Animelover123
פרק משעמם רצח , סורי פשוט אין לי כזה מצב רוח... מבטיחה שבחופש אני יעלה פרקים יותר מותחים ופחות קיטשיים ומשעממים... לילה טוב ♥

Drive- פרק 6

Animelover123 01/04/2014 801 צפיות 3 תגובות
פרק משעמם רצח , סורי פשוט אין לי כזה מצב רוח... מבטיחה שבחופש אני יעלה פרקים יותר מותחים ופחות קיטשיים ומשעממים... לילה טוב ♥

"מה? באמת?" הופתעתי. מישל תיסע לברלין לחודשיים, אוף אני לא מאמינה עד שמצאתי פה חברה אני עוד נשארת לבד?…
"בכל זאת, בעוד יומים אני טסה…אוף אני אתגעגע אבל נדבר בסקייפ אה?" היא אמרה ואז רטט נשמע מן הפלאפון שלה , בטח שלחו לה הודעה.

אחרי כמה שניות של שקט הבנתי שהיא צריכה ללכת, הייתי כבר רגילה לכך. ניפרדנו בחיבוק מהיר ואז היא סגרה אחריה את הדלת ועדיין הופתעתי שלא ראיתי למראה של דודתי בבית כי היא כבר שלושה ימים סוג של ' נערדת ' .

לא היה לי מה לעשות, רק שיעמום אז החלטתי לילמוד למבחן שיהיה לי בעןד ארבעה ימים.
פתחתי את הספר והמחברת והחלתי לכתוב סיכום, וכעבור שעה קלטתי את החומר.

עדיין הייתי מלאת שיעמום אז סתם הדלקתי טלוויזיה ופתאום היו דפיקות בדלת…
ורק דפקו ודפקו ולא פתחתי כמעט נרדמתי ומילמתי "לא בבית" או , " עוד 5 דקות" ובקיצור לא יכולתי כבר אז פתחתי.

פתחתי את העיינים בעדינות ואז ראיתי מולי את הארי, הארי סטיילס…
בכבודו ובעצמו.

"מה…אתה עושה פה?" שאלתי כשאני חצי רדומה על הדלת.
"באתי להיתנצל…" הוא אמר וחייך את החיוך הטיפשי שלו , אבל החיוך שלו עשה לי גם חיוך.
"טוב, סולחת." ובאתי לסגור את הדלת אבל הוא עצר אותה, בידיו השריריות.

"מה, צריך עוד משהו?" עניתי לא מעוניינית.
"זה.." הוא חיבק אותי חזק והלך…


תגובות (3)

זה מהמםםם לילה טובבב

01/04/2014 22:46

זה מהמםםם אבל הייתי חושבת שעדיף שתאריכי את הפרקים יותר כדי שיתנו לנו טעם של עוד

02/04/2014 14:29

תמשיכייי

02/04/2014 21:21
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך