rayli101
סורי אנשות אהובות שלי שלא העלתי לא הייתי בבית כמה ימים וכו...
-מי שיכולה שתרשום לי אם היא המשיכה את הסיפור שלה מיום שלישי ואת השם שלו אחרת אני יפגר בחומר שזה אבל :(
אני עכשיו יתחיל לעשות פרקים קצרים כי נראה לי שזה יותר נוח ואז אני גם יעלה יות פרקים
6+ ואני ממשיכה ופליז שיהיו מבנות שונות

cause its you פרק 10:

rayli101 26/07/2013 834 צפיות 9 תגובות
סורי אנשות אהובות שלי שלא העלתי לא הייתי בבית כמה ימים וכו...
-מי שיכולה שתרשום לי אם היא המשיכה את הסיפור שלה מיום שלישי ואת השם שלו אחרת אני יפגר בחומר שזה אבל :(
אני עכשיו יתחיל לעשות פרקים קצרים כי נראה לי שזה יותר נוח ואז אני גם יעלה יות פרקים
6+ ואני ממשיכה ופליז שיהיו מבנות שונות

תרדו לרציתי להוסיף :)
מנקודת המבט של קייט*
התעוררתי בבוקר כשאור חזק נכנס מהחלונות.סתומינו הגאונים שכחו לסגור את החלונות.
פיהקתי קמתי.הרגשתי שאני יושבת על משהו מוצק (הערת הכותבת:לואה גרררר רעער) הסתכלתי וראיתי שאני יושבת על לואי צחקתי לעצמי ונרדמתי שוב…

מנקודת המבט של לואי*
קמתי בבוקר ומלא אור נחת על הפנים שלי.הרגשתי שיש עלי משהו אז הרמתי את מבטי וראיתי את קייט שוכבת עלי,בחיים לא הייתי מנחש שזה משקל של בנות 19,כנראה הן עושות יותר מדי דיאטות.התעייפתי,מחשבה זה ספורט קשה אז עשיתי מאמץ אחרון ונישקתי את ראשה של קייטלין.זה הרג אותי אז חזרתי לישון…

מנקודת מבט של נייל*
קמתי בבוקר ולא מצאתי את הכריך שהלכתי לישון איתו.חיפשתי וחיפשתי ולא מצאתי.אבוי! מה אעשה כעת? אני רעבבבבבבבבבבבבבבב!!! ואז ראיתי אותו מחוץ מתחת לתחת של רוני.חטפתי את הכריך ולקחתי כמה ביסים.הסנדוויץ היה חמים.עכשיו כשאני שבע אני יכול ללכת לישון…

מנקודת מבט של הארי*
התעוררתי בבוקר.אמאלה העיניים,מישהוא יכול להביא לי משקפי שמש? זה כבר לא עניין אותי כשגיליתי שעדן ישנה לידי כשגופה מופנה הפוך ממני.הסתכלתי לאורך כל גופה, יש לה תחת סקסי!!! שמתי יד והוא גם מוצק רעערר (עדן סורי )חזרתי לישון מרוצה…

מנקודת מבט של זוהר*
התעוררתי בבוקר.זאין שכב לידי.הסתנוורתי מהבלונד בשיער שלו (בננות תזרמו גם אם זה ישן…),אבל נסלח לו כי הוא חתיך.אני קצת כועסת על עצמי שאני נפתחת מהר מדי אני יודעת מה יקרה בסוף…עכשיו כעסתי על עצמי שאני מתפלספת יותר מדי.הסתרתי את הפס בכף ידי,עכשיו אני יכולה ללכת לישון ומות יומת מי שמעיר אותי…

מנקודת מבט של מאיה*
קמתי בבוקר.ליאם ישן לידי,מכורבל בצורת כפית,חחחח איזו אירוניה.אומייגוד ליאמו!!! אני ממש אוהבת אותו ומבאס שאני יצטרך לעזוב אותו עוד מעט…איך אני יודעת להיות מנחמת שזה פשוט מדהים!!!הוא כזה חמוד הוא נראה כמו איזה עכברון כשהוא ישן…
פתאום שמתי לב לאור שיצא מהחלונות.מי הסתום שהשאיר אותם פתוחים??? אני אפתח בחקירה כשאהי אתעורר…

מנקודת מבט של רוני*
קמתי בבוקר.נייל שכב איתי.ראיתי לידו סנדוויץ' נגוס חלקית.הי רגע זה לא הסנדוויץ' שהחרמתי לו אתמול בלילה,ושמתי אותו מתחת לתחת…?!?!
מי יכול להזכיר לי לא לנשק אותו??? מי מתנדב???? כל הקודם זוכה ,ברצינות!!!!!
אוי ואבוי נייל,אני יעניש אותך כשאני יתעורר מחדש…

מנקודת מבט של ליאם:
התעוררתי בבוקר.מאיה שכבה לידי.הייתי מכורבל בצורה עויינת.אההההה כפות!!!
השתחררתי מפעילות המחבלים ושכבתי בצורה מוגנת יותר,חוץ מזה מי ישן כפיות עם עצמו???
אני עד כדי כך נואש??? אוי גוד!!! אני צריך להפסיק לדבר עם עצמי…לילה טוב ליאם…

מנקודת מבט של זאין*
קמתי בבוקר.עם זוהר.הרגשתי את ידה על השיער שלי? מה לעזאזל? ועוד על הפס? היא תהרוס לי תשיער גודנס!!! העפתי לה בזהירות את היד והיא…החטיפה לי? היא לא ישנה? בדקתי אם זוהר ישנה והיא ישנה. זה היה כאילו רפלקס? לא נורא יש לנו עכשיו בעיה חשובה יותר היא החטיפה לי בשיער ולגמרי הרסה לו תצורה.כשאני יקום שוב אני יתקשר לסרגיי הספר…

מנקודת מבט של עדן*
קמתי בבוקר כשידו של הארי מונחת על תחתי…וואוו רגע מה? וואט דה פאק? מה הוא חשב לעצמו??? הזזתי לו את היד,מסתובבת לכיוון השני אוי הארי!!!! הו גוד,דיר גוד,פליז הלפ מי טו פיקס יט!!! אלוהים ישן חזק מדי,הוא בטח גם נוחר כי הוא לא שמע אותי…
נרדמתי מהר מאוד…


תגובות (9)

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח *מתתי.* תעשי פרק הבה קטע שנייל מציע לי נישואים ואנחנו עושים ילדים פליזוששששששששששששש

26/07/2013 14:01

חחחחחחחחחחחחחחחחח
אומייגאד באמת יש לי ריפלקס כזה !
אח שלי באה להעיר אותי כי הוא הלך מוקדם לאיפה שהוא והוא בא ונגע לי ביד קמתי במהירות והעפתי לו כאפה (אופסי?)
חחחחחחחחחח זה כזה אני !
נסיייכה התגעגעתי מה איתך ?!
ואיך את מרגישה ? כי אחרי מה שהעלת לאתר לא נראה שהיית במצברוח מי יודע מה ..
תמשייכיייייי מווושלם אני חולה על הסיפור המוושלם ,המדהים ,והמהמם הזההה 3>
לווב יווו 3>

26/07/2013 15:08

חחחח מתתי פההה!!!
מי לעזעאזל ישן כפות עם עצמו? ועוד את זה אמר האדם שיש לו טראומה מכפות חחחח נקרעתי פההה אני מתהההה!!!
חחחח המשכתי את הסיפור שלי עולם מושלם אשמח שתקראי מאוהבת בך אהובתייי

26/07/2013 15:30

בננות אהובותי!!!!! חחחח
אתם לא מבינות איזה כיף לי לקרוא תתגובות שלהן ואני עוד שנייה מתה מכן מצחוק…
רוני אני ישתדל לשלב את זה בסוף הסיפור
זוהר את לא רצינית-חחח התגעגעתי גם אלייך בייבי ואני בסדר תודה :)
ויומניסטית-חחחח אני ילך לקרוא עכשיו מאוהבת בחזרה
לאב יו אול ותינקס שאתן מגיבות

26/07/2013 16:26

חחחחחח הרגת אותי חחח תמשיכי

26/07/2013 23:44

המשך דורש

27/07/2013 14:20

עוד 2 תגובות של אחרות
לאב יו

27/07/2013 16:16

חחחחחח רק עכשיו התחלתי לקרוא את הסיפור והוא מהמם ומצחיק !
חחח תמשיכי :)

27/07/2013 16:26

הנה עוד 2 תגובות תמשיכי חחח

28/07/2013 08:08
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך