rayli101
יפהפיות שלי מקווה שאהבתן!!!!!!
xx

cause its you פרק 19:

rayli101 10/08/2013 768 צפיות 7 תגובות
יפהפיות שלי מקווה שאהבתן!!!!!!
xx

נקודת מבט של הארי*
ראיתי את נייל עומד-יושב ליד ליאם,בידו אחוז שבר זכוכית חד.ליאם מתחתיו,שוכב,חיוור ונוטף דם.מלא חתכים טריים.זה אומר משהו לא?לא הבנתי,הייתי כל כך מבולבל,הרגשתי כאב חד במוחי,כאילו הוא עומד להתפוצץ מהשאלות שפערו כמו חור בראשי.אך מה שהיה מוזר הוא,שבו זמנית הרגשתי מבולבל,שמוחי נשרף בלהבות,שאלות ותהיות.אך מצד שני הרגשתי רגוע.לא רגוע…כאילו ההלם שיתק אותי,כאילו הזריקו לגופי חומר משכר,מסממם.ליבי ומוחי כמו נחצו לשני חלקים.אך עדיין לא יכולתי להבין למה נייל עשה את זה.נייל עדין,חבר כזה טוב!למה שהוא יעשה את זה?זה לא מתאים לו בכלל…אך העובדות די מוכיחות את עצמן.יצאתי מהחדר של ליאם ונכנסתי לשלי..לא יכולתי לסבול את ההרגשה הזאת.לא יודע אפילו איזה הרגשה זאת.איזשהו קול במעמקי מוחי ונשמתי אמר לי שהכול אשליה,שצריך להסתכל ולחקור יותר לעומק,לבדוק את העובדות.אך ההיגיון הפשוט היסה אותו.כל השאלות והדברים שהתרוצצו אצלי במוח בבלגן מוחלט,פתאום נעלמו כל היו.דממה שקטה ומוחלטת תפסה את כל המרחב.הפחדים והשאלות וגם תחושת הנאמנות לנייל עוררו גלים בתאים האפורים.עדיין היה ניתן לחוש אותם.אך הדממה השחורה והאפלה כיסתה על הכול.נשכבתי על המיטה האפורה שלי.המכוסה במצעים ורדרדים שהאקסית שלי קנתה לי פעם.ממשיך ליפול לאותה התאום…סירנת אמבולנס קטעה את הרהורי,לא שמתי לב שהבנים הזמינו אמבולנס.בתוך שנייה נעמדתי,ראיתי את הפרמדיקים רצים במעלה המדרגות עד לחדרו של ליאם,זאיין מוביל אותם.עיננו נפגשו לשנייה אחת וראיתי כיצד הוא מרגיש כמוני.רק שהוא חזק.לא פורש.פייטר.לא אני.


תגובות (7)

מהמם !!!!!! תמשיכי. !

10/08/2013 16:10

הגבתי ראשונה ! תקנאו

10/08/2013 16:11

אני.מתה.ניפגש.בהלוויה.שלי.בעי
תמשיכיייי וזה לא ניילר

10/08/2013 16:24

תודה יפות!!!!!!!!!!!!!!
אני ימשיך כשיהיו עוד תגובות…
xx

10/08/2013 16:27

או.מיי.גאד. את מנסה להרוג אותי או משהו?!?!!? רגע ליאם מת?!?! רגע הארי כועס על נייל?!?! הם עדיין חושבים שזה נייל?!?!? אני במתחחחח!!!! את חייבת לעשות יותר ארוך שאני יהיה פחות במתח כי אני ימות שנית ושלישית ורביעית ואני מתה על פעם מחדש שאני קוראת את הסיפור שלךךך פשוט תמשיכי!!!

10/08/2013 16:34

לא לא לא לא לא לא ליאם לא ! אני לא מסיכמה לך למות חוצפן >< מי נתן לך אישור בכלל?
בוא מכות בוא
ראית את החוצפן הזה הוא מת לו .
הוא לא מת שמעת אותי??
אם את רוצה אני יחיה אותו ^^
דרלינג אני דורשת המשך במיידי ! אם לא אני ימות
לאב יו דרלינג 3> 3>

10/08/2013 18:22
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך