rayli101
כתבתי את זה בזמן שהיתי לבד בשישי בערב אחרי שזה ככה כבר כמה שבועות טובים...
אז...
בננות אי לאב יו סו מאצ'
5+ תגובות של בנות שונות ואני מעלה באותו הרגע שאני רואה כי יש כבר אחד מוכן בטיוטות...

cause its you פרק 6:

rayli101 15/07/2013 1093 צפיות 7 תגובות
כתבתי את זה בזמן שהיתי לבד בשישי בערב אחרי שזה ככה כבר כמה שבועות טובים...
אז...
בננות אי לאב יו סו מאצ'

נקודת מבט של עדן*
קמתי בבוקר במיטתו הגדולה של הארי.הוא חיבק אותי מאחורי בתנוחה המוכרת והישנה כפיות.
השתחררתי ממנו בזהירות,מנסה לא להעיר אותו.ירדתי למטה למטבח,חשבתי שזה יהיה נחמד אם אני אכין לכולם ארוחת בוקר.מהכרות עם זוהר ידעתי שהיא מתעוררת מאוחראז אני מניחה שגם חברה שלה.רוני ומאיה אמורות לקום עוד מעט.איך שסיימתי לחשוב את זה ראיתי את רוני ומאיה יורדות במדרגות.
בירכתי אותן בבוקר טוב וביקשתי מהן שיעזרו לי בהכנת ארוחת בוקר.התווכחנו קצת על מה שנכין ובסוף סיכמנו על וופלים.כל אחת הייתה אחראית על דבר שונה.אני הבשלנית הכי טובה מבין כולנו (לא שזה אומר הרבה…חיחיחיחי)אז היתי אחראית על הוופלים.רוני על הקצפות השונות ורוטב השוקולד והקרמל והווניל,ומאיה על התוספות (אתם יודעים כל הסוכריות,עוגיות והשאר…)ועריכת השולחן.כשגמרנו,השולחן היה ערוך והמטבח היה מסודר,ניגשנו לחלק השני.כינסתי את הבנות וארגנתי אותן כאילו היה זה מבצע צבאי.לאחר ההכנות הלכנו למשימה ואחלתי להן הצלחה בצאתן.כל אחת הייתה אחראית להעיר את "הבן שלה" ואחר כך אני הייתי צריכה להעיר את זוהר שתעיר את זאין שיעיר את לואי שיעיר את קייטלין.למזלנו "המבצע" הלך ללא בעיות חוץ מקצת אצל קייטלין ולואי.אצל קייטלין זוהר שפכה עליה דלי עם מי קרח שאפחד לא יודע מאיפה היא הביאה.כולנו צחקנו וירדנו לאכול.קייטלין ירדה מעט אחרינו,לבושה בבגדים חדשים ומעליה שמיכה.במשך כל הארוחה לואי דפק לזוהר מבטים מעוצבנים והוא כל הזמן כיסה את קייט בשמיכה,אני קוראת לה קייט וככה גם רוני ומאיה זה פשוט יותר קצר ונוח והיא הסכימה לנו,גם הבנים מתחילים לקרוא לה ככה,קייט או קיטס…כולנו אכלנו די הרבה:
הארי-2 וופלים עם קצפת שוקולד ווניל ורוטב שוקולד מעל
לואי-2 וופלים עם קצפת וניל עם עוגיות ושוקולד מעל
זאין-2 וופלים וחצי עם קצפת שוקולד ורוטב ווניל
ליאם-2 וופלים עם כל הקצפות וסוכריות
זוהר-וופל וחצי עם קצפת ווניל רוטב שוקולד והמון סוכריות ועוגיות…
קייט-וופל עם קצת קצפת ווניל וקצת גלידה ווניל
אני-וופל עם המון רוטב שוקולד ווניל וגלידה ווניל בצד.
רוני-וופל וחצי עם קצפת שוקולד ורוטב שוקולד
מאיה-וופל וחצי כל הקצפות ורוטב ווניל
ונייל…או נייל- 5 ופלים מפוצצים בכל הקצפות,כל הסירופים,סוכריות גומי,אוראו,עוגיות ,בננות ואפילו בראוניז שלא ידעתי שהיה,חבל… בצד היו לו כדורי גלידה בטעמים שוקולד, ווניל, תות, קרמל ,ובננה.
כולנו הבטנו בו בגועל אך הוא לא שם לב והמשיך לאכול בכיף.פתאום נזכרתי שהיום יום שישי…שישי!
אני, רוני,מאיה,וזוהר יהודיות אז חשבתי להזמין את כולם לארוחת שישי בביתנו בלונדון,שאלתי את רוני ומאיה לדעתן והן התלהבו.

סטופ:
עדן רוני ומאיה נסעו יחד עם המשפחות שלהן לחודשיים בלונדון,והם משכירים שם שלושה בתים וכל פעם עושים אצלהם יום שישי אצל מישהוא אחר,הפעם זה אצל עדן.

המשך:
התקשרתי מהר לאימי,היא ענתה מהר והחלה לכעוס עליי דרך הפלאפון.הרחקתי את הטלפון מאוזני וברגע ששמעתי שהזמזומים פסקו הצמדתי את הפלאפון ושאלתי את אימי על ההצעה.היא הסכימה ונפרדתי ממנה וניתקתי.גמרנו לאכול והצעתי בפני כולם את ההצעה.הופתעתי שכולם יודעים מהי ארוחת יום שישי ולפני שהספקתי לשאול אותם רוני שאלה אותם על כך.הבנים וקייט ענו ביחד,הבנים אמרו "הארי" וקייט ענתה "זוהר" אההה ענינו אני רוני ומאיה.

לאחר שלוש שעות*
טוב אנחנו חייבות ללכת אמרנו אני מאיה ורוני.נפרדנו מכולם ונתנו נשיקה "לבנים שלנו".הבטחנו לזוהר וקייט שנבוא יותר מאוחר.
יצאנו מהבית ונכנסנו למכונית המושכרת של רוני.נסענו הביתה ונפרדנו גם אנחנו.סיכמנו שניפגש בעוד כשלוש שעות,בשש,כדי ללכת לבנים זוהר וקייט.התחבקנו והלכנו כל אחת לביתה.