10 תגובות ממשיכה :)

Angel- One Direction fanfic- פרק שישי

11/06/2013 934 צפיות 9 תגובות
10 תגובות ממשיכה :)

פרק שישי :
מנקודת מבט של הארי :
בבוקר התעוררתי לצליל של הודעה . חשבתי שההודעה מאנג׳ל אבל שפתחתי את ההודעה לא האמנתי ממי ההודעה , ההודעה הייתה מטיילור ( האקסית שלי שבגדה בי ) בהודעה היה רשום ״ היי הארי , תקשיב אני צריכה שנדבר זה דחוף!״ שלחתי לה הודעה ״ בואי ניפגש בבית הקפה שמתחת לבית המלון שלי ״ אחרי כמה דקות קיבלתי הודעה שבה היה רשום ״ טוב , אני שם עוד כמה דקות ״ קפצתי מהמיטה היתארגנתי מהר ויצאתי …בשקט מהסוויטה בשביל לא להעיר אף אחד כי השעה הייתה חמש בבוקר. הגעתי לבית קפה וראיתי שטיילור כבר בפנים . ניגשתי אלייה ושהיא ראתה אותי ראיתי שיש לה מבט מודאג על הפנים . לקחתי כיסא וישבתי מולה . שאלתי אותה בקרירות ״ אז על מה רצית שנדבר ?״ היא ענתה ״ הארי אני לא רוצה שתיבהל אבל אני ב..״ היא עצרה לקחת נשימה ואמרה ״ אני בהריון ״ הייתי בשוק ואז היא אמרה עוד משפט ״ ואתה האבא ״ הייתי ממש בשוק טיילור התחילה לבכות ואני פשוט ברחתי משם לסוויטה . פתחתי את הדלת בעצבנות ותרקתי אותה . ראיתי שהבנים כבר קמו ושהם בסלון רואים טלוויזיה ואוכלים ארוחת בוקר. שהם שמו את התריקה של הדלת הם מהר הסתכלו עליי וליאם שאל בצעקה ״ הארי מה קרה ?!״ לא התייחסתי אליו ופשוט רצתי עם דמעות בעיניים לחדר שלי ונעלתי אותה. הבנים דפקו לי על הדלת וביקשו ממני לפתוח. לא פתחתי להם והתחלתי לזרוק דברים על הריצפה וכשראיתי שיש לי הודעה מטיילור שרשום שמה ״ אני מצטערת אבל לא שיימנו לדבר״ פשוט זרקתי את האייפון לריצפה והוא היתנפץ. החלקתי על הקיר עד לישיבה ופשוט בכיתי , ביכיתי כיאילו אין מחר. התעוררתי שאני עדיין על הריצפה עם כול הדברים זרוקים ושאייפון מרוסק לרסיסים על הריצפה. הבנים עדיין דפקו על הדלת כול פעם מישהוא אחר ניסה לפתוח אבל אף אחד לא הצליח. בסוף פתחתי את הדלת וישר שפתחתי אותה חיבקתי את מי שהיה בדלת וזה היה לואי. הוא שאל אותי בזמן שמתנתק ממני ״ הארי מה קרה פה ולך?!!״ גם הבנים שאלו שאלות כמו ״ מה קורה כאן ?!״, מה קרה ?!״…. בסוף צעקתי את הצעקה של החיים שלי ״ טיילור בהריון ממני״ אחרי שצעקתי את הצעקה פשוט נפלתי על הריצפה והבנים היו בשוק טוטלי .
מנקודת מבט של אנג׳ל:
בבוקר התעוררתי שמחה וחושבת על אתמול עם הארי. התארגנתי ושלחתי להארי הודעה ״ בוקר טוב אהובי , בא לך לעשות משהוא היום? Xxx״ בינתיים שחיכיתי לתשובה הלכתי לאכול . שיימתי לאכול ואז בדיוק שאר הבנות גם ירדו לאכול. אמרתי בוקר טוב לכול אחת והלכתי ליראות טלוויזיה . עבר שעה מאז ששלחתי להארי את ההודעה והוא עדיין לא ענה לי בחזרה. הבנות אמרו שאולי הוא עדיין ישן אבל אני נלחצתי אז שלחתי לו מלא הודעות כמו : ״ הארי?!״, תענה לי !!!״ ״ למה אתה מסנן אותי ״… החלטתי להיתקשר אליו אבל זה כול הזמן הגיע לתא קולי בסוף אמרתי לבנות שאני הולכת לסוויטה של הבנים לבדוק למה הארי לא עונה לי . הבנות אמרו לי בהצלחה. ניגשתי לדלת שלהם וראיתי שהיא פתוחה . מוזר חשבתי לעצמי. נכנסתי ושמעתי בכי מלמעלה וצעקות עליתי למעלה בריצה ואז שהיתקרבתי לדלת שממנה בא הצעקות והבכי שמעתי צעקה שזעזעה אותי , את הצעקה הארי צעק בקול שבור והוא צעק ״ טיילור בהריון ממני״ פשוט נישברתי באותו רגע . רצתי מהסוויטה שלהם ותרקתי את הדלת של הסוויטה שלהם. לא אכפת לי אם הם שמעו אותי אבל פשוט רצתי לסוויטה שלי ושל הבנות ומשם לחדר שלי בבכי!


תגובות (9)

תמשיכיי (:

11/06/2013 10:28

וואו איזה מושלמי תמשיכיייי

11/06/2013 10:39

וי ואוווווו

11/06/2013 10:42

תמשיכי

11/06/2013 10:50

טיילור עובדת עליו נכון?!?!?!?! אופ תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייי

11/06/2013 11:02

אומייגאד
לאאאאאאאאאאאאאאאא
תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

11/06/2013 12:37

תודה בנות <3
מחר המשך ואולי פרק משולש :)

11/06/2013 13:01

ואטו ממש יפה קראתי את כל הסיפור עכשיו וזה מושלם תמשיכי!!!!!!!!!!

11/06/2013 20:57

תודה ממשיכה עכשיו !!! :)

11/06/2013 21:56
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך