כל הזכויות שמורות !!!
ותגיבו...

לא מי שחשבתי שאתה- אני הארי האמתי פרק2

08/02/2013 775 צפיות 4 תגובות
כל הזכויות שמורות !!!
ותגיבו...

– נקודת המבט של הארי-
מי זאת הילדה הזאת?! ומה היא רוצה ממני "סליחה אני ממש מצטערת, פשוט אבדתי את חברה שלי וחשבתי אולי תוכלו לעזור לי למצוא אותה אני פשוט מישראל ואני לא מכירה כלכך את לונדון" הילדה אמרה ושניינו ידענו על הפצעים שאל גופי אבל שנינו ניסינו להכיחש את זה. "איך קוראים לה?" שאלתי "גלי אבל… לא משנה אני ינסה להיתקשר אלייה עוד פעם כי אני לא חושבת שתוכל לעזור לי" היא ענתה לי, היא צודקת יש פה כלכך הרבה מעריצות אני בחיים לא יוכל לעזור לה "טוב" אמרתי לה "טוב אז.. נראה לי שאני הילך" היא אמרה וניסתה להיתקשר שוב "אממ.. רגע היא לא עונה לי אמ.. אז י ש מצב שאולי מישהו יוכל לעזור לי למצוא אותה או סתם לעזור לי לחזור למלון שלי ואני וחברים שלי כבר נחפש אותה?" היא אמרה "כן ברור אני ידבר עם פול אבל קודם כל אפשר לדעת עם מי אני מדבר?" אמרתי ופיתאום קלטתי את העניים הירוקות והיפות שלה.. "אני נטלי" היא אמרה ועצרה לי את המחשבות "אני הארי סטי.." היא קטעה אותי ואמרה "כן אני יודעת" ולחצה לי את היד "טוב אז בואי נתקדם לעבר פול" אמרתי והפניתי אותה לעבר הדלת. שנינו התקדמנו לפול והבנים ראיתי אותם יושבים אל הספה ופול מדבר איתם נכנסנו דרך הדלת וכרגיל זאין שאל " שלום לך הארי ומי הבחורה היפה שאיתך?" עוד לפני שהספקתי לענות פול אמר "שב מיד אתה חייב לי כמה הסברים וגברתי את יכולה להיתיישב כאן" הוא אמר והצביע על הכורסה. אני התיישבתי וכך גם נטלי "הייתה אחלה הופעה אבל הארי חסר לך אם עוד פעם אתה נעלם לנו ברור? טוב כולכם משוחררים חוץ מהארי והגברת היפה שפה!" פול אמר וכולם יצאו ממסרדו חוץ מנטלי ואני "טוב אני הולך להביא לנו קפה וחוזר חכו לי פה" פול אמר ושנינו הנהנו והסכמנו. פול יצא ונטלי הלכה וטרקה את הדלת. שנינו עכשיו לבד… "טוב כדאי לך להתחיל לספר לפני שפול יחזור" נטלי אמרה ושוב קטעה לי את חוט המחשבות "מה לספר?" שאלתי למרות שאני יודע וגם היא למה היא מתכוונת "אתה יודע למה אני מתכוונת" היא אמרה "טוב אין לי מה להגיד" אמרתי מנסה להיתחמק " בוא נתחיל ממי שעשה לך את זה" היא אמרה "אני עשיתי את זה לעצמי" אמרתי ופול נכנס עם הקפה.


תגובות (4)

יואו זה סיפור ממש יפה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תמשיכי ותגידי מישהו פנוי?
אם כן תכתבי לי
ברוכה הבאה לאתר (:

08/02/2013 07:41

מושלםם יש מישהו פנוי ?

08/02/2013 07:44

סיפור פשוט מושלם תמשיכי כך
ברוכה הבאה לאתר ואני ממש מקווה, לא אני ממש בטוחה שתצליחי!
הארי <3 ואני הורגת את מי שעשה לו את זה חח

08/02/2013 08:00

באמת שמאוד תודה וכולם פנויים חוץ מהארי:-):-):-):-):-):-):-)
עשיתם לי את היום!

09/02/2013 12:27
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך