rayli101
מדהימות שלי זה בשבילכן.
התגובות שלכן ממש מעודדות אותי להמשיך!!!
ואני אוהבת אתכן מאוד <3 <3 <3
אני ימשיך כמה שיותר מהר

cause its you פרק 12:

rayli101 28/07/2013 945 צפיות 6 תגובות
מדהימות שלי זה בשבילכן.
התגובות שלכן ממש מעודדות אותי להמשיך!!!
ואני אוהבת אתכן מאוד <3 <3 <3
אני ימשיך כמה שיותר מהר

מנקודת מבט של עדן*
אוי זוהר זוהר זוהר…זה בדיוק מה שקרה לי.פעם אחת היא באה לישון אצלי והערתי אותה והיא התחילה להרביץ לי רק שאני יצאתי עם אף שבור!!!
נו טוב החיים קשים,והארי כל כך סקסי…הסתובבתי כלפי הארי והוא הסתכל עליי.התחלנו להתנשק, והנשיקה נהפכה להיות מאוד עמוקה אם אתם מבינים…לא שמתי לב לזמן וככה גם הארי.הוא מדהים,הכי טוב שאפשר לדמיין.השפתיים שלנו ממש התאימו וכל כך שקעתי בנשיקה,איזו נשיקה מושלמת.
פתאום שמעתי לחישה באזני:"עדן אני עדיין רעב וזה שאתם אוכלים אחד את השני לא עוזר,תכיני לי איזה המבורגר".הסתובבתי ומן הסתם זה היה נייל.התעצבנתי.אם מבטים יכלו להרוג,נייל מזמן היה בקבר.

מנקודת מבט של ליאם*
חחח ראיתי את נייל מפריע לעדן והארי בנשיקה.הם שניהם הסתובבו.לפי המבטים שלהם הם רצו לרצוח אותו,לא שזה כל כך מפריע לי כרגע,אני אפילו יכול לספק להם כפות.כפות זה נשק מ-ע-ו-ל-ה!
מאיה הייתה מלפני והחלטתי לעסות לה קצת את הכתפיים.עשיתי את זה והיא נשענה עליי.הראש שלה היה מונח אחורה ואני התחלתי לנשק אותה והיא זרמה.נשמעה צרחה:"גם שניכם לא באים לי בטוב,אני רעב אנשים!!!" מובן שזה היה נייל.סיננתי מבין שיני כמה מילים.הוא לא מבין שהוא לא בא בטוב עכשיו.
רוני מהר הלכה להשים כמה המבורגרים בגריל כדי שנייל לא ימשיך ונייל עמד לייד הגריל עם לשון בחוץ,מרייר.או ניי נייל נייל.

פתאום נשמעה דפיקה על הדלת,סירנות נשמעו מבחוץ ואורות כחולים אדומים הבהבו ונראו דרך החלונות…


תגובות (6)

מושלם איפה חברת ילדות של ליאם שחכתי אותי ?

28/07/2013 16:44

שכחת*

28/07/2013 16:44

חכי אני קודם כל צריכה לראות איפה להכניס אותך ^לול^

28/07/2013 16:47

חוחו
פליז שזה יהיה היום ^^

28/07/2013 16:47

יאללה אם יש פה עוד 6 תגובות אני יעלה היום
אבל של עוד אחרות <3
לאב יו נונו

28/07/2013 16:48

28/07/2013 16:49
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך