FollowYourDreams
והנה עוד הצגה מחברת המפיקים המוכשרים שלנו!
כן טוב.. נגיד שהם מפיקים מוכשרים.
מקווה שאהבת0 ;)
שבוע טוב לכולם! ♥ ♥ ♥

1D הצגות בע"מ!! והפעם- אצבעונית

FollowYourDreams 15/02/2014 1214 צפיות 8 תגובות
והנה עוד הצגה מחברת המפיקים המוכשרים שלנו!
כן טוב.. נגיד שהם מפיקים מוכשרים.
מקווה שאהבת0 ;)
שבוע טוב לכולם! ♥ ♥ ♥

"צפרדע??" זאין הרים את גבותיו בפליאה, "אתם חייבים לצחוק עליי.. אני לא משחק צפרדע, בשום פנים ואופן" הוא הרים את ידיו ונענע את ראשו לשלילה. "זאין, לזעזאל, אני משחק את אצבעונית. קח את התפקיד ותשתוק!" נייל צמצם את עיניו ונשף בכבדות, "ניילר, זה רק בגלל שאתה הכי נמוך" ליאם ניסה לנחם אותו ללא כל הצלחה, "וכי אתה בלונדה" לואי העלה נקודה נכונה. "אני לא בלונדה" נייל אמר בקול רם וצקצק בלשונו, "אז מה אתה? ברונטית?" הארי שאל ומיד התחיל לצחוק. "הארי הארי הארי…." לואי הניח יד על כתפו של הארי "אתה לא מצחיק" אמר במהירות וטפח על גבו. "בכל אופן! אני לא משחק תפקיד של צפרדע!" זאין הקיש באצבעותיו באוויר "האמת.. זה קרפד" ליאם הסתכל בדף עליו הייתה רשומה העלילה. "פואנטה!" זאין אמר בנימה מעט מתנשאת, "טוב! אני אשחק את הקרפד המסכן.." לואי נאנח וקרץ לנייל. "אני האמא.. הארי אתה הנסיך קורנלחסיופרצ'יס (כל הכבוד למי שהצליח לקרוא את זה בקול רם 3:)" ליאם לא הצליח לבטא את שם הנסיך, "ליאם, חמוד, זה קורניליוס" הארי נאנח ותחב את ידיו לתוך כיסי המכנסיים. "וואטאבר.. זאין אתה תהיה הסנונית, משמע- אתה צריך לסחוב את נייל על הגב שלך בשלב מסויים" ליאם ציין, "נייל, כמה אכלת היום?" זאין שאל בחשש, "לא הרבה" נייל השיב וניגב קצת שוקולד מהלחי, זאין נאנח בייאוש "תגיד תודה שאתה לא צריך לסחוב אותי…" הארי צחקק ונגס בשיפוד הפרגיות שהחזיק בידו השמאלית. "מה…אוקיי עדיף שאני פשוט לא אשאל" לואי אמר בוויתור, "אני צריך קצת הרבה צבע ירוק" הוא הביט בידיו שלא היו ירוקות כלל וכלל. "אתה לא צריך ירוק, אתה עובש בעצמך" הארי זרק עוד בדיחה גרועה לאוויר ונפל על הרצפה צוחק בעוד השאר מביטים בו בתמיהה. "תזכירו לי, למה הכנסנו אותו ללהקה?" ליאם שאל וגלגל את עיניו, "להקה? איזה להקה?" נייל הביט בו בבלבול "אתה לא רציני.." ליאם נאנח "נכון" נייל הוציא לשון וניגש להתלבש. "אני הולך… אממ… להכין את עצמי?" לואי חייך במבוכה וברח לחדר ההלבשה בעקבות נייל. "כן, הקטע הוא- שלא הכנסנו את הארי ללהקה. זה הכל בדמיון שלך" זאין רקד מוזר ואז חבט בראשו של ליאם בעזרת מחבת. "זאין, זה לא משפיע עליי" ליאם לקח את המחבת וחבט בעצמו כמה פעמים. "או.. וואו.. זה לא מוזר" זאין פער את עיניו והלך אחורה, עד שנפל מהבמה. "זאין?" הארי שאל והתקדם לעבר זאין ששכב על הרצפה "אני. רואה. את. האור. הו. כל כך קר.. תגידו לפרי ש.. ש…" והוא השתתק "שמה??" ליאם צרח כמו בחורה ורץ לעבר זאין, "מה להגיד לה?" הוא נענע אותו בחוזקה. "ש.. עבדתי עליכם!" זאין קפץ והארי התחיל לצחוק כמו משוגע, שוב. "טוב.." ליאם קם ויישר את מכנסיו "אני לא פחדתי בכלל" הוא משך בכתפיו ונכנס לחדר ההלבשה בדיוק כשנייל ולואי יצאו משם.
* * *

"למען השם, למה לואי לבוש כמו שועל??" הארי שאל בלחישה, לואי הוריד את תחפושת הקרפד וחשף תחפושת שועל לא מושקעת במיוחד. "what does the fox says?" לואי צרח והתחיל לרקוד כמו אחוז דיבוק, נייל הצטרף בקולות רקע וזאין קיפץ מנופף בידיו שהיו מכוסות נוצות בשלל צבעים. "אני לא יודע.. אבל השיר מדבק!" ליאם קרא ורץ לבמה כשהוא מצטרף אל לואי בשירה. "והם שואלים מה אני עושה עושה בלהקה הכי מצליחה בעולם.." הארי נאנח והביט בהם, "היי הארי! הבדיחה הזאת הייתה כמעט נורמאלית!" נייל קפץ על גבו של הארי והם עפו אל עבר השקיעה.
* * *

"אוקיי.. אני לא זוכר שעפנו לעבר השקיעה.." הארי מלמל, "צודק- צריך להעיר לכותבת!" נייל שרק במבוכה. "חברה! הקהל מריע, בואו!" זאין חייך בהתלהבות ומשך אותם אל עבר הבמה, הבנים קדו קידה אחרונה והמסך ירד.
הבטחה אחת הם השאירו, ההצגה הבאה תהיה טובה, אוקיי- לפחות יותר טובה מהבדיחות של הארי.
* * *
"הלו, פרי? כן. זאין ביקש למסור לך 'שעבדתי עליכם' או משהו כזה… להתראות!" הארי חייך מסופק מעצמו.


תגובות (8)

חחחח משוגעים שלי תעשי עוד כאלה!

15/02/2014 14:29

חחחחחחחחחחחחחחחח… קראחי גם ת'זה על סינדרלה והוא היה גם מצחיק וגם זה היה מצחיק!

15/02/2014 22:39

XDXDXD
ידעתי שמישהו יגיד לפרי את זה בסוף!!!!!!!!!!!!!!!
דיי אני בוכה מרוב צחוק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16/02/2014 03:02

תסתכלי בסיפור שלי…. זוכרת זה שטיי מאוהבת בו וקוראים לו גייסון? אס התבלבלתי קוראים לו מארק חחח

01/03/2014 09:14

אני כבר רושמת את הפרק הראשון של הסיפור שלי חחחח

01/03/2014 09:37

אני כבר רושמת את הפרק הראשון של הסיפור שלי חחחח

01/03/2014 09:40

חחחח אני בוכה(:

02/03/2014 11:54

חחחחחחח קראתי את זה שוב זה תמיד מצחיק!

22/06/2014 19:50
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך