directioner1
סליחה על העיכוב !!!
מקווה שתאהבו, אם יש שגיאות מצטערת, כתבתי דרך הפלאפון

1D) what my HEART want) פרק 4+5!!! (פיצויי)

directioner1 23/09/2013 794 צפיות 5 תגובות
סליחה על העיכוב !!!
מקווה שתאהבו, אם יש שגיאות מצטערת, כתבתי דרך הפלאפון

השעה הייתה 6, שמעתי את דניאל צורחת לי שאני יכנס להתקלח בזמן שהיא טולה כביסה בחוץ,
"בסדר!!!" צרחתי לה, היא ממש התרגשה בשבילי.. והאמת שגם אני! בחיים שלי לא התרגשתי מדייטים.. זה הרגיש לי רגיל פגישה עם ידידים רו משו בסגנון אבל הפעם, הפעם הלב שלי דפק ברמות!
נכנסתי למקלחת, נותנת למים החמים להישפך על גופי לסבון לרכך את עורי חשבתי הרבה במקלחת על הארי, האם זה בכלל אפרי להתאהב בכזו מהירות?? הרגשתי שאני מנסה לשכנע את עצמי שאני לא מרגישה אליו משו שזה סתם רק פגישה חמודה בין שני ידידים או משו כזה.. חוץ מזה מכל הנשים שהוא יכול "לבחור", למה דווקא אני?
אולי הוא פשוט טיפוס כזה, שזורם עם החיים ומנסה את כל הבנות שבאלו ממש כמו איתן!!
אני לא מאמינה שנישקתי,שהייתי חברה של האידיוט הזה! איך??
אבל, הכל קורה לטובה, והקשר שהיה ביננו לימד אותי לא להיות קלה להשגה בלשון המעטה לשמור מרחק מאנשים שאני לא מכירה אותם באמת ולא על הפגישה הראשונה לתת לו לעשות מה שבאלו איתי…
הארי בטח לא כזה.. נזכרתי בחיוך המושלם הזה שלו שחושף שתי גומות.. שלא נדבר על העיניים שלו חיוך ענקי נמרח על שפתיי. הוא שונה, אני יודעת..
יצאתי מהמקלחת ועטפתי את גופי במגבת הוורודה שלי, נכנסתי לחדר שלי פתחתי את הארון ושעה התלבטתי מה ללבוש, לבסוף החלטתי שאני לובשת את החצאית בצבע הוורד עתיק שלי עם גופיית בטן שזה נראה כמו שמלה עד שאני מרימה קצת את הידיים שלי ואז זה חושף קצת את הבטן..נראה ככה:
http://www.polyvore.com/untitled_16/set?id=93447471
ייבשתי את השיער ולאחר מכן סלסלתי את הקצוות הבהירות שלי שמתי מסקרה שאירכה את ריסיי שכבר היו ארוכים, עיפרון שחור שידגיש את צבע עיניי הכחולות. שמתי אודם ורוד שהתאים ללבוש שלי.. אם תשאלו אותי אני הכי אוהבת בי, את השפתיים ואת העיניים אולי, מעבר לזה אני לא חושבת שאני כזאת יפה אני מתכוונת שאני כן חושבת שאני יפה אבל לא כמו שכולם אומרים..
שמתי את נעליי העקב שלי והסתכלתי המראה לראות אם יש משו לא בסדר בי…
"אליס! , הוא פה. בבית . הזה . הארי סטיילס . אני חושבת שאני מתה " שמעתי את קולה של דניאל מבחוץ לדלת שלי..
"אפשר להכנס?" היא שאלה אותי
"אממ כן בטח" השבתי לה היא פתחה את הדלת.. "וואוווו אליס את מהממת!!!!!!!"
"חחחחחח תודה, אבל תגידי את האמת, חסר משו?"
"לא! את מושלמת!!! רק עוד כמה שפריצים מהבושם הזה" אמרה בזמן שהיא שופכת עליי חצי בקבוק
"אוקיי אוקיי, זה מספיק" אמרתי לה בזמן ששתינו צוחקות.. היא באמת חברה אמיתית..
"דניאל, אני ממש מתרגשת!!! הבטן שלי מתהפכת מרוב התרגשות ואני לא אתפלא אם אני אקיא לו על נעליים…!" אמרתי לה בטון רציני "פשש האם אזני מטעות אותי?? אליס מתרגשת מדייט?!?!?! , זה חדש! חחח אל תדאגי הדייט הזה יעבור בשלום!"
"מבטיחה?"
"מבטיחה!"
"הוא מחכה לך בסלון כבר שעה, רדי כבר!" צחקתי "את לא יורדת גם??"
"שאני יהרוס את הרגע?! נראלך???" צחקתי והנהנתי לה, "תהני" היא לחשה לי.. חייכתי "תודה.."
בזמן הירידה במדרגות, הרגשתי כמו בנשף שתמיד דמיינתי שהייתי קטנה שמחכה לי למעטה נסיך ואני נסיכה.. כלום לא היה באמת אמיתי, חוץ מהקטע של הנסיך.. הארי חיכה לי למעטה 3>
ראתי יושב בשולחן משחק בפלאפון שלו עד שהוא הבחין בי יורדת במדרגות.. הסתכלתי עליו מחויכת תוך כדי שאני מרגישה את הסומק "הטבעי" גובר על לחיי..
"וואוו" נפלט להארי ואז גם הוא ניהיה קצת אדום הוא בא לקראתי
"את יפיפייה"
"תודה גם אתה לא רע" קרצתי לו
"אחריי?" שאל אותי "אחרייך" הוא החזיק לי את היד מה שגרם ללב שלי לדפוק חזק ממש. יצאנו לאוטו שלו הוא פתח לי את הדלת כמו ג'נטלמן אמיתי ואז גם הוא נכנס..
"אז, אדון סטיילס, לאן הולכים??" שאלתי עם קול מסוקרן במעט הוא צחק
"אני אוהב שאת קוראת לי ככה, עכשיו תורי להמציא לך כינוי את לא חושבת??"
"הארי די לנסות להעביר נושא ממילא אני עכשיו ידע אז תגיד כבר!" הוא צחק
"אני לא מנסה להעביר נושא, ברבי, את פשוט תדעי עוד מעט!"
"ברבי?" שאלתי אותו
" זה הכינוי שלך,לי קראת אדון סטיילס כי אני רשמי ובוגר.. אז אני קורא לך ברבי כי את יפה מבפנים וגם מבחוץ" הוא אמר לי בזמן שהיה רמזור אדום והסתכל לי בעיניים הוא קירב מעט את ראשו, הייתי מאושרת אבל אז נזכרתי באיתן.. "ירוק" אמרתי לו וקצת סומק עלה לו על הלחיים.. "אממ כן.."
נוצרה שתיקה באוטו לכמה רגעים..
"הארי, אל תיקח את זה אישי, זה פשוט שאני צריכה קצת זמן.. מבין? זה פשוט שקרה משו ומאז לקחתי את זה על עצמי, אני מבינה אם זה לא נח לך שזה ככה או משו אבל כזאת אני.." הסתכלתי אליו וראיתי את הפרופיל המושלם הזה שלו..
"אני לא לוקח שום דבר אישי, ליהפך זה גורם לי להעריך אותך יותר.. אם תרצי לשתף אני פה ואני מוכן להתערב על זה שעד סוף הערב את תנשקי אותי" קרץ לי מדגיש בעיקר את ה"את".
"אהה כן??, וואי הארי אתה כזה חי בסרט!!" התפקעתי מצחוק..
"בואי נתערב, אם את כ"כ בטוחה שזה לא ייקרה היום!" אמר לי כולו בביטחון
"יאלהה, על מה מתערבים?"
"אם אני אנצח את תיהיה חייבת לישון אצלי בבית היום, אחלה?"
הסמקתי קצת אבל ידעתי שזה לא הולך לקרות "אחלה.. אבל כשאני אנצח אתה תיהיה חייב לתת לי לאפר אותך ולהלביש אותך לפני שאתה הולך לראיון.. הולך??" הוא מחק והנהן
"תתכונני לשינה טובה היום" אמר לי.. "תתכונן לפאדיחות של החיים" עניתי לו בזמן ששתינו צחקנו הוא החנה את האוטו בשטח סלעי כזה..
"איפה אנחנו??" שאלתי אותו מעט מודאגת "אוקיי אנחנו ממש קרובים , אז אני רק ישים לך את הצעיף הזה" אמר לי תוך כדי שהוא קשר אותו על עייני.. הוא החזיק לי את שתי ידיי להוביל אותי למקום שאליו הוא רוצה שנלך.. "אמאלה!!!!!!!!!" צרחתי "תרגעי, אני פה" שמעתי אותו צוחק קצת
"אם ייקרה לי היום משו אדון סטיילס , זה יהיה על אחריותך , ותפסיק לרוץ אני לא בקצב שלך!!" המשכנו ללכת ביחד לאט לאט עש שהארי החזיק לי את שתי הידיים ובלי כוונה משך אותי מעט קדימה
"אמרתי לך יותר לאט!" אמרתי מפוחדת קצת ובאותו השנייה נתקלתי באבן ונפלתי ישר להארי, יידי היו מונחות על גבו ויכולתי להרגיש את שרירי הגב שלו כאשר הוא מחזיק במותניי.. "את בסדר?" יכולתי להרגיש את נשימותיו מכך הסקתי שהיינו ממש קרובים האחד לשני.. אז התרחקתי מעט..
"אממ כן ברור" אמרתי מרגישה איך הסומק עולה שוב על לחיי התקדמנו ביחד עוד כמה צעדים
"אוקיי, הגענו!" הארי אמר בזמן שהוא פרם את הקשר של הצעיף.. פתחתי את עיניי "ואוווווווווו!!!!!! הארי זה, זה מדהים!!!" הסתבר שהייתי על צוק ממש ממש גבוה שהנוף זה הים הענק והרחב שלפנינו הארי הכין פיקניק ממש ענק, ווואי הוא ממש השקיע
"תודה!!!!!!!!!" קפצתי עליו לחיבוק ענק.. בלי להרגיש איך הוא מרים אותי ואני כורכת את רגליי סביבו ואז תוך כדי שאני באוויר על צוק שלפניי הנוף היפה ביותר בעולם (אני לא מדברת על הארי -_-) הסתכלתי ישר לעיניו הירוקות והחדות והוא על שלי הרוח מעיפה לי ולו את השיער ולרגע תהיתי איך הוא מחזיק אותי ככה, ולא ניכר על הפנים שלו שום מאמץ! התקרבתי אליו לנשיקה קטנה וראיתי אותו כבר מסתכל על שפתיי "למה את מחכה?" לחש לי..
"אף אחד לא מנצח אותי בהתערבויות , מצטערת" קרצתי לו וירדתי ממנו
הוא צחק והיה נראה מעט מבולבל
ישבנו על השמיכה הוא מולי, וטחנו את החיים מכל האוכל שהיה שם, תוך כדי שאנחנו צוחקים אחד מהשני משטויות. "תנקה פה" אמרתי לו מצביעה על קצת מתחת לפה שלי בזמן שאני צוחקת,
"איפה?" הוא שאל אותי בזמן שהוא מנקה בכל מקום אחר, צחקתי וקמתי ממקומי מתיישבת לידו ומעבירה יד מתחת לשפה התחתונה שלו, הוא חייך אליי והחזרתי לו חיוך עם סומק..
"את לא מתכוונת להפסיד בהתערבות הזאת הא?"
"זה לא בכוונה אני לא שולטת בעובדה הזאת שאני אף פעם לא מפסידה, במיוחד לא לאדון" קרצתי ושתינו התחלנו לצחוק הוא סימן לי שאני אשים את ראשי על בירכיו וזרמתי איתו, באמת הרגשתי שאני אוהבת אותו.. הוא ליטף את שערי, "את מהממת" אמר לי תוך כדי שהסתכל ישירות לעיניים שלי.. "תודה" הסמקתי שוב!! אני חייבת ללמוד איך מפסיקים את זה, חזרתי למצב ישיבה לידו תוך כדי שהוא שר לי "isn't she lovely" הנחתי את ראשי על כתפיו ועצמתי עיניי נותנת לאוזניי להתענג על הקול היפה שלו עד שגמר "וואי, הארי אתה ממש מוכשר!"
"תודה" מלמל "אממ הארי,קרה משו?" שאלתי אותו
"סתם פשוט חשבתי שגם את מרגישה אליי משו.."הסביר את עצמו.. בהבעת פנים קצת מבואסת
"הארי," הסתכלתי היישר לתוך עיניו "ברור שאני מרגישה אלייך משו, פשוט אני לא רוצה להפגע.."
"איתי,"אמר בזמן שהחזיק לי את היד "איתי, את בחיים לא תפגעי, תסמכי עליי.."
הנהנתי "אני יודעת" הוא התקרב אליי שוב, היינו ממש קרובים אבל אז פלאש ענקי היה לנו מול הפרצוף, שמעתי את הארי מקלל בלחש, "שנזוז?" שאל אותי, הנהנתי ונכנסנו למכונית.. דיברנו המון בזמן הנסיעה הוא ניסה לשחוט ממני קצת מידע על איתן מה שלא כ"כ עבד והאמת ממש ממש נהנתי שם הרבה הרבה יותר משציפיתי, לבסוף הגענו ליד הבית שלי..
"אז… הארי? ניצחתי בהתערבות?" שאלתי בעדינות, הוא הסתכל אליי ישירות לעיניים וחייך את החיוך המושלם הזה שלו.. "כן, אני מניח שניצחת, מחר אני אהיה אצלך ב 12 בבוקר?" שאל
הנהנתי "אז קבענו?!" הוא הנהן "אז ההתערבות נגמרה נכון?" שאלתי, ראו על המבט שלו שהוא לא יודע מה אני רוצה ממנו "אממ כן " מייד אחרי שהוא אמר את זה תפסתי את ראשי ונישקתי אותו, נשיקה לא קצרה מדיי וגם לא ארוכה מדיי באתי ללכת אבל אז הוא משך אותי בחזרה לעוד נשיקה ועוד אחת קטנה, התנתקנו רק כאשר נגמר האוויר, "אני צריכה ללכת"לחשתי "תודה על היום, היה מדהים!"
הוא חייך אליי, "אני נהנתי יותר"


תגובות (5)

תמשיכיי

23/09/2013 10:32

תמשיכי!!

23/09/2013 10:53

תודה אני אמשיך 3>

23/09/2013 11:02

מושלם תמשיכי

23/09/2013 11:06

טנקס 3>

23/09/2013 12:28
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך