מי הבחור (החתיך) המסתורי??
איך יצא הפרק? להמשיך או שלא יצא מעניין?

Summer Love-פרק 1 (1D)

25/01/2013 829 צפיות 6 תגובות
מי הבחור (החתיך) המסתורי??
איך יצא הפרק? להמשיך או שלא יצא מעניין?

טוב אז הפרק הראשון תהנו(;
יום הטיסה הגיע,התעוררתי ב9 ובדקתי שיש לי מספיק דברים לחודשיים וחצי ושלא שכחתי כלום.
לאחר שעברתי על הכל בערך 10 פעמים הלכתי עם הדר לסופר שליד הבית שלי לקנות כמה דברים (אוכל חיחי) .
קנינו כמה חטיפים לטיסה וכמה מנות חמות למקרה חירום.
כשחזרתי הביתה ארזתי את הדברים האחרונים למזוודה הקטנה שגם בקושי נסגרה שלא נדבר על הגדולה.
את הזמן בבית ביליתי עם אחותי הקטנה בצפייה בקליפים של איזה להקה שאחותי מעריצה, עדיין לא הספקתי לזכור את השם, אבל הבטחתי לאחותי עד שאני אסע אני אזכור את השם של הלהקה אבל מה שזכרתי בינתיים זה שיש בשם את המספר 1.
כשאמא ואבא שלי הגיעו מהעבודה הלכנו לאכול ארוחת ערב,שהייתה גם שמחה וגם עצובה.
בערך בשעה 19:30 סיימנו לאכול את ארוחת הערב וגם להיפרד.
הלכתי לחדרי והלכתי לישון פעם אחרונה במיטה שלי וגם כדי שאני לא אמות מעייפות בלילה.
שמעתי קול " דנה,דנה" התעוררתי וראיתי את אמא שלי שמנסה להעיר אותי,"אמא מה השעה?",היא ענתה לי "עוד חמש דקות 11,תקומי ותתחילי להתארגן" קמתי והלכתי לשטוף פנים להתעורר קצת,והלכתי להתלבש, לבשתי סקיני ג'ינס כהה,חולצת טי רגילה עם הדפס שיהיה לי נוח,ולקחתי גם ג'קט פוטר אם יהיה לי קר.
לא היה לי כל כך ממה לבחור כי כמעט כל הבגדים שלי היו ב3 מזוודות. לאחר שהתארגנתי ירדתי למטה למטבח לנשנש משהו קטן לפני הנסיעה,השעה הייתה כבר חצות, וחיכיתי להדר שתבוא, כי הזמנו מונית לשעה אחד בלילה מראש,הדר באה ב12 וחצי עם מלא דברים, 2 מזוודות ענקיות ותיק גדול ותרמיל קטן שהיה על גבה.
בשעה רבע ל1 נתתי לאחותי הישנה נשיקה והיא קמה להיפרד ממני וגם אבא, נתתי לכולם חיבוק ענק ואמרתי "נדבר בטלפון אני אתקשר כשננחת ונדבר בסקייפ" אני,אמא והדר יצאנו מהבית כשיעל ואבא מנופפים לנו. חיכינו למונית 2 דקות והיא הגיעה,אני והדר ישבנו מאחורה ואמא ליד הנהג,התחלנו לנסוע לשדה התעופה ובזמן שהיה לנו להעביר במונית אני והדר דיברנו קצת על הנסיעה שאלי אותה "מתי ההופעה הזאת של הלהקה שלך וואן משהו?" הדר:"וואן דיי-ר-ק-ש-ן, תזכרי את זה כבר! והופעה ביום שני עוד ארבעה ימים" עניתי לה "הא אוקיי, אני גם צריכה ללכת להופעה הזאת?" הדר:"ברור שאת באה! את חייבת לבוא איתי הזמנתי לך כרטיס!" עניתי "טוב נלך באיזה שעה ההופעה?" הדר:"בשעה 20:30 " ואז נרדמתי.
"דנדוש תתעוררי" הדר העירה אותי "עוד רבע שעה אנחנו מגיעים אבל רציתי להעיר אותך מראש" אני:"טוב מזל שעשית את זה "
לאחר כמה דקות הגענו לשדה התעופה,עברנו חלק מהדברים ונפרדתי מאמא היא אמרה :"תהנו בנות, תתקשרו כשתגיעו,להתראות חמודות" נתתי לה חיבוק ונשיקה, ואמא הביאה גם חיבוק להדר. כשעברנו את הכל חיכינו להיכנס למטוס ולידנו חיכו עוד הרבה אנשים עייפים,חלקם ישנו על הספסלים,חלק נשענו על הקיר וניסו לא להירדם, וחלק היו עסוקים בפלאפונים,עיתונים,היה גם זוג אחד שהיה עסוק בלהתנשק ולהימרח אחד על השני בלהט (יותר אני לא אפרט;) ואז סוף סוף פתחו את השערים ויכולנו להיכנס,הדיילת אמרה לנו איפה המקומות שלנו, חיפשו אותם שמנו את התיקים שלנו למעלה והתיישבנו. הדר ישבה ליד החלון ואני באמצע כי לא ידענו אם עוד מישהו ישב לידנו,ואז בא בחור שנראה לי די מוכר רק לא יכולתי להיזכר מי הוא,הוא התיישב לידי,הדר כבר נרדמה,הבחור שנראה כל כך(אבל כל כך) טוב שם את החגורה ולאחר חמש דקות המטוס המריא.
בינתיים בזמן הטיסה דיברתי עם הבחור באנגלית והתברר שהוא מבריטניה,בינתיים הדיילת הגישה ארוחה קלה,לא רציתי להעיר את הדר אז ביקשתי מהדיילת לשמור על המנה שלה,נשארו עוד שעתיים עד שננחת ובינתיים הדר התעוררה הסתכלה על האוכל בישנוניות ונרדמה עוד פעם.
בינתיים אני והבחור דיברנו ושאלתי אותו איך קוראים לו והוא ענה "….


תגובות (6)

כן להמשיך!!!!!!!!

25/01/2013 09:13

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

25/01/2013 09:18

יצא טוב?

25/01/2013 09:19

תמשיכיייייי (:

25/01/2013 11:22

דייי תמשיכי!!!!

26/01/2013 05:58

נווו מי זה??מתמשיכייי

26/01/2013 18:05
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך