cause its you פרק 20:אומייגודדדדד!!!!תכנסו:)

rayli101 13/08/2013 801 צפיות 7 תגובות

מוקדש ל:אחת מ-bff שלי באתר,התאומה שלי,עדנה,יובי ודרלינג!!!!(מיה,רוני,עדן,יובל,זוהר)
בזכותכם הגענו לפרק 20!!!אני מתרגשת!!!
מנקודת המבט של זאין*
כולנו היינו במכונית,הארי עדיין היה שקוע בתוך עולם משל עצמו.נייל ישב יחד עם כולנו.דממה אפפה את המכונית שלנו,התקשרנו לבנות,להודיע להם איפה אנחנו ומה קרה.הם נורא נלחצו ורצו לבוא אך לא הרשנו להם ואמרנו להם שנעדכן אותם בהמשך.בסיום השיחה הגענו לבית החולים.מבנה מכוער ומפחיד.ליאם כבר היה בבדיקות ולא היה צריך לחכות,להיות מפורסם יכול לפעמים להשתלם לך.החדר המתנה היה מלא באנשים רציניים,חלקם מדוכאים.כמוהם גם אנחנו…
כולנו,הארי,לואי,נייל ואני,ישבנו על הספסל מתכת הכסוף.כל אחד בודד.אני מתאר ששאלה אחת ויחידה עלתה בראשנו,למה נייל עשה את זה?נייל עצמו נראה עצוב מכולם,זה רגשות חרטה?אני לא מבין אותו בכלל,מה היה הקטע?למה הוא פאקינג עשה את זה?פתאום שמעתי את נייל מכחכח בגרונו,מתכונן לדבר."בנים,אני מצטער,זה לא הייתי אני,נשבע שזה לא הייתי אני—","אז למה החזקת בזכוכית המדממת,למה היו לו חתכים מזכוכית,מה זה סתם משהו שדמיינו,סתם אשלייה?,הארי קטע אותו,"לא הארי,זה לא סתם אשלייה,אני החזקתי בזכוכית כי רציתי לבדוק מה הקטע,היו לו חתכים כי הוא חתך את עצמו(!!!),זה לא אני עשיתי כלום,נראה לכם שהייתי עושה את זה?באמת?ליאם הוא החבר הכי טוב שלי,מה הבעיה שלכם?"הוא החזיר להארי.הארי השפיל את פניו,מתרכך."אנחנו מצטערים נייל,זה היה נראה ככה אבל אנחנו יודעים שלא תעשה את זה,זה היה רגעי כזה"מצאתי את עצמי אומר,"זה בסדר"נייל אמר.התחבקנו חיבוק גברים.הארי ולואי הצטרפו אלינו לחיבוק קבוצתי.פתאום רופא אחד הגיע אלינו."אתם עם ליאם פיין?"הוא שאל?"כן"ענינו כולנו ביחד.חייכתי קצת.
"ליאם בחדר 367,אתם מוזמנים ללכת אליו"."אפשר רק לשאול מה מצבו?"אמר לואי,"כן בטח כמעט שחכתי,החתכים שטחיים,לא משמעותיים או מסוכנים,הוא פשוט איבד קצת דם—"לא נתנו לא לגמור את המשפט ושמחנו כולנו."אבל,אנחנו דואגים ממשהו אחר,הוא שתה אלכוהול כפי שידוע לכם,זה מאוד מסוכן לבעלי כליה אחת,אנחנו דואגים…"כמובן!!!ברור שמשהו היה צריך להשתבש!דאמט ליאם!!!
דאמט איתך!!!!!!!


תגובות (7)

מושלם המשך
לאב יו ♥

13/08/2013 07:24

תמשיכייייייייי
נ.ב. עכשיו פליז ~פאפי פייס~

13/08/2013 10:17

תודה מושלמות!!!!!!
אבל אין תגובות…
xx

13/08/2013 15:44

נו תמשיכי פליייזזזז בשבילי ♥

15/08/2013 13:07

אמאלה אמאלה אמאלה אמאלהההההההההההה תמשיייייייכייייייייייייי אני לא מאמינה שפספסתי את הפרק הזה וקראתי אותו באיחור יאללה תמשיכייייי!!!!

16/08/2013 08:03

דרלינגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגג
פאאק פרק 2 אני לא מאמינה !!!!
מדהייםםםםםםםםםםם תמשיכיייייי 3> 3>
חולה עלייךועל הסיפור המדהים הזה שלך !1
קדימה קדימה להמשיך 3> 3>

17/08/2013 11:01

וואי תודה מהממות שלי!!!!אני ממשיכה תסיפור רק בגללכם והתגובות המדהימות שלכם!!!!
אני יעלה פרק כשיהיו הרבה משתמשים מחוברים…
אוהבת המון המוןןןןן xx

17/08/2013 12:21
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך