FollowYourDreams
מקווה שהצלחתי להצחיק איכשהו XD

1D הצגות בע"מ!! והפעם- סינדרלה

FollowYourDreams 10/08/2013 1215 צפיות 11 תגובות
מקווה שהצלחתי להצחיק איכשהו XD

"ניילללל!!!!!!" צעק הארי וקולו נשמע ברחבי האולם
"ממ?" נייל שאל כשהוא יוצא מאחורי הווילון שעל הבמה, לבוש בשמלה וכתר לראשו.
"הייי!!" אמר לואי כשהוא מתקרב לבמה, "אני הייתי אמור להיות סינדרלה!!" הוא מחה ולקח את הכתר מראשו של נייל. "אני לא סינדרלה טפשון" אמר נייל והוציא שרביט מנצנצת "אני הפיה" הוסיף וטפח קלות עם השרביט על ראשו של לואי. "ווואו!" אמר ליאם "אם אתה הפיה- מי אני??" אמר וניגב דמעה דמיונית, "אתה האמא החורגת" אמר הארי בחיוך ילדותי כשהוא קורא מהתסריט. "אבל אמורות להיות גם שתי אחיות!" אמר זאין והחזיק בידו את הספר סינדרלה, "בעיות בתקציב- פול ברח לנו" אמר הארי ונאנח. "אז אני אהיה אחות אחת!" אמר הארי ולקח מלואי את הכתר שהיה שייך לנייל, "אני הנסיך" אמר זאין, הוציא מראה וסידר את שיערו. "נייל! פיות לא אוכלות המבורגר" אמר לואי וחטף את ההמבורגר מידיו של נייל, "מי אמר?" נייל שאל "אני" אמר לואי וגמר את ההמבורגר בשני ביסים ענקיים. "טוב!! בואו נתחיל לארגן" אמר ליאם וניגש לחדר ההלבשה, הוא יצא משם אם שלוש שמלות- לו ללואי ולהארי. "מה איתי?" שאל זאין בפרצוף נעלב, "אתה הנסיך זאי זאי" אמר נייל וצחקק "אתה לא לובש שמלה" הוסיף ורץ בקלילות על הבמה. "מה יש לו?" שאל לואי, "הוא מנסה להיכנס חזק לתפקיד" אמר ליאם ורץ יחד עם נייל. "ליאם!! מה אתה עושה?? אתה האמא החורגת!" צעק הארי ורץ כדי לעצור את ליאם. "עצרו!!" אמר זאין וכלם נעצרו במקומם, "תגלית מדהימה חבר'ה, אמורים להיות גם עכברים שהופכים לסוסים!" צעק זאין בתדהמה, שולח מבטים בספר שבידו. "אפשר להשתמש בבוריס וארכימדס?" שאל הארי את ליאם, "הם…הם לא איתנו עוד" אמר ליאם והוציא תמונה של כף מהכיס. הוא צרח חזק והכניס אותה חזרה למכנסיו, "למה יש לך תמונה של כף בכיס?" שאל לואי "כדי לצרוח.. דאאא!!" אמר ליאם.
"טוב… טום וג'רי?" הארי שאל את נייל, "לא.. הם מתו" אמר נייל מוציא חבילה של אוכל לדגים ואוכל ממנה קצת. "הארי! כולם יודעים שאוגרים יותר דומים לעכברים.. אולי תביא את האוגר שלך! ששמו אוגר -,-" אמר זאין בחיוך מנצח "הוא ברח לג'מייקה ושינה את שמו לגודזילה" אמר הארי והוציא ממחטת טישו לקנח את אפו הנוזל.
"אני הולך לקנות עכברים…" אמר לואי וגלגל את עיניו כשהוא יוצא מהאולם עדיין לבוש בשמלת סינדרלה, "אני אלך לקנות סוסים!" אמר זאין ויצא בעקבות לואי. "אני אישית לא חושב שסוסים יכנסו לאולם" אמר ליאם בקול פאקצי, "ליאם?" שאל נייל מצמצם את עיניו. "מה? אני נכנס לתפקיד" אמר ליאם והרים טיפה את שולי שמלתו כדי ללכת לכיוון חדר ההלבשה.
הוא יצא עם פאה ג'ינג'ית לעצמו, פאה ברונטית בשביל הארי ובלונדינית בשביל לואי. "מה איתי?" אמר נייל ורץ לכיוון ליאם, מסתבך קצת עם השמלה בדרך, "אתה לא חובש פאה- השיער שלך מספיק" אמר ליאם. נייל משך את כתפיו וניגש למאפרת כדי שתעשה כמה פינישים אחרונים.
לואי חזר עם צנצנת בידו ובה שני עכברים לבנים, כעבור כמה דקות זאין חזר עם שני סוסי נדנדה, "נו טוב, נתמודד עם מה שיש" אמר הארי ולקח מהם את האביזרים.

.
"הארי" לחש זאין, "העכברים ברחו כשנייל ניסה להפוך אותם לסוסים!" הוסיף בלחש, הם היו כבר באמצע ההצגה.
"פשוט תכניס את הסוסים!" אמר הארי וזאין עשה כדבריו, לואי ונייל דיברו באמצע הבמה וזאין הביא את שני הסוסים.

.
מחיאות כפיים בכל האולם… "אני רוצה להודות לאמא שלי, לאבא שלי, לגרג, לדניס, לטום וג'רי ז"ל, לממציא ננדוס, לממציא מקדונלדס-" אמר נייל והשתחווה, "טובטוב תפסיקו אותו כי זה לא עומד להיגמר!" אמר ליאם וזאין סתם את פיו של נייל, שמלמל עדיין שמות של מסעדות.
"תודה לכם!" אמר הארי "הייתם מרנינים!" צעק לואי.
הם נופפו וירדו מהבמה שעליה לא יעלו עוד… טוב לפחות לא עד ההצגה הבאה ;)


תגובות (11)

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחיחחחחחחחחחחחחח הרסתתתתת אותי!!!!
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

10/08/2013 10:16

חחחחחחחחחחחחחחח ג׳רי XD(בליברס יבינו )
חחחחחחחחחח יאוו זה מצחיקקקק תמשיכיייי !!!!

10/08/2013 10:20

חחיחחחחחח אוגרים בשם אוגר זה אהבה ><
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח וניילר אתה צודקקק אנחנו כולם צריכים להודות לזה שהמציא את ננדוס ומקדונלדס!!!><
חחחחחחחחחחח זה קרע אותי מצחוק><
לאאב ייו

10/08/2013 10:21

חחחחחחחח

10/08/2013 10:34

מעניין אם נייל קרא לדג שלו ג'רי בגלל ג'ס…. הממממ מטריד ._. אז למה הוא לא קרא לדג השני (טום) וולטר? ולא אני לא בליברית חח לא שיש לי בעיה עם ג'ס חיחי ☻
שמחה שאהבתן!! ♥♥♥

10/08/2013 10:40

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח קרעת אותייייי!!!

יפשלי אני עכשיו מפרסמת אתזה אצל כל החברות שלי…

מאוהבת בך נסיכה שלי כי את הסינדרלה האמתית…!!! ♥♥♥♥♥

10/08/2013 11:06

מתתי פה (לא באמת,זו מטפורה,באמת אנשים איך לעזאזל אני יכולה לכתוב אם אני מתה,קצת לחשוב,קצת…)
חחחחחחחחחחחחח
ודרך אגב זה לגמרי מקובל עלי שמישהו יקרא לאוגר שלו אוגר,פעם היה לי דג וקראתי לו פישי…(פיש-דג באנגלית,קצת לחשוב,רק טיפה..)
חחחחחחחחחחח
קיצר,תעשי עוד כאלה,זה מעולה….

10/08/2013 13:28

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אני מתההההה!!!!לדג שלי היה תשם הכי מקורי:דגי!!!!!!חחחחחחחחחחחחח זה סיפור מצחיק בטירוףףף!
xx

10/08/2013 14:07

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אמאלה הרגת אותי גמרת עליי יואו אני גמככה בסטלה בשעות האלה ואת עוד יותר מצחיקה אותי יופי באמת חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

10/08/2013 18:25

חחחחחחחחחחחחחחח כמה צחקתי!!!!!

11/08/2013 14:11

חחחחחחחח קראתי את זה לפני שנרשמתי לאתר והרגע קראתי את זה שוב וזה קורא חחחחחחחח.

14/12/2013 22:36
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך