10 תגובות ממשיכה :)

Angel- One Direction fanfic- פרק ארבע עשרה

13/06/2013 812 צפיות 5 תגובות
10 תגובות ממשיכה :)

פרק ארבע עשרה:
מנקודת מבט של הארי לפני חמש חודשיים:
עבר שבוע מאז שליאם הרביץ לי והוא לא מדבר איתי . אני תמיד מנסה לדבר איתו אבל הוא פשוט מתעלם ממני . אחרי ארבע ימיים כבר נכנעתי מלנסות לדבר איתו אז גם אני לא מתייחס אליו. הבנים כול הזמן מנסים לעזור לנו לסלוח אחד לשני אבל אנחנו לא מקשיבים להם וממשיכים בשלנו…. אפילו בחזרות אנחנו לא מדברים או מסתכלים אחד אל השני ואז המנהלים כועסים עלינו כי הם רוצים שיהיה בינינו קשר טוב בשביל ההופעות . התעוררתי מצלצול השעון המעורר שבטלפון שלי. נכנסתי לשירותים לשתוף פנים ולצחצח שיניים . יצאתי מהשירותים ויצאתי מהחדר לכיוון המטבח. שמעתי רעשים במטבח וראיתי שליאם שם. ניכנסתי למטבח וליאם היסכל עליי אבל אני לא עליו. הוא ישב על הכיסא שותה תיי ואני הכנתי לי קערה עם קולנפלס. שסיימתי ישבתי על כיסא מול ליאם והתחלתי לאכול. היה שקט עד שליאם קטע אותו ואמר לי משהוא בפעם הראשונה אחרי שבוע שלא דיבר ״ תקשיב הארי אני מבין שלא התנהגתי בסדר איתך אבל אני רוצה שנחזור להיות חברים , אז מה אתה אומר ?״ חשבתי כמה שניות ועניתי לו בקרירות ובצעקה ״ מצטער אבל אני לא חבר של מי שהרביץ לי ואז לא דיבר איתי שבוע רק בגלל שגילית שהאקסית שלי בהריון ושהיא לא יכולה לעשות הפלה״ אחרי שצעקתי עליו פשוט זרקתי את הקערה על הריצפה ויצאתי מהטבח לכיוון החדר שלי . שהגעתי לחדר נעלתי אותו וניגשתי לשירותים פתחתי את המיגרה מתחת לכיור הרמתי מלא מגבות ומצאתי את הסכין שאיתו אני חותך. לקחתי אותו ישבתי על הריצפה והתחלתי לעבור איתו על החתכים מאתמול בלילה.
מנקודת מבט של ליאם :
אחרי שהארי צעק עליי הוא פשוט זרק את הקערה שבו הוא אכל על הריצפה ויצא מהמיטבח. קמתי מהכיסא ולקחתי מטאטא וניקיתי את הקערה השבורה . זרקתי את השברים לפח . חשבתי כמה דקות מה לעשות והחלטתי לגשת לבנים לבקש עזרה עם הארי . קודם נכנסתי לחדר של אלינור ולואי וניגשתי אליו בשקט . הערתי אותו וניגשנו לחדר של נייל ( דמי עזבה בגלל שהיא הייתה צריכה להקליט את האלבום החדש שלה ) הערנו אותו וניגשנו לחדר של זאיין ( פרי גם הייתה צריכה לעזוב בגלל שעוד מעט הלהקה שלה יוצאת לסיבוב הופעות ) אחרי שהערתי את כולם ניגשנו לסלון . לואי אמר ״ נוו מה רצית?״ עניתי ״ תקשיבו אני יודע שלא התנהגתי בסדר בזמן האחרון אבל אני דיברתי עם הארי היום בבוקר לגבי להשלים איתו אבל במקום שהוא יסלח לי הוא פשוט צעק עליי וברח לחדר שלו , אז אני מבקש את העזרה שלכם עם הארי״ כולם אמרו ״ טוב ״ ואז נייל אמר ״ קודם כול לדעתי לואי ילך לדבר איתו לבד כי הוא החבר הכי טוב שלו ויראה מה איתו ״ לואי הסכים וניגש לחדר של הארי .
מנקודת מבט של הארי :
היו דפיקות בדלת . מהר שמתי את הסכין במגירה מיתחת למגבות , שתפתי את הדם מהבטן שלי וניגשתי לפתוח את הדלת . זה היה לואי . לואי ניכנס וניגשנו לשבת על המיטה. אחרי כמה דקות של שקט שאלתי ״ נוו מה רצית?״ הוא ענה ״ אמממ תקשיב אני חושב שאתה צריך לסלוח לליאם ולדבר איתו זה יעשה לך רק טוב ״ אמרתי ״ נוו מה הדפוק דיבר איתך ״ עם חיוך חצוף על הפנים . לואי גילגל את עיניו ואמר ״ טוב תקשיב בו נעזוב רגע את הנושא הזה ונדבר על זה שראיתי כתבה שלך אתמול שאמרו שאתה חותך והיראו תמונות שלך עם חתכים , ואני יודע שאני לא צריך להאמין לזה אבל אז חשבתי הריי אתה במצב ממש גרוע אז אין סיכוי שזה לא יכול להיות הגיוני אז הארי אתה חותך ?״ ניהייתי חיוור ומזה לואי הבין שכן הוא מהר ניבהל וצעק צרחה ״ הארי אתה כן ?!״ ישר אחרי שלואי צרח הבנים רצו לחדר שלי וצעקו ״ מה קרה ?!!!״

מנקודת מבט של אנג'ל:

מחר אני פוגשת את ליאם בפעם האשונה אחרי 5 חודשים.

אני ממש מתרגשת , כיאילו לא ראיתי את אח שלי חמש חודשים !

אני יאסוף אותו מהשדה תעופה והוא יהיה אצלי לכמה ימים עד שהוא יצתרך לחזור להקליט את האלבום החדש שלו עם הבנים.

.

.

.

-בבוקר-

התעוררתי בבוקר מצילצול השעון המעורר וניכנסתי לשירותים להיתארגן.

שסיימתי לקחתי את המפתוחות לבית שלי ( כן ההורים שלי קנו לי בית פרטי ) , את המפתחות למכונית שלי ואת אייפון שלי ויצאתי לשדה התעופה.

שהגעתי בידיוק ליאם היתקשר והודיע שהוא הגיע ונחת.

אמרתי לו שבדיוק הגעתי ושאני באה.

ניכנסתי לשדה התעופה וראיתי מלא מעריצות מרחוק צורחות .

ידעתי שהוא שם והלכתי לכיוון של המעריצות.

שהגעתי נידחפתי ביניהן והגעתי לליאם.

השומרים שלו לא נתנו לי לעבור וחשבו שאני אחת מהמעריצות.

ואז ליאם ראה אותי ואמר להם שזאת אני .

הם נתנו לי לעבור ומהר רצתי לליאם לחיבוק גדול ואוהב.

התנתקנו וליאם אמר " וואו הישתנת וגבהת "

צחקתי ואמרתי " תודה , גם אתה"

יצאנו החוצה והלכנו לכיוון המכונית שלי , הגענו למכונית עזרתי לליאם להכניס את המיזודות שלו ונסענו.

אחרי נסיעה של חצי שעה מלאה בדיבורים הגענו.

ליאם היה בשוק מהבית ואמר "וואו איזה בית יש לך !"

אמרתי " כן זה מה שאני אמרתי ".

.

.

.

– בערב –

ליאם הלך לישון ואני לא יכולתי להירדם חשבתי על כול הדברים שליאם סיפר לי .

ואחד מהם היה משהוא שלא האמנתי שהוא

הארי חותך!

הוא סיפר לי שהוא לא יכול להפסיק והוא מכור .

הוא סיפר לי שהוא בידיכאון קשה ולא אוכל ובקושי שותה.

הוא סיפר לי שהוא והבנים חושדים שהוא לוקח סמים.

הוא סיפר לי שכול ערב הוא " יוצא" לטיול אבל בעצם יוצא למעודון לשתות כיאילו אין מחר.

והחלק הכי גרוע הוא סיפר שהוא ניסה להיתאבד באמצע הופעה והוא והבנים מהר עצרו אותו וקיוו שהמעריצות לא קלטו אותו עם סכין ביד מנסה להתאבד!!!!


תגובות (5)

אומייגד!!!!!
המשך דחוף
זה סיפור מושלם!!!

13/06/2013 03:44

אהבתי תמשיכי דחוף

13/06/2013 04:21

תודה <3
10 תגובות ממשיכה :)

13/06/2013 04:35

ליייקקקקקק :-&

13/06/2013 05:03

OMG!!!!!
תמשיכיייייייייי!!!

13/06/2013 06:13
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך