נועה ^^
אוקיי אז ככה
הדמויות צריכות להיות בניי 16-17
עם סיפור חיים ( :

Big Mistake הקדמה+הרשמה ( :

נועה ^^ 04/01/2014 640 צפיות תגובה אחת
אוקיי אז ככה
הדמויות צריכות להיות בניי 16-17
עם סיפור חיים ( :

זה היה עוד יום שהתחיל והסתיים , השעה הייתה 2 בצהריים ואני והארי ישבנו במיטתי כמו כל הזמן .
הארי היה החבר הכי טוב שלי , הוא היה מקובל הרבה יותר ממני אבל הוא לא נטש אותי , הוא היה "ילד רע" אבל לידי הוא היה נחמד . אני מכירה את הארי מהגן ומאז היינו החברים הכי טובים .
"הארי ?" שאלתי בקול שקט.
"כן ?" הוא אמר בקולו הצרוד.
"ליאם הזמין אותי לנשף" אמרתי בשקט .
"את לא הולכת" הוא אמר קובע.
להארי הייתה שנאה לליאם , ליאם היה ילד אחר ילד רע אבל "מחקה" את הארי הארי והוא פיתחו שנאה אחד לשני .
"אתה מקנא ?" שאלתי בשקט וליבי פעם.
"את רוצה שאני יקנא ?" הארי אמר שעיניו נוצצות.
חייכתי חצי חיוך ואז הוא ריסק את שפתיו על שלי .
לא האמנתי למה שקרה וישר התנתקתי ממנו "ה..הארי אנחנו לא יכולים" אמרתי מבוהלת.
"למה" הוא אמר מבואס,"אני לא רוצה שהידידות שלנו תהרס" "אבל אני לא מבין קארה".
"אין מה להבין..פשוט נשכח שזה קרה אוקיי ?" "אם זה מה שאת רוצה" הוא ענה.
ידעתי שהכל ישתנה טעות ענקית חשבתי בליבי.

מה אתם חושבים יקרה בין הארי וקארה ?
קארה תסכים לליאם ?
הכל יהיה בפרק הבא ( ;


תגובות (1)

אני רוצה! אפשר אחות של נייל, עם לואי וB.F.F של ליאם? הנה תיאור:
שם- דניאל הורן.
גיל- 16.
מראה- שיער שטני-בלונדיני, עיניים חומות כהות, רזה(כמעט אנורקסית) וגובה 1.85.
אופי- מצחיקה, ביישנית, סגורה, לא נפתחת בקלות, נפתחת לנייל (אח שלה) ולליאם (ה- B.F.F שלה), מגושמת, אוהבת לשיר ולנגן ולכתוב ואוהבת כדורגל, חולמת להיות כדורגלנית מקצועית.
עבר- ירדו עליה בבית הספר וקראו לה 'שמנה', היא התחילה לחתוך ולא לאכול והאוכל שנכנס בפיה מצא את עצמו בשירותים, כש1D קמו היא הכירה את חברי הלהקה (חוץ מנייל שאותו היא מכירה מלפני זה כי הוא אח שלה), היא וליאם הפכו לB.F.F מאוד מהר, היא ולואי לא סובלים אחד את השני אך היא מאוהבת בו בסתר ורק זאין וליאם יודעים זאת, זאין וליאם מנסים לשכנע אותה שגם לואי אוהב אותה אבל היא לא מקשיבה להם. היא והארי לא מסתדרים אבל לא שונאים אחד את השני כמוה וכמו לואי. היא הולכת עם 1D לכל הופעה גם אם היא חולה.
סטייל- הסגנון ה"חנוני" וה"גותי" אבל לא מעורבב.
מקווה שתוסיפי אותי וגם אם לא תמשיכי!!!

04/01/2014 14:03
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך