מקווה שאהתן <3
המשכתי למרות שלא היה 10 תגובות אבל לא נורא ,
5 תגובות ממשיכה ואני ישמח עם יהיה גם יותר :)

Angel- One Direction fanfic- פרקים שלוש + ארבע

10/06/2013 924 צפיות 2 תגובות
מקווה שאהתן <3
המשכתי למרות שלא היה 10 תגובות אבל לא נורא ,
5 תגובות ממשיכה ואני ישמח עם יהיה גם יותר :)

פרק שלישי :
מנקודת מבט של אנג׳ל:
שהגנו למעלית נכנסנו אליה והארי לחץ על הקומת כניסה.
הייתה שתיקה מביכה עד שפתאום שמענו בום וניחבה האור במעלית.
ניבהלתי ושאלתי את הארי ״מה קרה ? איפה אתה?״ בגלל שהיה חושך לא ראיתי אותו.
הארי ענה ״ אנג׳ל אני פה אבל על תיבהלי ניראה לי נתקענו במעלית״ ישר הרגשתי מישהוא מחבק אותי מאחורה ואומר לי ״ אני פה ואני בטוח שתכב יוציאו אותנו״ הנהנתי לו …. עבר כבר רבע שעה ובינתיים שמתי ראש על הארי.לאט לאט ניהיה ממש עייפה הריי רק באתי מטיסה אז נירדמתי על הארי.
מנקודת מבט של הארי :
ראיתי שהיא נירדמה עליי .היא ניראת כמו מלאך.עבר כבר שעה מאז שאנחנו נתקענו במעלית ואז ניזכרתי שיש לי פה את האייפון .מהר הוציאתי אותו מהכיס אבל ראיתי שאין פה קליטה ! התבאסתי .ניהייתי עייף גם ונירדמתי.
.שמעתי רעשיים ולאט לאט פתחתי את העיינים.ראיתי שהדלת מתחילה להיפתח מהר הערתי את אנג׳ל.
התחלנו ליצעוק שאנחנו פה.בסוף הדלת ניפתחה וראיתי את הבנים והבנות בחוץ.ישר אני ואנג׳ל רצנו מחוץ למעלית והבנות רצו לחבק את אנג׳ל ואני את הבנים .כולם התחילו להגיד לנו כמה הם דאגו לנו .הגענו לסוויטות שלנו ואנחנו ניפרדנו מהבנות .שנכנסנו לסוויטה שלנו ישר זאיין אמר ״ אז הארי ספר מהר מה קרה שהייתם ביחד במעלית״ ישר אמרתי ״ לא קרה כלום רק נירדמנו כי היינו עייפים ״ נייל אמר ״ אז פעם ראשונה שאנחנו שומעים שהארי לא פירלטט אם בת ועוד אם אנג׳ל שהוא דלוק עלייה״ הבנים צחקו וגם אני בסוף אחרי שסתם דיברנו על דברים מפגרים אמרתי לבנים שאני עייף ושאני הולך לישון.

פרק רביעי :
מנקודת מבט של אנג׳ל:
נכנסנו לסוויטה שלנו . ישר דמי אמרה ״ נו.. שפחכי איך היה להיתקע אם הארי במעלית?״ עניתי לה״ היה בסדר , רק נירדמנו״ אלינור אמרה ״ לא יכול להיות שהארי לא עשה שום מהלך הריי זה הארי ״ אמרתי ״ כלום ״ דיברנו עוד קצת ואז אמרתי לבנות שאני עייפה ושנדבר מחר.
– בבוקר-
בבוקר התעוררתי מהשעון המעורר ששמתי…. קמתי להיתארגן כי היום יש לי חזרות עם הבנים . שסיימתי להיתארגן ניפרדתי מהבנות וניגשתי לסוויטה של הבנים שהייתה מימולנו. דפקתי בדלת כמה פעמיים ואז נייל פתח את הדלת בזמן שהוא מצחצח שיניים . הוא עשה לי סימן עם היד להיכנס כי הוא לא יכל לדבר. ניכנסתי . ראיתי את לואי וזאיין אוכלים. ואת ליאם צועק להארי מלמטה להארי לקום. בסוף ליאם עלה למעלה . ליאם חזר למטה רטוב כולו. שאלתי אותו ״ מה קרה לך ???״ לואי ענה ״ הארי נכון ?!״ ליאם רק הינהן . בסוף החלטתי לעלות למעלה להעיר אותו . שאלתי את זאיין איפה החדר של הארי והוא אמר לי את עולה למעלה וישר פונה ימינה . אמרתי תודה. עליתי למעלה ופניתי ימינה דפקתי על הדלת כמה פעמיים ואז הארי צעק ״ ליאם תיזהר יש לי מים ואני לא מפחד להישתמש בהם עוד פעם ״ צחקתי ועניתי לו בחזרה ״ זאת אנג׳ל ״ הוא אמר ״ אהה.. כנסי ״ ניכנסתי וראיתי אותו עדיין במיטה שוכב וחצי ישן חצי ער.
מנקודת מבט של הארי :
ליאם צעק לי להתעורר מלא פעמיים אבל פשוט לא היה לי כוח לקום מהמיטה בסוף הוא הבין שאני לא הולך לקום אז הוא עלה למעלה להאיר אותי. ידעתי שהוא יעלה אז לקחתי כוס עם מים שהייתה לי בחדר ושאיך שליאם ניכנס לחדר זרקתי אליו את המים ונעלתי את הדלת. ליאם צעק לי ״ הארי!!!״ צחקתי וחזרתי לישון. אחרי כמה דקות מישהוא דפק בדלת עוד פעם וידעתי שזה ליאם אז אמרתי״ליאם תיזהר יש לי עוד מים ואני לא מפחד להישתמש בהם עוד פעם״ ואז מישהיא ענתה בחזרה ״זאת אנג׳ל״ פתחתי את המנעול וחזרתי למיטה וצעקתי לה ״כנסי״ אנג׳ל ניכנסה כמו תמיד ניראת כמו מלאך אפילו עם היא בקושי ניסתה להיראות טוב היא נראתה מהמם. אמרתי לה ״ היי״ היא אמרה ״ היי הארי , יאללה אתה צריך לקום יש לנו היום חזרות!!!״
״ לנו??״
״ כן … כבר שחכת שאני הזמרת הרקע החדשה שלכם!״
״ אהה… נכון שחכתי״ ואז היא אמרה ״ טוב יאללה הארי לקום״
״ לא רוצה ״ בזמן שאני מחסה את עצמי עם השמיכה מעל הראש . בסוף אנג׳ל התייאשה ופשוט הורידה לי את השמיכה ולקחה את הכוס עם המים וזרקה עליי. צעקתי ״ אההה… מה את עושה ?!!!״ היא אמרה צוחקת עם הצחוק המקסים שלה ״ מעירה אותך, יאללה לקום ״ התייאשתי וניגשתי לשירותים להיתלבש. ירדתי למטה ואנג׳ל והבנים דיברו ביחד וצחקו. ליאם ראה אותי ואמר ״ אז.. צריך לקרוא לאנג׳ל שתעיר אותך כול הזמן בבוקר בשביל שאנחנו לא ניגמור רטובים ״ צחקתי ואמרתי ״ בכיף״ אנג׳ל חייכה . אחרי שסיימתי לאכול ניגשנו למעלית . ירדנו למטה וניגשנו ללימוזינה שלנו . פול ( הנהג שלנו) הסיע אותנו לאולפן חזרות . כול הדרך הבנים ואנג׳ל עשו שטויות אבל לי לא היה כוח אז פשוט הסתכלתי על אנג׳ל ועל היופי המהפנט שלה.


תגובות (2)

מושלמושששש תמשיכי מהר כי זה מהמממוששששששששששש

10/06/2013 07:33

מושלםםםםםם המשךךךךךך

10/06/2013 09:07
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך