את פרק 2 אני יעלה מחר בערב ואפילו מוקדם יותר רק אם יהיו תגובות ^^

FINALEY FALL IN LOVE-סיפור על וואן דיירקשן-פרק 1

25/01/2014 644 צפיות 3 תגובות
את פרק 2 אני יעלה מחר בערב ואפילו מוקדם יותר רק אם יהיו תגובות ^^

*יום שישי*

~נקודת המבט של אנג'ל~

קרני השמש העירו אותי לא רציתי לקום, לקחתי את האייפון ובדקתי מה השעה 13:30
שיט!! אני צריכה להתחיל לארוז! קמתי צחצחתי שיניים לבשתי בגדי בית: חולצת Tשירט עם מכנס קצר.
נכנסתי לחדר של הארי לראות אם הוא ישן והוא לא היה שם אז רוב הסיכויים שהוא היה למטה רואה טלויזיה או משהו כזה…

ירדתי למטה לאכול ארוחת בוקר והוא לא היה שם הלכתי למקרר וראיתי שם פתק שהיה רשום שם: "היי אנג'ל בוקר טוב, הלכתי לליאם לעזור לו במשהו אני יחזור עוד כמה שעות, הארי."
פתחתח את המקרר הוצאתי חלב והוצאתי דגנים מהארון אכלתי ופיניתי את השולחן.
עליתי לחדרי כדי להתחיל לארוז ושמתי בגדים איפור וכו' שמעתי את הדלת נסגרת והבנתי שזה הארי נכנס הביתה.

ירדתי במדרגות וצעקתי "הארייי? הארייי? איפה אתה??" פתאום איזה מישהו במסכה שחורה בא ושם יד על הפה שלי התחלתי לצרוח כמו משוגעת ולנסות להוריד את היד מהפה ולא הצלחתי…
הוא שם לי חתיכת בד על הפרצוף עם איזה חומר והתעלפתי, קצת לפני שהתעלפתי ראיתי את ליאם והארי נכנסים ושואלים מי זה והם הבינו שהוא חוטף אותי ראיתי את ליאם רץ אליו עם בוקס והתעלפתי.

התעוררתי בבית חולים, סובבתי את הראש וראיתי את הארי בוכה ואת ליאם מנסה להרגיע אותו..
לחשתי "ה..הארי? א..איפה אני?" הוא הרים את ראשו אלי הוא מיד קם ושאל אותי שאלות כמו מה שלומי והכל… אמרתי לו שאני בסדר ושיש לי קצת סחרחורת, שאלתי אותו מה קרה והוא הסביר לי שמיד אחרי שהם נכנסו הם ראו אותי ואיש עם מסכת שודד מעלי וליאם התחיל להרביץ לו וקראו למשטרה ולאמבולנס.
ליאם קם ואמר לי…


תגובות (3)

נשמע ממש ממש מעניין! D:
נסי פעם הבאה לתאר יותר ולפרט יותר מה שקורה..
אהבתי את הפרק הוא רק הלך לי קצת מהר מדי…
אני לא באה להעליב או משהו, רק לתת טיפ קטן ^^
בסך הכל ממש ממש אהבתי את זה!
נראה כמו סיפור שיהיה כיף לעקוב אחריו ;)
תמשיכי כמה שיותר מהררר! ♥♥♥♥♥♥

25/01/2014 12:05

תמשיכייייי!

25/01/2014 13:39

דיירקשנית בדם זה ממש לא מעליב אותי להפך תודה על הטיפים ואני ינסה יותר לפרט ^^ מחר ב14:00 אני ימשיך ^^

25/01/2014 13:57
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך