FollowYourDreams
הפרק יצא יחסית קצר לשאר הפרקים... מקווה שאהבתן :)

(11)stole my heart

FollowYourDreams 22/07/2013 849 צפיות תגובה אחת
הפרק יצא יחסית קצר לשאר הפרקים... מקווה שאהבתן :)

~מנקודת המבט של ליאור~
יצאתי מהמלקחת, מסרקת את שיערי במסרק ששניר נתנה לי לפני שנכנסתי למקלחת, יצאתי למרפסת שניר רצה למקלחת שפיניתי הרגע. ישבתי באחד הכיסאות כשריין מימיני והארי משמאלי, "אז מה עושים?" שאלתי מחייכת מניחה את המסרק על השולחן, "רואים סרט" נייל אמר "נחמד! איזה?" שאלתי מוחאת כפיים בהתרגשות, "לא ידוע" ריין אמרה, מהרהרת "אווטאר!" קפצתי בהתרגשת. "אווטאר?" שאל זאין בהרמת גבה "נו עם היצורים הכחולים" הסברתי בחיוך ענק, "טוב אני בעד" אמרה היילי "גם אני" אמר הארי, "אז אווטאר!" אמרתי מסכמת את השיחה. לואי יצא מהמקלחת כשהוא מוציא לי לשון, "כמה זמן אתה מתקלח??" שאל ליאם, "כמה שבא לי" אמר לואי בקול ילדותי. "טוב, אני נכנס" נייל אמר ונעלם בתוך הבית.

התיישבנו על ספות הקטיפה הלבנות בסלון, כשזאין מכניס את הדיסק ומפעיל את הסרט. היו כמה פרסומות והסרט התחיל, ישבתי ליד ריין והיילי כשאביה ליד היילי, שניר נייל לואי ויסמין ישבו על הפוכים שהיו על השטיח מול הטלוויזיה והארי ליאם זאין ועדן על ספה אחרת. "מי החכם שבחר סרט של 4 שעות??" שאלה עדן כשהיא מתקרבלת בשמיכת פליז אדומה, כל העיניים הופנו אליי "היילי והארי הסכימו!" אמרתי מרימה ידיים וממשיכה לצפות בסרט. "לואי תעביר את הפופקורן" אמר הארי באמצע הסרט, "שנייה" אמר לואי, "נו!" הארי התחנן, "הארי שקט אתה מפריע לסרט" אמרתי ותקעתי בו מבט, "אבל אני רוצה פופקורן" אמר הארי. "באמת שקט! עדן נרדמה" לחש זאין והצביע על עדן, "היא כל הזמן ישנה" ריין גלגלה את עיניה וצחקה צחוק קטן, "היא נראית כמו מלאך שהיא ישנה" זאין מלמל והביט בה. "זאי זאי! אתה מאוהב?" אביה קפצה בהתרגשות "מ..מה?" הוא גמגם והאדים, "זאין שלנו מאוהב!" נייל חייך חיוך ענק "אל תדאג זאי זאי אני כבר אשדך אותכם" אמרתי וחייכתי חצי חיוך. "סתומים" הוא גלגל עיניים והמשיך לצפות בסרט, "את באמת עומדת לשדך אותם?" לחשה לי היילי, "כן, ואת תעזרי לי" חייכתי אליה.

~מנקודת המבט של יסמין~
"זאין אמר לכם משהו על עדן?" שאלתי את לואי לאחר שתיקה ארוכה, "את האמת? לא… אבל הוא מכיר אותה רק יומיים" הוא חייך חצי חיוך, הבטתי ללואי בעיניים, בקושי ראו אותן כי הטלווזיה הייתה הדבר היחיד שהאיר את הסלון, "יש לך עיניים מיוחדות, אמרו לך את זה?" הוא שאל לאחר שתי דקות בהן העיניים שלי היו נעוצות בשלו. "תודה" חייכתי וחזרתי לצפות בסרט, התחלתי להאדים והודיתי לאלוהים שהסלון חשוך ככה שלא יכלו להבחין בזה.


תגובות (1)

המשך!!!

22/07/2013 08:18
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך