FollowYourDreams
אוקיי בנות מקווה שאהבתן :)
ויש לי קצת מחסום כתיבה בסיפור השני.....אני אנסה לכתוב מחר ;)

(8) stole my heart

FollowYourDreams 28/03/2013 841 צפיות 3 תגובות
אוקיי בנות מקווה שאהבתן :)
ויש לי קצת מחסום כתיבה בסיפור השני.....אני אנסה לכתוב מחר ;)

פרק מוקדש לליאור סטיילס>דיירקשנית פוראבר על היותך דיירקשנית כבר שנה!! 3> 3> 3> (ועל יום הנישואין להארי)
~מנקודת מבטה של ליאור~
אם אביה נחמדה כמו שניר אז אני בטוחה שנסתדר מצוין! אני לא מאמינה. רק לעכל את מה שקורה פה.
פגשתי את אחות של הארי. פגשתי את הארי. פגשתי את לואי. פגשתי את זאין. פגשתי את ליאם. פגשתי את נייל. אני אפגוש את אחות של זאין! אנחנו אולי נהיה חברות! אין ספק שנהיה חברות הרי יש סיבה לכך שהיא ושניר חברות ושניר ממש חמודה אז אני משערת שגם אביה. "אז מתי נפגוש את אביה?" שאלתי את שניר "היא בחוג גיטרה כרגע…..אני משערת שהיא תחזור בערב…" אמרה שניר והוסיפה בחיוך ערמומי "מה אתן אומרות שנלך לצפות בחזרות שלהם?" בלי לשים לב קפצתי "כן!"
אחריי הבנות "חח יאללה בואו!" כולן אמרו במקהלה
"רגע!" נעמדתי מולן ועצרתי אותן "לא שכחתן משהו??"
הן הביטו בי במבטים מבולבלים, גלגלתי את עיניי "איך נגיע לשם?"
"אהה טוב זה פשוט, יש לי רשיון" חייכה שניר וסימנה לנו לעקוב אחריה
נכנסנו לחנייה בבית של,אומייגזר, משפחת סטיילס. שניר הסירה את הכיסוי ומולנו התגלתה מכונית לבנה ונוצצת. היא נכנסה למושב הנהג וכל אחת תפסה את מקומה ברכב. הנסיעה עברה בהמון צחוקים, תיכננו להיפגש מחר בבריכה בביתה של שניר. הגענו לאולפן ההקלטות שבו כביכול הם עושים את החזרות
נכנסנו פנימה וקולותיהם נשמעו מבעד לדלת ענקית ולבנה. אומייגזר. כן הם עושים חזרות, והנה הם שוב! זה יותר מדי ליום אחד! אני חושבת שאני עומדת להתעלף……
.
.
.
.
.
"ליאור???" קול קורא מעליי ואני פוקחת לאט את עיניי.
אני רואה את…לא אין מצב. הארי סטיילס מנופף בידוי מעליי, "סוף סוף קמת! כולם דאגו לך כל כך" אמר בחיוך והבעת הקלה עלתה על פניו. ניסיתי לחייך והוא הושיט את ידו כדי לעזור לי לקום, קמתי והרגשתי סחרחורת משתוללת בראשי. מעדתי אחורה והארי תפס אותי והשעין אותי עליו, הסמקתי. "איפה כולם?" שאלתי והתרחקתי מעט "אוקיי ככה, היילי יסמין זאין ונייל הלכו להביא קצת אוכל, שניר עדן ריין לואי וליאם הלכו לאיפשהו…אין לי מושג לאן" אמר וקצת סומק החל לעלות גם על פניו. "אוקיי, תודה שנשארת" חייכתי אליו "בבקשה, את מרגישה טוב?" שאל אותי, למרות הסחרחורת בראשי "כן, מצוין" עניתי. "שקרנית! כמעט נפלת קודם" אמר בטון דואג אבל לאחר מכן צחקק, הוא הגיש לי בקבוק מים, לקחתי את הבקבוק ושתיתי קצת. "ליאור!" ריין רצה אליי מהכניסה לאולפן "דאגנו לך!" אמרה עדן ושניר רצה לחבק אותי, לואי וליאם הלכו מאחוריהן ואיתם עוד נערה, שיערה שחור וחלק ועיניה חומות, מבנה פניה מזכיר קצת את של…..זאין. "אביה?" שאלתי והבטתי בה "כן! נעים מאוד איך ידעת?" שאלה וחיבקה אותי "ניחוש פרוע" גיחכתי וחייכתי אליה חזרה. "ליאור את מרגישה טוב? כולנו דאגנו לך,במיוחד הארי" אמר לואי ואני הסמקתי, הארי סינן משהו. "טוב, לא קרה כלום כשלא היינו, נכון?" שאלה שניר והביטה במבט חושד בי ולאחר מכן בהארי, העפתי אליו מבט והסמקתי "לא ממש לא!" אמרנו שנינו. "בטוח שהכל בסדר?" שאל ליאם "כן, הכל טוב" חייכתי ויצאנו מהאולפן. ראינו את היילי יסמין נייל וזאין מתקרבים אלינו, "ליאור!" צעקו במקהלה "את בסדר?" שאלו היילי וזאין "דאגנו לך" אמר נייל "את מרגישה טוב?" שאלה יסמין. "כן כן ותודה" אמרתי והנפתי את ידיי באוויר "טוב מה הבאתם אני גוועת" שאלתי והבטתי באריזות שבידיהם "אוכל סיני!" צעק לואי וחטף מזאין את אחת הקופסאות, כולנו לקחנו מנה של נודלס עם מוקפץ וישבנו בתוך האולפן ליד אחד השולחנות. הארוחה עברה בצחוקים והתחברתי מאוד עם אביה, בכל פעם שעיניי פגשו בשל הארי הרגשתי את פעימות הלב מאיצות….. כנראה שהוא כבר יותר מהפייב שלי….
~מנקודת המבט של אביה~
אחרי שיעור הגיטרה יצאתי קצת לסיבוב ברחובות, לא שמתי לב ורגליי לקחו אותי לאולפן בו חזרותיו של זאין והלהקה שלו מתקיימות, ראיתי את ליאם לואי ועוד שלוש בנות יושבים בחוץ.
התקרבתי אליהם "ליאם! לואי!" קראתי ונופפתי אליהם, הם נופפו לי חזרה
הם קמו ואחריהם גם שלושת הנערות, "היי אני אביה, אחות של זאין" חייכתי
הבעות פניהם המופתעות הסבירו לי שהן מעריצות, חיבקתי כל אחת מהן
"טוב מה אתם עושים כאן בחוץ? ואיפה כל השאר?" פניתי אל לואי וליאם
"מחכים לזאין ונייל, הם הלכו להביא אוכל, עדיף שניכנס" אמר ליאם, נכנסנו אחריו
בתוך האולפן ראינו את הארי ולידו עוד מישהי, היא קפצה "אביה?"
"כן! נעים מאוד איך ידעת?" שאלתי והתחבקנו "ניחוש פרוע" היא ענתה ושתינו גיחכנו
זאין ונייל נכנסנו ואחריהם שתי נערות "טוב אני חייבת היכרות!" אמרתי אחרי שארבעתם דאגו לשלומה של הנערה, שהתגלתה כליאור
בזמן האוכל כל אחת מהן הציגה את עצמה,
"אני עדן" אמרה וחיבקה אותי
"אני ריין" אמרה וחייכה אליי חיוך קורן מאושר
"יסמין" אמרה וחיבקה אותי גם היא
"אני היילי, נחמד לפגוש אותך" חייכה היילי וחיבקה אותי גם היא
"אני אביה, אחות של הקוף" אמרתי והצבעתי על זאין, הוא בתגובה חייך וגילגל עיניים
ממש התחברתי אליהן בארוחה וקבענו למחר בבריכה של שניר…..


תגובות (3)

תמשיכיייייי זהההה מושלםםםם !!❤❤

29/03/2013 06:44

תודה חח ;) אני מקווה להמשיך את הסיפור השני היום….. ואת זה אני אמשיך אולי מחר 3>

25/04/2013 04:00

תמשיכי :)

25/04/2013 11:56
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך