shaked_5sos
אתם בכלל לא מגיבים אבל בכל זאת העליתי פרק...
בבקשה תגיבוו!!
והפרק גם יצא משעמם... -_-

1D) This is my story) ~פרק 3~ :)

shaked_5sos 14/11/2013 342 צפיות 5 תגובות
אתם בכלל לא מגיבים אבל בכל זאת העליתי פרק...
בבקשה תגיבוו!!
והפרק גם יצא משעמם... -_-

פרקקקק 3!!!! בבקשהה תגיבוו! פרק קודם לא הגבתם… :(

~פרק שלוש~
נייל:"כן למה?"
אני:"יאיייי אף פעם לא הייתי לבד!"
נייל:"באמת?"
אני:"כן הייתי בבית יתו…לא משנה עזוב…"
"כמעט אמרתי שאני מבית יתומים ועכשיו הם לא יעזבו אותי עד שאני יגיד להם… וגם אני לא מתכוונת לספר להם הכל אני לא סומכת עליהם! טוב אולי קצת.. כי בזכותם אני לא ישנה על הספסל בפארק בקור הזה וגם יש לי מה לאכול במקום לגנוב…"
לואי:"באמת?"
אני:"מה באמת?"
לואי:"את מבית יתומים??"
אני:"אניי??? לא! למה נראלך?!"
זאיין:"את הרגע אמרת את זה ושאת לא מתכוונת לספר לנו הכל ובזכותנו את לא תגנבי ויש לך מקום לישון"
רגע!!! מה?!?! אמרתי את זה בקול?! פאק!
אני:"אניי אמרתי את זה בקול?!?!"
זאיין:"כן ועכשיו ספריי הכללל!"
לאלאלא מה?! פאק! למה אני כזאת אני לא אמורה לספר להם! טוב אולי כי הם בכל זאת נותנים לי מקום לגור ולאכול.
אני:"אוקיי! עליתם עליי! טוב אני יספר לכם אני… אני נשלחתי לפרוץ לבית שלכם כדי להרוג אותכם!"
הם הסתכלו עליי מוזר.
אני:"זה היה בצחוק אני לא מתכוונת להרוג אף אחד…" -_-
ליאם:"אה. נו אז תספרי לנו אנחנו אפילו לא יודעים תשם שלך."
אני:"טוב ואתם לא מספרים לאף אחד!"
"נו ספרי כבר!" כולם אמרו.
אני"טוב אז ככה,אמא שלי עזבה אותי שהיתי קטנה,אז רק אבא שלי טיפל בי. אבא שלי היה בחובות אז שהייתי בת חמש עשרה נשלחתי לבית יתומים.
אחרי שלוש שנים כבר נמאס לי להיות שם,אז החלטתי לברוח משם,היו ימים שרצו להחזיר אותי לבית יתומים וחיפשו אותי אבל ברחתי מהם והיו אנשים שרדפו אחרי בגלל אבא שלי שהוא היה בחובות וכל מיני דברים. אני גונבת אוכל מחנויות וכסף מאנשים ופורצת לבתים כדי לאכול רק בגלל שאין לי.
אין לי כסף,אין לי אוכל,אין לי אמא,אין לי אבא, אין לי משפחה,חברים,מישהו שאני יוכל להיות איתו או לדבר איתי אני פשוט לבד. אנשים רואים אותי והם בורחים כי הם מכירים אותי בתור אחת שאני גונבת וכל מיני דברים והיו כמה פעמים שאנשים התקשרו למשטרה וכמעט תפסו אותי אבל ברחתי.
האקדח שיש לי הוא רק כדי להגן על עצמי אני בחיים לא השתמשתי בו וגם אני לא אשתמש, ומאז שברחתי מהבית יתומים אין לי גם מקום לישון אז הייתי ישנה על הספסל או ערה כל הלילה מהפחד שאולי מישהו יעשה לי משהו… וזה כל הסיפור שלי עכשיו הבנתם?"
הארי:"כן חוץ מדבר אחד."
אני"??"
הארי:"מה השם שלך??"
אני:"אה. קוראים לי שקד.. תקשיבו יש מצב שאני מתקלחת? כי אני מסריחה ואני חייבת להתקלח!
אה. ויש בעיה… אין לי בכלל בגדים…"
" אין בעיה לאחותי יש פה בגדים ומחר היא באה!" הארי אמר ועלה למעלה להביא לי בגדים של אחותו.
שמתי לב שהארי אמר שאחותו באה לנייל עלה חיוך על הפנים.
"אווו בלונדיי אתה מאוהב" אמרתי לו.
"אני? לא! במי?!" הוא ענה.
"או תעשה טובה נו אתה אוהב את אחות של הארי! רואים עלייך!" אמרתי לו.
בדיוק שהוא בא לענות הארי הביא לי את הבגדים.
"תודה" אמרתי וחייכתי.
"יש לך בחדר שלך מקלחת אז תתקלחי שמה" הארי אמר והראה לי את החדר.
"וואו הוא ענק!" אמרתי.
"נכון!" הוא אמר.
"חחח טוב אז אני עפתי למקלחת ביושש" אמרתי ונכנסתי למקלחת.
נכנסתי למקלחת,סוף סוף מקלחת נורמלית.
אחרי 10 דקות יצאתי מהמקלחת לבשתי את הבגדים שהארי נתן לי וירדתי למטה.
אחרי המקלחת נהיה לי מצב רוח טוב,הרגשתי רעננה!
ישבתי על המיטה היא הייתה נעימה טוב נו מלא זמן לא ישנתי על מיטה…
יצאתי מהחדר וירדתי במדרגות.
"Hello people!!" אמרתי.
"Hello" לואי ענה לי.
ישבתי על הספה שאני שמה לב בכלל לא שמתי לב איך הם נראים התבוננתי בהם,הם יפים…
טוב נו חתיכים! הסתכלתי אחד אחד עד ששמתי לב ללואי.
הוא מושלם! הוא חתיך! העיניים שלו אפשר לטבוע בהם! אחרי ששמתי לב שאני בוהה בו הסטתי את מבטי לכיוון הטלוויזיה.
"טוב אני לא יודעת מה אתכם אבל אני הולכת לישון לא ישנתי כבר יום שלם! ועוד אני הולכת לישון במיטה נורמלית! ולא על הספסל הדפוק הזה!" אמרתי ועליתי לחדרי.
לאט לאט מצאתי אותי נסחפת לשינה עמוקה….


תגובות (5)

דבר ראשון- הפרק מדהים!
דבר שניי- אני הגבתי בפרק הקודם.
דבר שלישי- תמשיכי דחוף.

14/11/2013 07:06

תמשיכי:)

14/11/2013 07:09

תמשיכי חיימשלי מושלם

14/11/2013 07:18

תמממשיכיי מושלם

14/11/2013 07:32

תמשיכייייייייי

18/11/2013 03:22
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך