מיקהMika
שרלוט:http://weheartit.com/entry/32624666/via/littlemisssongbird
אוהבת מיקה ~~~~

❤ספיישל קריסמס חלק א'❤

מיקהMika 12/12/2013 823 צפיות 3 תגובות
שרלוט:http://weheartit.com/entry/32624666/via/littlemisssongbird
אוהבת מיקה ~~~~

"אני לא מאמינה" נלי אמרה לאחר שהיתגלה שפרודנס בגדה בהארי "כן" הארי אמר בלחש "אל תהיה עצוב זה כריסמס" נלי אמרה וכולם היסתכלו על הארי בתהדהמה "רק עכשיו אני לבד" הארי אמר "אל תישח אותנו" נלי אמרה ומצדדיה עמדו לואי וזאין "אבל חשבתי שהיתנ…" נייל אמר אך זאין קטע אותו "זה לא קרה" זאין אמר ונלי הינהנה בהסכמה,כולם עמדו במעגל ושקט סרר בחדר "טוב אני צריכה כסף" נלי אמרה הושיטה את ידה בתיקוווה שתקבל משהו "למה?" קים שאלה בחשדנות "אני לא רוצה שהחג הזה היה כמו לוויה אז אני פשוט הולכת לקנות לכל אחד מתנה" נלי אמרה וחייכה וזאין הושיט לנלי את ארנקו "תודה" נלי אמרה והתחילה ללכת "אז מה עכשיו?" נייל שאל והיה ניראה מבולבל "אולי ניתארגן?" זאין שאל וכולם הסכימו ,לואי וזאין ירדו להביא את עץ האשוח משנה שעברה קים ירדה לטפל בקומה הראשונה ורק נייל והארי נשארו בקומה השנייה "אז אתה וקים אה?!" הארי "כן" נייל אמר וחייך.לאחר כמה שעות שהחבורה קישתה את ביתה כולם חיכו לנלי שתחזור "הגעתי" נלי הייתה וכולה הייתה מכוסה בשלג שפתייה היו כחולות והיא הייתה לבנה כל כך "למה לא קראת לנו?" זאין שאל ולקח את כל המתנות "לא היה קליטה" נלי אמרה והיתנשפה "גם הזמנתי ארוחה מהמסעדה הקרובה" נלי אמרה וכולם היו מאושרים כולם היו מוכנים לחג הכי טוב שהם חבו בחיים "רגע" קים אמרה לאחר שהטלפון החדש שלה צילצל "אה בטח אני אשאל" קים אמרה והיסתובבה אל כולם "אחותי רוצה לבוא לבקר היא חזרה מהאוניברסיטה שלה באיטליה והדירה שלי נעולה"קים אמרה ועשתה פפי פייס "ברור שהיא יכולה לבקר" הארי אמר וחייך כי חשב שאולי הוא לא היה רווק אחרי הכל "את יכולה לבוא" קים אמרה והיא ואחותה צרחו מרוב שימחה "אני לא מאמינה לא ראיתי אותה כבר עשר שנים" נלי אמרה וחיבקה את קים "ואני שנתיים" קים אמרה ועייניה נצצו מרוב שימחה "טוב אני יוצאת אני אקח אותה מסדה התעופה" קים אמרה ויצאה מהבית במהרה "לא עוד פעם" נלי אמרה ונהייתה אדומה "מה לא עוד פעם?" נייל שאל "בפעם האחרונה שנישארתי פה לבד היתנשקתי עם זאין" נלי אמרה בזלזול וזאין היה ניראה קצת פגועה "טוב אמת או חובה?" לואי שאל וכולם ישבו במעגל לאחר שעה של מישחקים שרלוט וקים הגיעו לבית "היי" שרלוט אמרה בביוש ולחצה לכל הבנים את היד "את יודעת איך קוראים לנו נכון?" הארי שאל את שרלוט בחברותיות "אל תעלבו או משהו אבל לא" שרלוט ענתה וכול בן מהלהקה אמר את שמו כולם ירדו לחדר האוכל והתחילו לאכול רק שרלוט לא אכלה כנראה היא לא הייתה רעבה "מה קרה?" לואי שאל את שרלוט והיסתכל לתוך עיניה "כלום" שרלוט ענתה במהירות "אם איפה השירותים"שרלוט שאלה וקים ליוותה אותה "אתה מבין שהיא תהיה איתי" הארי אמר בשטניות "הבעיה שאתה טועה" לואי אמר וכאשר הבנות חזרו כולם שתקו "אז ניפתח את המתנות" נייל אמר ברשמיות וכולם עלו למעלה,נייל קיבל גיטרה,וככה כולם קיבלו מה שהם רוצים "רגע אז איפה ליאם ואשלי?" קים שאלה "במלון או משהוא כזה"
הארי ענה "זאין בוא לכאן" נלי אמרה וזאין היתקרב אלייה "תיסתכל למעלה" היא אמרה וחייכה זאין קלט שהוא מיתחת לדבקון ושהוא היה צריך לנשק את נלי "אז אנחנו ביחד?" נלי שאלה את זאין והוא התחיל לנשק אותה…


תגובות (3)

תמשיכי

12/12/2013 12:27

דייייייי את חייבת להמשיך!!!!!אעאעא פרק מושלם הסקרנות הורגת אותייייי !!!!!!!!!!!

12/12/2013 13:35

למה את לא ממשיכה????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16/12/2013 12:50
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך