מקווה אהבתן <3
זאת אנג'ל :

http://www.google.co.il/imgres?imgurl=http://prettylittleliars.alloyentertainment.com/files/2011/10/0a-380x264.jpg&imgrefurl=http://sites.yo-yoo.co.il/users/lup123,page,185672&h=264&w=380&sz=27&tbnid=uieMd4emwklyvM:&tbnh=90&tbnw=130&zoom=1&usg=__5nFDKygLvtPOBMDzGOZqRoY71mY=&docid=cJSssyuHM6XFBM&sa=X&ei=ULe0UdS8F4y0hAfc94HgAw&ved=0CDwQ9QEwAw&dur=1087

Angel- One Direction fanfic

09/06/2013 1108 צפיות 9 תגובות
מקווה אהבתן <3
זאת אנג'ל :

http://www.google.co.il/imgres?imgurl=http://prettylittleliars.alloyentertainment.com/files/2011/10/0a-380x264.jpg&imgrefurl=http://sites.yo-yoo.co.il/users/lup123,page,185672&h=264&w=380&sz=27&tbnid=uieMd4emwklyvM:&tbnh=90&tbnw=130&zoom=1&usg=__5nFDKygLvtPOBMDzGOZqRoY71mY=&docid=cJSssyuHM6XFBM&sa=X&ei=ULe0UdS8F4y0hAfc94HgAw&ved=0CDwQ9QEwAw&dur=1087

היי , קוראים לי אור ואני כותבת סיפור על הארי .
החלטתי לפרסם את הסיפור פה כי חברות אמרו לי שהסיפור ממש יפה,
אז בלי הרבה עיקובים הינה ההקדמה + פרק ראשון :)

הקדמה:
היי קוראים לי אנג׳ל פיין כן אני יודעת שאתם חושבים שאני אחות של ליאם פיין אז אתם צודקים. אבל אני כבר לא בקשר איתו ואם המשפחה שלי מאז שהם מסרו אותי לאימוץ.

פרק ראשון : … מנקודת מבט של אנג׳ל : כמו כל יום אני חוזרת הבייתה מהאוניברסיטה לבית שלי ושל ״ הורים שלי ״ ניכנסת הבייתה מחממת את האוכל ״ שאמא שלי ״ ישאירה לי לאכול ואז בסיביבות אחת אני הולכת לקחת את ״ אחי ״ הקטן מהגן. שאני חוזרת איתו הוא עולה לחדר שלו ואני לשלי . אני מחכה ״ שאמא שלי ״ תבוא. ״ שאמא שלי ״ באה היא קראה לי לבוא למטה כי כי לה בשורות טובות . ירדתי למטה . שאלתי את אמא שלי בהתרגשות ״ מה קרה?״ והיא אמרה אני ״ ואבא שלך ״ שלחנו סירטון שלך שרה לתחרות וניצחת אז את הולכת לטוס ללונדון ולהיות הזמרת רקע של וואן דיירקשן ״ הייתי בשוק ! אני לא מאמינה שאני הולכת לפגוש את אחי האמיתי ליאם שהפרידו בינינו בגיל חמש ושלחו אותי לבית יתומים . ואני זוכרת אותו אבל ניראה לי שהוא לא זוכר אותי הריי ברור שאני יזכור אותו כי אני גדלתי שניתיים בבית יתומים והוא גדל בבית חם ואוהב אז ברור שהוא ישכח אותי ואני יזכור כי בגללו אותי העיפו ואותו ישאירו כי הוא היה הבן המועדף על ההורים שלי עם אפשר לקרוא להם ככה. שיחקתי את עצמי כיאילו אני מאושרת בשביל לשמח את ההורים שלי. אמא עזרה לי לארוז . – יום הטיסה – אמא הביאה אותי לשדה התעופה ואבא שלי ואחי הקטן ( רון) נישארו בבית . ניפרדתי מאמא שלי וניגשתי למטוס. בגלל שההורים שלי תחונים בכסף הם עשו לי הפתעה וקנו לי כרטיס בביזנס . אחרי טיסה של שלוש שעות נחתתי בלונדון . לא ידעתי מי אוסף אותי אז פשוט ניגשתי החוצה לאיפה שכולם מחכים לאנשים שלוקחים אותם ואז ראיתי שלט שרשום את השם שלי אנג׳ל ברוק ( כן , ברוק זה השם משפחה של המשפחה המאמצת שלי והם לא יודעים שהשם משפחה הקודם שלי היה פיין ) ניגשתי לבחור שהיה עם השלט ואמרתי לו ״ היי אני אנג׳ל ״ הוא אמר ״ היי אני פול הנהג של הבנים והם ביקשו ממני להסיע אותך לבית מלון שלהם שבו את גם תיהיה ״ אמרתי לו ״ טוב ״ ניגשנו ללימוזינה ונסענו אחרי נסיעה של רבע שעה הגענו לבית מלון . פול נתן לי את המפתח לחדר שלי והוא אמר לי שאני חולקת חדר עם עוד ארבעה בנות שהם חברות של הבנים .


תגובות (9)

מהממם תמשיכי

09/06/2013 11:37

מהמם!!!

09/06/2013 11:53

תודה <3
אני ימשיך שיהיה חמישה תגובות :)

09/06/2013 11:59

מהמם תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייי דחוףףףף!!

09/06/2013 12:00

ממש חמוד…
תגידי אפשר להיות חברה של הארי?
אם כן, הנה תיאור שלי:
שם: הדר
גיל: לא חשוב, מה שנוח לך
מראה: בלונדינית עם צוות צבועים בכחול בהיר כמו של השמיים, שפתיים תפוחות, עיניים גדולות שנדמה לך כל הזמן שאני עוד שאני הולכת לבכות אבל לא באמת, גובה מטר 79, רזה ובהירת עור
אופי: רצינית, אמיצה, חברותית, אוהבת שיחות נפש, מין אחת כזו מתבודדת ובדיכאון כל הזמן, איבדה את ההזדמנויות לסמוך על אנשים בגלל ששניים מהחברים שהיו לה בגדו בה, היא לא סומכת על אף אחד חוץ ממי שהוכיח לה שהיא יכולה לסמוך עליו, אוהבת להיות לבד, ורק לפעמים מקבלת אנשים איתה, אוהבת את השקט שלה, לשמוע מוזיקה ולכתוב. ולבכות, היא מאוד אוהבת לכתוב. זה כאילו מוציא את כל הרגשות שלה החוצה…
פגשה את הארי ביום של שמיים קודרים בפארק קרוב לווילה שלהם והוא התאהב בה..
ניראלי זהו אבל אם תצטרכי עוד משו תגידי לי ואני אוסיף…
ואם את לא יכולה לצרף אותי אז לא נורא (וכתבתי את כל זה לחינם) אבל את חייבת להמשיך, זה ממש מושלם ואני מתה לפרק הבא!!!! :-)
היומניסטית ^-^
נ.ב. את חדשה פה? את כן! בהצלחה ~.~

09/06/2013 12:17

היי הדר ,
גם אני חדשה פה :)
אבל תקשיבי אני לא יוכל לצרף אותך ואת תיראי כבר בהמשך למה , סורי :)

09/06/2013 12:26

יש . לך . שם .מושלם .
אני רצינית-_- כל מי שיש לה את השם אור היא מושלמממממת (: חחחחחח סתם סתם זה מושלם ותמשיכי מהההר !!!(:

09/06/2013 12:43

חחחח .. היי גם לך אור :)
אני יעלה בסביבות עשר – עשר וחצי את הפרק השני <3

09/06/2013 12:49

זאת זאתי משקרניות קטנות ויפות ( אני לא רואה חברה שלי רואה והיא חפרה לי על זה )
הייתי אומרת לך תמשיכייייייייי אבל כבר המשכת ואני רצה לקרוא את פרק 2

11/06/2013 08:39
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך