All you need is love פרק 12

הילוש_הארי 06/04/2013 1293 צפיות 2 תגובות

~ כעבור חצי שנה ~
״ טוב לאב אני אבוא לאסוף אותך בשמונה״
״ טוב מחכה לך.. ״
״ ביי אוהב אותך״
״ גם אני ביי״
סגרתי את השיחה עם הארי, היום אנחנו חוגגים חצי שנה..
וואו חצי שנה… כמה דברים קרו, הזמן עבר מהם…
טוב נתחיל מההתחלה..
אחרי שלושה ימים באל איי האי היה חייב לחזור ללונדון היה להם הופעה…
אני ניזכרתי עם אימא שלי עוד יומים אחר כך ואז היא השתחררה הביתה.
נישארתי איתה שבוע אחרי שסיפרתי לה לגבי המוות של אבי
פחדתי, פחדתי שהיא תפגע בעצמה, אני יודעת כמה היה לה המוות של ג׳ו לא רציתי שיקרה משהו ושאני אדע שיכולתי לעשות משהו אבל לא עשיתי..
אחרי זה סבתא שלי באה להיות איתה עד שנגע לגמרי שהיא בסדר…
מאז אני מבקרת את אימא שלי פעם בחודש,אני רוצה שהיא תדע שאני תמיד פה, אני רוצה שהיא תדע שהיא לא לבדה.
אני והארי עברנו הרבה בחצי שנה יחסית לזוג…
הייתי נפגשת עם הבנים הם היו עוזרים לי. משכיחים ממני את הצרות קצת. הם ממש נחמדים, נייל הוא החמוד זאין היה קצת קשוח בהתחלה אבל הוא ממש אחלה של בנאדם, ליאם ממש מתוק אני אוהבת להיות בחברתו הוא ממש החברה הכי טובה שלי במין זכר, ואני בכוונה אומרת חברה ולא חבר כי אני יכולה באמת לדבר איתו על הכול והוא לא ישפוט אותי.
ולואי, טוב לואי באמת מצחיק וזורם, אבל לפעמים שאני והארי קצת יותר בקוצי מוצי שלנו הוא ישר עושה פרצוף מבואס הוא מזיז את מבטו או משפיל את הראש..
אז דיברתי איתו על זה פעם והוא אמר לי שזה ביכלל שהוא מתגעגע לחברה שלו אלינור שהוא לא פגש הרבה זמן, אז זה קשה לו ליראות אותנו קצת…
בקשר לחלומות שלי הם ממש לא עברו, אני חולמת עליהם כימעט כל לילה.
האמת שאני ממש מודאגת מהחלום האחרון, אז אני מישתדלת לדבר עם הארי כמה שיותר…
טוב היום אנחנו הולכים לחגוג חצי שנה ביחד, אני לא יודעת מה הוא עשה לכבודי אבל אני יודעת שהוא אמר לי להיות מוכנה בשמונה והוא יבוא לקחת אותי..
קניתי לו שעון זהב יפה, וגם שרשרת של צלב בצבע כסף. ( וכיפה חחח…)

הסתכלתי לרגע על השעון והחזרתי את מבטי אליו חזרה השעה הייתה כבר שבע ורבע!!!
נכנסתי להתקלח מהר והתלבשתי ( http://www.polyvore.com/amelia_casual/set?id=59891547)
הסתכלתי על השעון היה רבע לשמונה התאפרתי במהירות אני במילא לא מתאפרת הרבה. כשסיימתי כבר היה שמונה וחמישה.
שמעתי צליל של הודעה וכבר הבנתי שזה הארי מודיע לי לרדת יצאתי במהירות וראיתי אותו עם באגז פתוח מחכה לי מחוץ למכונית לא הבנתי למה הוא פתח את הבגז.
טוב זה לא באמת משנה, רצתי אליו אני הכי אוהבת לרוץ אליו ושהוא מרים אותי בחיבוק שלו.
הוא הוריד אותי בחזרה לרצפה הסתכלנו אחד לשני בעניים, כמה זמן לא ראיתי את העניים המדהימות האלה. הארי לא היה פה במשך כל השבוע הוא נסע לצרפת עם הבנים.
״נו אתה מתכוון לנשק אותי כבר?!״ שאלתי בגיחוך קטן ומבלי לחשוב פעמיים שפתינו התנגשו. כמה זמן חיכיתי לנשיקה ממנו שכל כך חסרה לי, נשיקה מלאת רגשות, כזאת שמראה את כל הגעגוע.
הרגשתי שהוא מתנתק ממני. הסתכלתי עליו במבט מבולבל
״ הכל בסדר?״
״ כן אבל איפה המזוודות!?״
״ מזוודות?״
״ כן נו אנחנו נוסעים! אמרתי לך לא?״
״ לא, אמרתה שזו הפתעה, חשבתי שאמרת נוסעים כאילו בכוונה לנוסעים לאנשיהו לא נוסעים לחופשה איפשהו״
״ טוב אז אני אומר לך עכשיו נוסעים לחופשה איפשהו״
״ מה?! אבל אני לא ארגנתי מזוודות ולא הודעתי למנהל שלי ולא אמר…״
נקתעתי בנשיקה של הארי
״לא הארי בר..״ נתקעתי שוב מנשיקתו
״ אתה יודע אתה לא יכול להשתיק אותי כל פעם שאני רוצה לד…״ ושוב הארי השתיק אותי בדרכו הייחודית…
״ טוב בואי..״
״ מה בואי?״
״ בואי נלך לבית שלך לסדר את המזוודות להודיע למנהל שלך בעבודה.״ הארי אמר מרוצה
״ אני אוהבת את הגישה שלך סטיילס״ אמרתי והעברתי את ידי בשערותיו. תמיד אהבתי לעשות את זה
פתחתי את הבית שלי ונכנסנו יחד
״ טוב תראה אני הולכת להתקשר לבוס שלי ואתה בנתיים תוציא לי את המיזוודות מהארון.. רגע כמה זמן אנחנו נהיה שם?״
״ אמממ משהו כמו שלוש ימים..״
״ אוקיי אז תוציא שתיי מזוודות גדולות ומזוודה אחת קטנה ״
״ למה כל כך הרבה״ הארי אמר בשוק
״ ובכן אני אישה מה ציפית שאני אקח סדין אכניס את שלוש חולצות ותחתונים אקשור את זה אתלה על מקל ואני מוכנה!?״ לקחתי מהר אוויר אחרי המישפט. ארוך הזה. ואפשר לומר הלא ממש דוגמית הזה.
הארי בנתיים צחק ואמר משהו אבל לא שמעתי כי הוא כבר היה בדרך לארון ואני עם הטלפון ביד.
התקשרתי לבוס שלי הודעתי לו ולצערי אני אצטרך להשלים את כל השעות החסרות, התקשרתי לרון וללידיה וכמובן לאימא שלי, לא רציתי שום הפרעה בימים האלה מאף אחד אני צריכה את הזמן הזה כל כך.
התקדמתי ליראות מה הארי עושה כל כך הרבה זמן בכל זאת רק ביקשתי ממנו להוציא לי מזוודות.
תפסתי אותו עם החזייה שלי על הראש שלו ושמגירת התחתונים שלי פתוחה קצת כנראה שבה הוא כבר הספיק לחטט לי.
״למה אני לא מופתעת?״
הארי הביט בי מיד והוריד במהירות החזייה שלי מראשו והחביא אותה מאוחרי גבו בצורה לא ממש מוצלחת. גללתי למראה זה.
״ בוא בוא״ אמרתי לו בזמן שלקחתי את החזייה שלי מידיו
״ תוציא לי בבקשה שלושה גופיות מהארון.
הארי ישר טס לארון מחפש לי מוציא לי את הגופיות הכי מכוערות שלי.
כולן עם מחשוף ענקי. כל כך מתאים לו…
״ רק.. רק תשב הארי ואל תעשה כלום..״
הלכתי לכיון הארון מוציאה את הבגדים שאצטרך, הרגשתי את מבטו של הארי כל הזמן הזה עליי.
״ נו די אל תסתכל עלי ככה אני לא אוהבת.״
״ אני לא יכול את יפה מידי״
״ חחח אני שונאת שאומרים לי את זה״
״ למה זו האמת״
״ כן יכול להיות שזה האמת אבל אני פשוט לא אוהבת שאומרים לי את זה״
״ אז תתחילי לאהוב כי זו האמת ואני הולך לומר לך את זה כל הזמן עד שתקלטי את זה״
״ אתה מקסים הארי״
״ כן אני יודע״
״ וצנוע אל תישכח את זה!״
חזרתי להכניס דברים למזוודה לפתע הרגשתי שתיי ידיים גדולות עוטפות את מותני.
הסתובבתי כשידיו של הארי עדיין עליי הסתכלנו אחד על השני בעניים כמה שניות , אני הכי אוהבת את הרגעים האלה שלא אומרים כלום אבל אומרים כל כך הרבה.
״ אני אוהב אותך״ הארי לפתע אמר.
״ אני אוהבת אותך גם״
הארי רכן אליי לנשיקה עדינה והיא נעשתה לסוערת יותר ויותר עד שהגענו למצב שהארי שוכב עליי ואנחנו עדיין מתנשקים בלהט.
״ הארי .. הא..הארי״ אמרתי בין נשיקה לנשיקה
״ אנחנו .נשיקה. צריכים .נשיקה. ללכת״
״ לא .נשיקה. רוצה״
״ בלי רצון הארי קדימה אמרתי שאני מתנתקת וכמה ממנו בכדי לסגור את המזוודה שלי.
אחרי כמה דקות מצאנו את עצמנו כבר במכונית נוסעים…


תגובות (2)

תמשיייייכיייי

06/04/2013 14:55

להמשייייך (:

15/04/2013 15:41
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך