וואו לא יודעת למה אבל אני אוהבת את הפרק הזה..,פרק הבא יהיה ארוך..רציתי לעשות את הפרק הזה ארוך..אבל כתבתי אותו בשלוש לפנות בוקר..והייתי עייפה..
אז..תגיבו מה אתן חושבות על הפרק..,ואם משהו לא מובן תשאלו.., קריאה מהנה <3

אע.ויש מצב שאני יעלה עוד פרק היום בלילה..:)

ey you?..,iLOVE you-פרק 17

20/08/2013 879 צפיות 5 תגובות
וואו לא יודעת למה אבל אני אוהבת את הפרק הזה..,פרק הבא יהיה ארוך..רציתי לעשות את הפרק הזה ארוך..אבל כתבתי אותו בשלוש לפנות בוקר..והייתי עייפה..
אז..תגיבו מה אתן חושבות על הפרק..,ואם משהו לא מובן תשאלו.., קריאה מהנה <3

אע.ויש מצב שאני יעלה עוד פרק היום בלילה..:)

גג'סטין אני צריכה לדבר איתך" אמרתי לו ישר שנגמר השיעור..
או.קי..עוד מעט ישלי דברים לעשות" סינן לעברי..
"אני זוכרת על מה שקרה" אמרתי והוא עצר ולא הסתובב אלי.."מה שקרה לי אחרי שיצאתי מהבית שלך" באתי לספר אבל פחדתי.."הוא שאיש שתוי בא אלי והתחיל להרביץ לי .." אמרתי בתקווה שיקנה את זה , הוא הסתובב אלי ועשה מבט חושד…
"הו ..באמת?"
"כן.."
"ולגבי מה שקרה בבית שלך.."
"אל תזכירי את זה..תעשי כאילו כלום לא קרה..היית נסערת ולא הפסקת לבכות..לא קניתי את המילים שלך" אמר בלי שום רגש..
"מ-מה? אבל.."
"אבל מה שאנל..? את באמת חושבת שאם נחזור אנחנו ניהיה מאושרים ?אע? תחשבי שוב…כל דבר קטן יחזיר לך את העבר המזוין שלך ואת תתחילי לבכות כמו תינוקת …, ואני רק יסבול כל הזמן מהצעקות שלך'למה עשית ככה' ו-'למה לא עשית את זה' ..נכון ,אנחנו מרגישים רגשות אחד כלפני השניה אבל תאמיני לי שזה יהיה טעות לחזור..כל אחד צריך להמשיך הלאה בחיים הדפוקים שלו …!" ג'סטין צעק והוא התחיל להתחרפן.
-נ.מ של ג'סטין-
"טוב אם זה מה שאתה מרגיש.." שאנל אמרה וראיתי שהיא עוד שנייה בוכה.., כאב לי.., פשוט כאב לי להגיד את המילים האלה.., כאב לי לראות אותה עצובה.. אבל עשיתי את השיקולים שלי והגעתי להחלטה הזו..כל פעם ששתינו ביחד תמיד בסוף אנחנו רבים , היא נפגעת ואני מתוסכל..
"שאנל.." אמרתי בשקט ועצרתי אותה מלצאת..
"מה אתה רוצה?" שאלה וניסתה לצאת מהאחיזה שלי..
"שתביני אותי.. גם לי זה כואב בדוק כמו שלך זה כואב..אבל אין מה לעשות.." אמרתי ושיחררתי את האחיזה..
"יש מה לעשות, לנסות להתחיל מחדש.. לשכוח מהעבר , ולהתחיל דף חדש.. תאמין לי שגם לי היה קל להגיד את המילים האלה.. אבל הרגשתי שזה אמיתי מה שיש ביני לבינך ..והחלטתי לסלוח לך על כל מה שעשית לי..,תאמין לי שאתה לא רוצה שאני יזכיר לך מה עשית לי.." היא אמרה וכל מילה רק כאבה לי יותר..
הרגשתי כמו חרא באותו רגע..איך היא יכולה להיות כל כך חזקה? היא מדהימה אותי ואני אוהב אותה.,באמת שאני אוהב..אבל אני לא יכול להיות איתה..יש משהו שעוצר אותי ואומר לי להמשיך הלאה.
הייתה שתיקה בחדר..אף אחד לא ייכל להגיד מילה..היא הייתה פגועה באותו רגע.לא יכלתי להסתכל עליה בכלל ..אחרי כל מה שעשיתי לה..,היא ייצאה מהכיתה והשירה אותי שם לבד…"שיט" צעקתי ובעטתי בכיסא , ישבתי על הרצפה מתוסכל..אני מקווה שעשיתי את הבחירה הנכונה.
-נ.מ רגילה-
יצאתי מהכיתה ופשוט נתתי לדמעות לצאת..,המילים שג'סטין אמר נתקעו לי בראש ..'אני רק יסבול כל הזמן מהצעקות שלך' ' העבר המזוין שלך'…אני פשוט לא מאמינה ..אני אוהבת אותו כל כך ! למה הוא אמר לי את המילים האלה? למה הוא דיבר אלי ככה..הרגתי כל כך אבודה באותו רגע.
-נ.מ ג'סטין-
ישבתי בכיתה אולי חצי שעה מנסה לעודד את עצמי…פתאום שאנל נכנסה לכיתה שכל העיניים שלה היו אדומות מדמעות .., היא ישבה ליידי והחזיקה לי את היד ..הסתכלי עליה..והיא עלי…אני הולך לעשות עכשיו משהו שיכאב לי אבל אין מה לעשות.."אני מצטער שאנל" שיחררתי את היד שלי משלה ויצאתי מהכיתה . זה היה הדבר הכי נכון לעשות..


תגובות (5)

לא מובן לי איפה הפרק הבא!!!!!די ג׳סטין ידביל מה אתה עושה???למה אתה הורס???
די את חייבת להמשיך דחוףףףףף
Xx

20/08/2013 03:48

אהבתי ממש כתיבה יפה
תמשיכי

20/08/2013 04:36
^^

אעאעאעאעע הוא נפרד ממנהההה !!
תמשיכיייייייי

20/08/2013 04:50

תמשיכי!!!!

20/08/2013 05:19

יאא ג'סטין עם פיצול אישיות ?? :0
חח תמשיכי !

20/08/2013 12:24
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך