לא נורמלי. הסתכלתי עליו. באותו הרגע פשוט רציתי לקחת אותו איתי למיטה. פאק, זה נורא!! ״אולי.. תשב על הספה, ואני אכין?״ שאלתי בגמגום. הוא חייך. ״אוקיי״ הוא אמר והלך. נשמתי עמוק והכנתי לשנינו חביתה.
״בוקר טוב״ שמעתי את הקול של זאין בעורפי. הוא חיבק אותי מאחורה. חייכתי. ״בוקר טוב״ אמרתי והסתובבתי אליו. הוא נישק אותי. ״מה את מכינה?״ הוא שאל. ״אממ.. חביתה״ אמרתי בחיוך. ״אני רק אבדוק אם זה טרי״ הוא אמר בחיוך שובב, חתך חתיכה והכניס לתוך פיו. חייכתי. ״אל תאכל הרבה, זה גם בשביל הארי״ אמרתי. הוא הסתכל עליי. ״אה.. הכנת גם לו?״ הוא שאל. ״כן.. יש בעיה עם זה?״ שאלתי בחיוך. ״לא״ הוא אמר בחיוך ונישק אותי. ״אני אלך להגיד לבחור שלום״ הוא אמר והלך לסלון.
התעוררתי בבוקר, וקמתי לכיוון הסלון. ״היי״ הארי אמר לי. ״היי״ אמרתי בחיוך. הוא התקדם אליי. הוא בדיוק חזר מהים, וכל גופו נטף מים. הוא ניגב את תלתליו. הסתכלתי על הגוף שלו. פאק, הוא מושלם. גם זאין מושלם. ״אני מושלם אה?״ הוא שאל בחיוך שובב. ״אתה גם צנוע מאוד״ אמרתי בחיוך. הוא צחק. ״את גם נראית לא רע״ הוא אמר בחיוך. הוא כבר היה צמוד אליי. ״אה, כן?״ שאלתי בחיוך. ״כן״ הוא אמר. ״תודה על ה׳מחמאה׳ הענקית״ אמרתי בחיוך ציני. ״מתי שתרצי״ הוא אמר והסתכל על שפתיי. ״עכשיו שאני מסתכל, את נראית לא משהו״ הוא אמר בחיוך. ״אתה זבל״ צחקתי ודחפתי אותו ממני. ״ואת מדהימה״ הוא אמר, כרך את ידיי מסביב לצווארו ומשך אותי אליו לנשיקה.
השפתיים האלה, שאלוהים יעזור. הוא הרים את רגליי וכרך אותן סביב מותניו הרטובות. כמעט החלקתי, אבל אחיזתו הייתה כל כך חזקה שהוא פשוט הדביק אותי לגופו. הוא לקח אותי לחדר שלו והפיל אותי על המיטה. צחקקתי, והוא חזר לנשק אותי. ״כמה זמן רציתי לעשות את זה״ הוא לחש כשנישק את צווארי. נשכתי את שפתיי. זה הרגיש כל כך נעים. ״גם אני״ מלמלתי. הוא הוריד את חולצתי ונישק את בטני. ההרגשה של שפתיו על גופי.. שום דבר לא משתווה אליה. הוא הוריד את מכנסיי. ״אני אוהב אותך, אמבר״ הוא אמר.

ואז התעוררתי.


תגובות (8)

OMG!!! היא נכנסה להריון?!?!?!
המשך דחוף!!!

26/07/2013 09:28

הסיפור שלך ממש מעניין ומלא אהבה (אין כמו אהבה – האהבה היא סם החיים) מבקשת המשך דחוף תודה ושבת ברוכה ממני בקי ♥

26/07/2013 09:34

מושלםםםםם
ושבת שלום גם לך(:

26/07/2013 10:06

מה???? פאקקק המשךךך דחוףףף!! אוי אבל מה עם זאי זאי.. למרות שהיא צריכה להיות עם האזה… חחחח

26/07/2013 10:11

שבת שלום לכולן!! :*

26/07/2013 10:11

המשך עכשיו דחוף אעאעאע

26/07/2013 10:25

חח זה היה חלום חחח
תמשיכי!

26/07/2013 10:35

אעאעאעאע תמשיכי מיד!!

26/07/2013 11:11
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך