rayli101
ידעתם שלמדתי סוג של הכנה ללימודי משפטים ביסודי?
נונו זה בשבילך פרינסס!!
אם יהיו הרבה תגובות אני ימשיך מחר אם אני יוכל,ואפילו כמה פרקים.
לאב יו אול

cause its you פרק 13:

rayli101 28/07/2013 826 צפיות 11 תגובות
ידעתם שלמדתי סוג של הכנה ללימודי משפטים ביסודי?
נונו זה בשבילך פרינסס!!
אם יהיו הרבה תגובות אני ימשיך מחר אם אני יוכל,ואפילו כמה פרקים.
לאב יו אול

נקודת מבט של ליאם*
נפרדתי מהר מכולם בלי דרמות ויצאתי.ידעתי שאין לי מה לפחד כי לא עשיתי כלום.או זה לפחות מה שניסיתי לשכנע את עצמי.ישבתי במאחורה של מכונית המשטרה,איפה שיושבים כל הפושעים.הצטמררתי.
כשהגענו בתחנה שמו אותי במעצר.הייתי צריך לחכות במשך 3 שעות (!) ששוטר יבוא ויקרא לי לחקירה.
כסוף סוף בא שוטר וקרא לי הייתי צריך לחכות עוד כמה דקות שהוא יגיע.הוא נכנס והתחיל לדבר בטלפון.
כשהוא הפסיק אמרתי לו שאני לו מוכן לדבר ללא נוכחות עורך הדין שלי.אז לקח עוד שעה וחצי עד שהוא הגיע.כשהוא הגיע הוא דפק לי כזה מבט:אתה הולך לשלם על זה!!!לא ממנו אני פוחד,אני פוחד מסיימון,אוי ואבוי מה שהוא יעשה לי…
השוטר התחיל את החקירה:
"ליאם פיין?",הוא שאל,"כן"עניתי לו באומץ,לא רציתי שהוא יראה שאני פוחד,זה יהיה ראיה בשבילהם והם עוד יקחו אותי למשפט להארכת מעצר אלה…הוא עיין בתיק שלי וראה שאני נקי.
הוא סיפר לי למה עצרו אותי."עצרנו אותך כי אתה חשוד בהיעדרותה של נועה לורס",מה,נועה היא החברה הכי טובה שלי,היא לא נמצאת?,זה ממש לא מתאים לה,לא מתאים לה בכלל להיות…נעדרת."למה שאני יהיה חשוד בהיעלמות שלה?"שאלתי,"עלה בידינו למצוא שאתה חברה הטוב ביותר" הוא אמר לי.
"בדיוק,אני חברה הטוב ביותר למה שאני יעשה דבר כזה."חשבנו שאולי תדע מה מיקומה והיכן היא נמצאת",באתי לענות לו ופתאום העורך דין שלי התערב."יכולתם לשאול את מרשי בביתו ולחסוך את כל הטרחה" "אבל…"השוטר התחיל לאמר אך עורך הדין שלי עצר אותו."אין אבל.מרשי נקי מכל חשד.
החקירה הזאת נגמרה".הוא סימן לי לקום ולבוא בעקבותיו.קמתי ובאתי אחריו אך לפני שיצאנו מהחדר אמרתי לשוטר:"אין לי מושג איפה נועה,אבל מאוד כדאי לכם למצוא אותה,אני מפורסם עם קשרים רבים והשפעה עצומה,לא כדאיל לכם להסתבך איתי…"יצאתי מהחדר משאיר את השוטר המום.אני שונא להשתמש בקלף הזה של 'אני מפורסם' אבל זאת נועה.החברה הכי טובה שלי.לא כדאי להם להסתבך איתי כשזה מגיע לנועה.אני יהפוך בשבילה את כל העולם ואפילו יותר.


תגובות (11)

מושלם ^^

28/07/2013 17:57

רוב תודות חחחח

28/07/2013 17:58

תמשיכי . מהמם !

28/07/2013 19:04

אוו איזה חמוד ליאם והשוטר הזה כלכך הולך לחטוף!
חח תמשיכי :P

28/07/2013 21:13

תודה בננות!!!
אני ימשיך היום בערב בשעות המאוחרות
לאב יו אול

29/07/2013 09:04

תודה בננות!!!
אני ימשיך היום בערב בשעות המאוחרות
לאב יו אול

29/07/2013 09:04

נו פליז תמשיכי עכשיו.
לאב יו ♥
בשבילי תמשיכי עכשיו ♥

29/07/2013 13:27

חחחחחח תודה!!!!
נסיכה!
בשבילך הכל..,רק שאני מהחרא אייפון שלי אז זה קצת בעיה

29/07/2013 14:02

אוף :[[
אני אשאר פה על המחשב עד שתרשמי מחכה ♥
לאב יו ♥

29/07/2013 14:05

חחחח תודה.נראלי אני הולכת להתקלח אני מסריחה מסושי וים.:.
לאב יו נונו

29/07/2013 14:36
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך