K_lovetohoran
עוד פרק של #הארלי ^-^ די תודו שהם חמודים ביחד.
דרך אגב כל מי שרוצה לדבר איתי,לספר לי משהו אני תמיד פה בkik - Heyyitskatherine (לפני שאתם שולחים הודעה תכתבו את השם שלי ואמ אתמול דיברתי עם כמה בנות מפה (דרך אגב אתן מקסימות.) והם נתנו לי רעיון לתת הצצה לפרק כל פעם לפני שאני מעלה (-: אז לכל מי שיש kik שתשלח לי הודעה וכבר נדבר (-;
אה ויש מצב שאני לא אעלה מחר פרק כי יש לי טיול עד איזה שבע בערב ואני לא יהיה בבית כל היום.
אז אני מצטערת!
חפרתי המון אז מקווה שאהבתם והמשך שבוע טוב לכולנו ווהו❤️

•עדיין האחת שלו• (1D) – פרק 34

K_lovetohoran 21/10/2013 1102 צפיות 10 תגובות
עוד פרק של #הארלי ^-^ די תודו שהם חמודים ביחד.
דרך אגב כל מי שרוצה לדבר איתי,לספר לי משהו אני תמיד פה בkik - Heyyitskatherine (לפני שאתם שולחים הודעה תכתבו את השם שלי ואמ אתמול דיברתי עם כמה בנות מפה (דרך אגב אתן מקסימות.) והם נתנו לי רעיון לתת הצצה לפרק כל פעם לפני שאני מעלה (-: אז לכל מי שיש kik שתשלח לי הודעה וכבר נדבר (-;
אה ויש מצב שאני לא אעלה מחר פרק כי יש לי טיול עד איזה שבע בערב ואני לא יהיה בבית כל היום.
אז אני מצטערת!
חפרתי המון אז מקווה שאהבתם והמשך שבוע טוב לכולנו ווהו❤️

״הארי,אני לא שלך.״ השפלתי את מבטי.

״אבל את יכולה להיות.״

״וואן דיירקשן עוד שלוש דקות לבמה!״ שמעתי מישהו צועק.

״כדי שתלך..כלומר שנינו.״ אמרתי לו והוא הסכים.

זה היה מביך…פתאום להרגיש אותו שוב,קרוב לגופי.
בדיוק כמו בזמנים הטובים כשעוד היינו ביחד.

נכנסתי לאחד החדרים וראיתי את אנדי ואוליביה.

״תאחל לי בהצלחה אנדי.״ חייכתי אליו.

״בהצלחה אמא!״ הוא חייך חיוך מתוק.

״בהצלחה דודה קרלי.״ שמעתי את אוליביה.

״תודה מתוקים.״ ליטפתי את שיערם.

״בהצלחה קרלס.״ אמרה לי אמה.

״תודה אמה! תודה שאת פה לצידי.״ חייכתי אליה.

התחבקנו והלכתי להופיע.

~

הימים באוסטרליה היו טובים.

אני והארי חזרנו לקשר טוב,אני ונייל חזרנו להיות כמו שהיינו פעם,אמה עדיין החברה הכי טובה שלי והכל מצוין.

״חברים! שבוע חופש ולאחר מכן תחזרו לסיבוב הופעות.״ אמר פול.

חוזרים ללונדון! הבית שלי.

~

״לונדון..כמה התגעגעתי אליך.״ מילמלתי תוך כדי שהבטתי בעננים.

״היי קרלס.״ שמעתי את הארי.

״היי האז.״ חייכתי אליו.

״חשבתי אולי..לבלות איתך ועם אנדי,זה יהיה נחמד לא?״ הוא הציע.

זה באמת יהיה נחמד,גם לאנדי מגיע זמן איכות עם אבא שלו.
״בהחלט.״ עניתי לו וחייכתי חיול קטן.

הוא חייך חיוך קטן והביט בי, ״למה אתה מסתכל אלי?״

״אני אוהב את הפנים שלך!״ הוא אמר והתחלתי לצחוק.

מה מיוחד כל כך בפנים שלי?

״יש משהו מיוחד כל כך בפנים שלי?״ שאלתי אותו והתחלתי קצת להסמיק.

הוא גיחך, ״מתי תביני שאת מושלמת?״

התחלתי להסמיק שוב,הוא באמת אמר את זה הרגע?

אולי הוא פשוט התבלבל ביני לבין מישל.

מישל! מה קורה בינהם? הם עדיין ביחד?

״הארי,שאלה אחת.״ אמרתי לו,הוא הנהנו בראשו.

״אתה ומישל-״ הוא קטע אותי, ״נפרדנו,שכחתי לספר.״ הוא אמר במהירות.

זה הולך להיות מעניין…
״למה?״ שאלתי אותו.

הוא רק חייך ולא אמר כלום.

״אנחנו נוחתים,נא להחזיק חזק!״ שמעתי מישהו.

״אתה מתכוון לספר לי?״ שאלתי אותו.

הוא חייך חיוך משועשע,״זה אישי.״

זה עוד מזימה סודית?


תגובות (10)

תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!

21/10/2013 10:43

תמשיכיייייייייייייי

21/10/2013 10:47

לכבות את המזגן! לכבות את המזגן!
חחחחח סתם תמשיכי דחוףףףףףףףףף אבל חוףףףף

21/10/2013 10:52

תמשיכי זה פשוט מושלםםם!!!
ותהני בטיול ;)

21/10/2013 11:09

תמשיכי דחוף!!!!! אני חולה על הסיפור הזה!!!!!

21/10/2013 11:10

תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!תמשיכי!!!

21/10/2013 11:18

תמשיכיי ותהני בטיולל חח

21/10/2013 11:38

חחח חמודים זה לא מילה למה שהם ביחד.. אני פשוט חולה על הארי הוא וכל שאר הבנים הם הדבר הכי חמוד בעולם!!!!! תהני בטיול וגם תגרמי לנו הנאה בזה שתעלי עוד פרק^^

21/10/2013 11:55

אווווווווו הם כל כך חמודים ^-^
תמשיכי XD

21/10/2013 12:29

תמשיכייי

27/10/2013 10:34
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך