rayli101
בגלל שראיתי שלא היו תגובות העלתי מחדש...
אני ממש ישמח אם תגיבו ותקראו!!!
הסיפור לא שווה כלום בלעדיכן!
מקווה שאהבתן<3
xx

cause its you פרק 17:העלאה שנייה

rayli101 05/08/2013 752 צפיות 12 תגובות
בגלל שראיתי שלא היו תגובות העלתי מחדש...
אני ממש ישמח אם תגיבו ותקראו!!!
הסיפור לא שווה כלום בלעדיכן!
מקווה שאהבתן<3
xx

נקודת מבט זאין*
"לא,למה נראה לך?",ליאם ענה לי כשראשו מסתחרר ועיניו אדומות ומטושטשות.נו באמת,שקרן טוב הוא אף פעם לא היה ולא יהיה.הוא ישב על הרצפה,חובק מאחורי גבו בבקבוק המוכר,בבקבוק שלי.רציתי לרצוח אותו."קדימה ליאם,בוא תספר לנו מה קרה!"ניסיתי לדרבן אותו ואחרי כמה פעמים הוא בא אחריי.ירדנו במדרגות המובילות לקומה הראשונה,נייל הארי ולואי מאחורינו.התיישבנו כולנו על הספות הגדולות חובקים בזרועותינו את הבנות,רק ליאם ישב לבד בכורסת יחיד,מאיה הסתכלה עליו במבט מרחם."מה קרה ליאם?תספר לנו כבר!!!"אמר הארי בעצבנות וחוסר סבלנות.זה לא היה דבר חכם,ראיתי על פניו את נתיבי הדמעות שהזיל לפני זמן ספור."טוב טוב,אני יספר"החזיר ליאם ושתק."נווווו?" אמרו הפעם לואי וזוהר בתיאום.הם חייכו אחד לשני והחזירו את מבטם כלפי נועה."השוטרים באו כמו שאתם יודעים ולקחו אותי לתחנה.הם שמו אותי במעצר והייתי צריך לחכות להם מלא זמן.אחר כך הגיע שוטר ולקח אותי לחקירה וגם שם הייתי צריך לחכות עוד זמן כי לא הסכמתי להיות בלי עורך דין.ואתם יודעים למה עצרו אותי?בגלל שנועה נעדרת!!!"ליאם אמר את המשפט האחרון בצעקה,דמעות שקטות ומסגירות החלו לרדת על פניו.בשלב הזה מאיה כבר לא יכלה לסבול את זה וקמה אליו ונישקה אותו ישר בפה,כולם פלטו שריקה וחייכו.טוב נראה שיש פה זוג חדש…נייל התפרץ ואמר לליאם להמשיך בסיפור."הם עצרו אותי בגלל שהם חשבו שאני יכול לדעת פרטים על איפה שהיא.אבל אז העורך דין התערב ויצאנו,אבל לפני זה צעקתי על השוטר"הוא אמר את סוף המשפט בשקט ואני חייכתי לעצמי.כול הבנים היו בשוק,נועה היא החברה הכי טובה של ליאם!!!
פתאום שמתי לב שליאם עדיין אוחז בבקבוק השתייה שלי,הוא היה כמעט גמור נשאר בו עוד ממש קצת.ליאם קירב את הבקבוק לפה בשנית,אף אחד לא שם לב והוא גמר את הבקבוק.איך הוא עשה את זה?מי גומר לבד בקבוק שלם?בקבוק שלם!!!!!!
הארי קם על רגליו ונכנס למטבח,הוא צעק לנו שהוא מכין ארוחת ערב.בתוך שנייה הסלון נשאר ריק.גם אני נטשתי.אחרי חצי שעה התיישבנו לאכול,כולנו חוץ מליאם.ניסינו לשכנע אותו אבל הוא לא רצה.גמרנו את הארוחה ונייל רץ לליאם לשאול אותו אם הוא יכול לאכול גם את החביתה שלו…

מנקודת מבט של נייל*
נכנסתי לחדר של ליאם כדי לשאול אותו אם אני יכול לאכול גם את החביתה שלו,ואז כשראיתי אותו שם ממש פחדתי ונפלטה צרחה מפי…


תגובות (12)

והעלתי את הפרק הראשון של הסיפור של לו

05/08/2013 09:15

חחח ראיתי והגבתי לול

05/08/2013 09:17

המשךך עכשיוו דחוףף

05/08/2013 09:29

עוד 5 תגובות לפחות…

05/08/2013 09:30

תיקראי תוואן שוט החדש

05/08/2013 09:43

דרלינג שלייי 3>
חחחחח כבר אמרתי רק דרלינג מעכשיו ;)
למרות שכבר קראתי את זה ושלואי חייב לי שוקו ומסטיק והוא עדיין לא הביא
לואי? יש לך אצלי חשבון פתוח !
חחחח תמשייכיי נו אני במתח

05/08/2013 11:56

חחחח זוהרוש את יודעת איך אני אוהבת אותך???יותר מגזר אם זה אפשרי…
עוד תגובות ואני ימשיך…

05/08/2013 12:02

אורי אם את לא ממשיכה אז אני מקווה שיש לך צוואה

06/08/2013 11:27

המשךךךך

06/08/2013 14:49

חחחחחח תודה:)אם אני יעלה עכשיו בכלל יהיו בנות שיקראו?

06/08/2013 15:11

אמאלההההההההההההההה תהרגיייייייי אותי וזהווווווווו דיייייייי את חייבת להמשיךךךך ברור לך?!?!?!!?!

06/08/2013 17:24
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך