FollowYourDreams
מקווה שאהבתן....

(10) stole my heart

FollowYourDreams 19/07/2013 726 צפיות 2 תגובות
מקווה שאהבתן....

~מנקודת מבטה של היילי~
"אז מה עושים?" שאלה הארי כשהוא מתרווח על שפת הבריכה בחיוך,
"וואו וואו! מי זה 'עושים'?? אתה נדחפת!!" אמרה שניר תוך כדי שהיא שוחה לעברו "תירגעי" אמרה אביה וצחקה, הארי בא לפתוח את פיו אבל היא הטביעה אותו, זאין פרץ בצחוק. "שניר!! תיזהרי עליו" אמרה ליאור תוך כדי שהיא מצחקקת
"איפה השאר?" שאלתי בחיוך רחב, וקפיצה למים קטעה אותי. הבטתי בהפתעה במקום בו ליאם קפץ הרגע, הוא הוציא את ראשו והתנער, שוחה לעבר הארי ושניר. "היי אנשים!" אמר בחיוך קורן ונתן להארי מכה קטנה בכתף, "זה עונה לך השאלה?" צחק זאין "איזה שאלה?" אמר ליאם בפרצוף מבולבל "עזוב" גיחכתי. "זאי זאי אולי תיכנס?" אמרה עדן בחיוך מתחנן, "אני אוותר" אמר בחצי חיוך והסיט את מבטו ממנה , עדן משכה בכתפיה ושחתה לעברי. "את באה תחרות?" שאלה אותי "ברור, בואי" חייכתי "אני השופטת!" ליאור צעקה וניגשה לשפת הבריכה, מתיישבת כשרק רגליה במים. אני ועדן הגענו לקצה אחד של הבריכה, "תתכוננו… וצאו!!" ליאור אמרה ואני ועדן התחלנו בחתירה אל עבר הקצה השני. לא שמתי לב לכלום, פשוט המשכתי לשחות כשראיתי שאני מתקרבת לקצה הבריכה, נגעתי בקצה ועדן שתיי שניות אחריי. התיישבנו מתנשפות על שפת הבריכה, "היילי ניצחה!!" אמרה ליאור ורצה אלינו, "כל הכבוד!" ריין מחאה כפיים בהתלהבות, הארי וליאם שחו לעברנו. "פצצה!" שמענו צעקה ואז קולות מים משפריצים, ליד יסמין שהתנערה מהמים שהשפריצו עליה, לואי הוציא את ראשו מהמים. "היי!" לואי חייך חיוך ענק, יסמין הסמיקה "היי!" אני ועדן אמרנו יחד, "שלום" ריין אמרה בחיוך קטן. "איפה נייל?" זאין שאל את לואי, "הוא מחטט במקרר" לואי גלגל עיניים, "מה?!?!" שניר צרחה "במקרר שלנו??" הוסיפה. "כן" לואי צחק, "הארי!! תעיף את החבר שלך מהמטבח!" שניר צרחה על הארי שכיסה את אוזניו ופנה לתוך ביתם. "אתה מרטיב את הריצפה!!" היא צרחה הולכת בעקבותיו עם מגבת, כולנו פרצנו בצחוק מתגלגל "זה תמיד ככה?" שאלתי "כמעט תמיד" ענתה אביה. "אולי תצאו? משעמם לי בחוץ" זאין אמר ועשה פאפי פייס "אויש! שקט קוף" אביה צחקה וזאין חיכה אותה, "אבל באמת! אתם כבר יותר משעה במים! תתחשבו" הוא אמר ועשה פניי נעלב. "אז תביא לנו מגבות" לואי אמר וחייך חצי חיוך, זאין נאנח ונכנס לבית, הוא חזר כעבור כמה דקות עם מגבות לבנות בשתי ידיו. "יש פה שבע מגבות, חכם" אמר ליאם "צריך שמונה" הוסיף והתעטף באחת המגבות, כך עשו כולם, ליסמין לא נשארה מגבת. "בואי" לואי חייך וחיבק אותה עם המגבת הגדולה שלו, זה הרגע שבו יסמין נהייתה אדומה, היא חייכה חיוך קטן. היא הביטה בי וקרצתי לה, פנינו לשולחן הגדול שעמד כמה מטרים מהבריכה, שם הונחו הבגדים שלי ושל הבנות. התיישבנו על הכיסאות, עדיין עטופים במגבות כששניר נייל והארי יצאו מהבית לכיווננו, שניר שילבה את ידיה והתיישבה לידי, נייל והארי תפסו גם הם מקום.

~מנקודת המבט של אביה~
לואי ויסמין כאלה חמודים יחד!! היא כל הזמן נהיית אדומה לידו, אני חייבת לדבר איתה על זה.
אני זוכרת כשלי היה קראש עליו, ואפילו היינו יחד זמן קצר אבל זה לא עבד, לקחתי את זה קשה בהתחלה אבל הרגשות שלי אליו נשכחו. עכשיו הוא אחד החברים הכי טובים שלי! בכל זאת, למרות שהם מתנהגים כמו ילדים קטנים לא הייתי מוותרת עליהם תמורת שום דבר. "אני חושבת שכדאי שנלך?" היילי הציעה, "לא, למה?" שאלתי בפרצוף מבואס, התחיל להיות לי ממש כיף איתן. "באמת למה? בואי נישאר קצת" התחננה ריין וליאור ועדן הסכימו איתה, "אוקיי" נאנחה, "פשוט חשבתי שמתחיל להתקרר, לא כדאי שנישאר בחוץ" אמרה בדאגה והביטה בשעון שעל מפרק ידה השמאלית. "השעה חמש וחצי" אמרה "אז בואו ניכנס!" הציע הארי וקם מהכיסא, "אנחנו רטובים" ליאור אמרה והביטה בכולם, "יש שלוש מקלחות, ניכנס אחד אחרי השני" אמרה שניר וחייכה חיוך שחשף טור שיניים לבנות. רצתי במהירות, חוטפת את בגדיי מהכיסא ועולה במדרגות למקלחת, סגרתי אחריי את הדלת, שומעת את הצחקוקים של כל השאר וכמה צעדים. פתחתי את זרם המים החם, מזמזמת לעצמי שירים אהובים, מנקה מעצמי את כל הכלור. כעבור חצי שעה ביחד סגרתי את הברז, יצאתי מהאמבטיה עוטפת את עצמי במגבת חדשה ונקייה. לבשתי את הבגדים שלקחתי משניר אתמול, וניגבתי את שיערי השחור, מסרקת אותו וקולעת לצמה על הכתף השמאלית.

~מנקודת המבט של ריין~
אביה יצאה מהמקלחת, ושניר קפצה מהכיסא ורצה אל המקלחת.
הארי עדיין המקלחת השנייה, ועדן בשלישית, ככה שאני, ליאור, יסמין,לואי, ליאם ונייל עדיין לא התקלחנו, זאין לא נרטב אז הוא לא צריך להתקלח. "אני מקווה שהם לא יגמרו את המים" נאנח נייל ועצם את עיניו, "אני אחרי הבא שיוצא!" הכריזה ליאור. "לא, אני! כבר אמרתי קודם" לואי הוציא לה לשון, "בחלומות שלך לו" אמרה וגיחכה לעצמה, עדן יצאה וליאור רצה למקלחת כשהיא צועקת ללואי "פראייר" לואי גלגל עיניים "אני הבא!" אמר והזהיר אותנו. הארי יצא כשהוא מבריש את השיער שלו בידו ולואי כבר לא היה שם, "מה עושים אחרי זה?" הארי שאל בחיוך שחושף גומות מושלמות. "לא ידוע" אמרתי ומשכתי בכתפיי "אולי נראה סרט?" ליאם שאל בחיוך, "לי אין בעיה" אמר נייל, "גם לי" אמרה היילי "אני בעד, ריין?" שאלה יסמין "כן מה שתרצו" אמרתי.


תגובות (2)

גאדדדדדד כוווול כך התגעגעתי לסייייפוווור הזההההה!!!!
תמשיכיייייייי במהייייירות לאבבבבב❤❤❤❤

19/07/2013 17:06

אומיגגגגגגאדדדדדדד איך אני אוהבת את הסיפור שלךךךךךךךךךךך יש לי התמכרות מטורפת אליווווו גאאאאאאאאאאאאאדדדדדד זה כמו סמיםםם

20/07/2013 00:05
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך